بازدید 4548

ادعای عجیب تاج؛ چندین متر حفاری برای نصب چمن مصنوعی جدید کمپ

کد خبر: ۸۶۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 18 December 2018

 مهدی تاج در حاشیه مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی کمپ تیم های ملی گفت: این چمن یکی از بهترین چمن های ٢ستاره فیفا است.خوشبختانه ما ٤چمن طبیعی داریم و این زمین هم مصنوعی است که می توانیم در سب هم از آن استفاده کنیم.این چمن از صفر تا صد توسط فیفا تامین شده و چندین متر در زیر زمین برای ساخت آن حفاری شده است.

این چمن نزدیک به چمن طبیعی است

تاج افزود: 5 تا از این چمن در آسیا وجود دارد که ما، مالزی، ژاپن و ... از این چمن داریم. این چمن نزدیک به چمن طبیعی است. با افتتاح این چمن تقریبا مجموعه ما کامل شد. زمین شماره 2 هم 2 تا چمن استاندارد دارد و 2 زمین چمن دیگر هم در جای دیگر داریم که بازسازی آن را شروع می‌کنیم. این چمن بهترین چمن آسیاست و 5-6 ساعت در آن می‌توان بازی کرد. نورافکن‌های آن هم بازسازی شده است.

زمین شماره دو هم کامل بازسازی شده است

وی افزود: زمین شماره 2 هم کامل بازسازی شده است و نورافکن، مرکز فیزیوتراپی، هتل و ایفمارک دارد که تیم ملی می‌تواند در همین هتل مستقر شود که البته شده است. اگر باشگاهی یا تیمی دیگر هم بخواهد می‌تواند مستقر شود. استخر، سونا و ... هم دارد. در طرح جامع در نقشه‌ها آن را ندیده بودیم که با تغییرات کیفی در نقشه مجموعه خوبی ساخته شده که آیندگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

حمایت از تیم ملی حمایت از کشور است
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه 17-18 روز به مسابقات جام ملت‌های آسیا باقی مانده شرایط را چطور می‌بینید و گلایه‌هایی نیز مطرح بود، عنوان کرد: سوال خوبی است. هرچه به جام ملت‌ها نزدیک می‌شویم کشور پشت تیم ملی قرار می‌گیرد. مربیان و باشگاه‌ها کمک می‌کنند. حمایت از تیم ملی حمایت از کشور است.اگر تیم ملی به جام ملت‌های آسیا نمی‌‌رفت گویی 4 سال خاک مرده به تیم ملی می‌پاشیدند و رسانه‌ها در حالت خمودی قرار می‌گرفتند.امیدوارم همه از جام ملت‌ها و بازی‌های تیم ملی لذت ببرند. تیم ملی هم شرایط خوبی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل