بازدید 11746

تصمیم مجلس برای حواشی نماینده سراوان

کد خبر: ۸۶۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 18 December 2018

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نایب رئیس مجلس و وزیر اقتصاد قراراست حواشی ایجاد شده برای نماینده مردم سراوان و درگیری وی با یکی از کارمندان گمرک ایران را مورد بررسی دقیق قرار دهند.

به گزارش مهر، بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه درباره کلیپی که از محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان که در گمرک ایران مشاجره‌ای با یکی از کارمندان داشت، بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس درباره این موضوع بحث‌های مختلفی داشتند و بعضاً هم صحبت‌های آنان حالت اعتراض‌گونه داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این کلیپ تقطیع شده و بخشی از صحبت‌های وی منتشر شده است، تصریح کرد: طبق توضیحات آقای درازهی، وی بیش از ۴۵ دقیقه جلوی در گمرک ایران معطل مانده، فحش‌هایی به وی داده بودند و وی را عصبانی کردند که منجر به آن اتفاق شد.

نعمتی تأکید کرد: فارغ از فضاهایی که وجود دارد، باید با این موضوع منطقی برخورد شود و اگر کسی مشکلی دارد، باید با وی برخورد مناسبی صورت گیرد.

وی با اشاره به حضور دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در این جلسه خاطرنشان کرد: آقای دژپسند هم مسائلی را در این باره، مطرح و عذرخواهی کرد و قرار شد ابعاد این موضوع توسط مسعود پزشکیان و وزیر اقتصاد مورد بررسی دقیق قرار گیرد و تا فردا نتیجه نهایی این موضوع به مجلس ارائه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار