بازدید 19390

بازیگر فیلم‌های مستهجن مقابل ترامپ شکست خورد

طبق حکم یک قاضی، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن که ادعا کرده بود با دونالد ترامپ روابط نامشروع داشته، باید بیش از ۲۹۰ هزار دلار برای جبران مبلغی که ترامپ برای دفاع از خود در پرونده شکایت این بازیگر هزینه کرده، پرداخت کند.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 12 December 2018
ایسنا نوشت: طبق حکم یک قاضی، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن که ادعا کرده بود با دونالد ترامپ روابط نامشروع داشته، باید بیش از ۲۹۰ هزار دلار برای جبران مبلغی که ترامپ برای دفاع از خود در پرونده شکایت این بازیگر هزینه کرده، پرداخت کند.

استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن در ماه اکتبر در پرونده شکایت خود از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بر سر یک توییت که آن را تهمت‌آمیز دانسته بود، شکست خورد.
بازیگر فیلم‌های مستهجن مقابل ترامپ شکست خورد
به دنبال این حکم، وکلای ترامپ هفته گذشته خواستار مبلغ حدودا ۸۰۰ هزار دلاری برای هزینه‌های حقوقی صورت گرفته در این پرونده شدند، اما جیمز اوترو، قاضی ناحیه‌ای آمریکا در تازه‌ترین حکمش به پرداخت بخشی از این مبلغ رای داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، چارلز هاردر، وکیل ترامپ در بیانیه‌ای اظهار کرد: حکم دادگاه و همچنین حکم پیشین آن در خصوص پرونده شکایت استورمی دنیلز علیه رییس جمهور، روی هم رفته حاکی از پیروزی کامل رییس جمهور و شکست کامل استورمی دنیلز در این پرونده است.

پس از آن که ترامپ ادعای دنیلز درباره رابطه با او در سال ۲۰۰۶ را تکذیب کرد، این بازیگر به اتهام افترا از رییس جمهور آمریکا شکایت کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی