بازدید 2374

چالوس جمعه یکطرفه می‌شود

کد خبر: ۸۵۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 12 December 2018

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از مسدود بودن ۱۱محور مواصلاتی کشور خبر داد و همچنین آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر تنها پدیده جوی گزارش شده در محورهای مواصلاتی کشور مه گرفتگی است، گفت:‌ هم اکنون شاهد مه‌گرفتگی در اکثر محورهای استان کرمانشاه و محور رودسر-کلاچای در استان گیلان هستیم و در همین راستا به شهروندان توصیه می‌شود موارد ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره اینکه در حال حاضر ۱۱ محور مواصلاتی کشور مسدود هستند، اظهار کرد: محورهای اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز، املش - اتاق‌ور محدوده پل کیازنی و پونل - خلخال در استان گیلان، همدان - تویسرکان در استان همدان، سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور فرعی سرو آباد - پاوه در استان کردستان، تنکابن فرعی توکله در استان مازندران، ‌ چمستان فرعی در کاپی در استان مازندران، امیدیه دیلم در استان خوزستان، ایلام -مهران در محدوده مهران در استان ایلام مسدود هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا درباره ترافیک در ورودی شهر تهران نیز گفت:‌ شاهد ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، باند جنوبی آزادراه تهران - کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک هستیم. ترافیک محور شهریار - تهران نیز پر حجم گزارش شده است.

وی در پایان افزود: روز جمعه تردد در محور چالوس به صورت یکطرفه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل