بازدید 7382

رنگ پاشی پیمانکار شهرداری روی خودروهای عبوری

کد خبر: ۸۵۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 10 December 2018

بیننده ای از تهران در تماس با تابناک ضمن گلایه از عدم نظارت کافی شهرداری بر انتخاب صحیح پیمانکاران نوشته است: روز گذشته با خودرو مشکی تقریبا صفر کیلومتر خود در حال تردد در اتوبان شهید چمران به سمت شمال (محدود مجتمع آتی ساز) بودم که مقداری زیادی رنگ سفید مانند بلای آسمانی برروی خودرو من ریخت.

ازدحام و ترافیک اتوبان به حدی بود که امکان توقف آنی در آن محدوده را نداشتم لذا در فاصل دورتر از محل پاشیدن رنگ توقف کرده و در عین ناباوری متوجه شدم کارگران نقاش پل عابر پیاده ایستگاه آتی ساز در نهایت سهل انگاری خودرو های عبوری را رنگ پاشی می کنند .

حجم رنگ به حدی عجیب و شوک برانگیز بود که تقریبا به شعاع دومتر از سقف و بدنه خودرو پاشیده شده بود.
کارگران بدون توجه به این مساله در حال رنگ کردن و نقاشی پل عابر بودند در حالیکه خیلی از رانندگان عبوری حتی متوجه ریختن رنگ بر روی خودروی خود نمی شدند.

گواه این ادعا رنگ سراسر سفید زیر پل عابر مذکور است که با گذشت عبور چندین ساعته خودرو ها از این مسیر، هنوز هم محسوس است.

این بی احتیاطی منجر به وارد شدن خسارت به خودروی من و سایر رانندگان عبوری شد.

اتوبان شهید چمران یکی از پر تردد ترین اتوبان های شهر تهران است و بعید نیست به واسطه این سهل انگاری تعدادی زیادی از وسایط نقلیه شهروندان دچار آسیب جدی نشده باشد و در این بین قطعا مانند همیشه کسی پاسخگوی رفتار های ناشیانه و غیر حرفه ای سازمان های متولی نیست.

این اتفاق به ظاهر ساده در حالی موجب ایراد خسارت مالی به شهروندان شده است که رعایت اصول اولیه آن ،یکی از بدیهی ترین و ابتدایی ترین رفتار های پیمانکاران یا پرسنل شهرداری برای انجام کار های مشابه در سطح شهر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی