نبض خبر؛

در طبقات منفی تهران چه می‌گذرد؟

کد خبر: ۸۵۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 09 December 2018
تعداد بازدید : 3936
بازدید 9707
۶
زیر شهر تهران تونل‌هایی وجود دارد که شاید به راحتی نتوان به انتهای آن رسید. آب‌راه های بی‌شمار دنیایی منحصربه فرد را زیر زمین به وجود آورده اند. اداره و رسیدگی به این تونل‌ها کاری بسیار دشوار است که هرکسی توان سر و سامان دادن به آنها را ندارد. در این میان مردانی هستند که با درآمدی ناچیز، خطرات بسیاری را به جان می‌خرند و می‌کوشند تا این شریان‌های حیاتی شهر را در سلامت حفظ کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
خدا بهشون قوت و سلامتی بدهاد.
خدا پدرتون بیامرز این گزارش و نشون دادین که این بیچاره ه ا با این کار سخت حقوقشون رو هم به زور میگیرن چون شهرداری میگه پول برای پیمانکاران نداریم
حالا امام حسین راضی که شهرداری پول نداشت رو بر خرج راه پیمایی اربعین کن
این رسم جوانمردی و راه و رسم امام حسین؟
خدا به همه این زحمت کشان بی نشان جزای خیر عنایت کنه

امان از حقوق !
بازهم پیمانکار و مطالبات ناتمام
با سلام
اشک در چشمانم حلقه زد واقعا در این شهر چه می گذرد. بعضی ها در اعماق زمین دنبال یه لقمه نان و بعضی دیگر در روی زمین و در بهترین مکانها نمی دانند با پولهای باد اورده چه کنند. خدا قوت ای مردان با آبروی شهر من که در دل زمین نان حلال بدست می آورید. «پيامبر گرامي اسلام صلي‌الله عليه و آله و سلم می فرماید»:

مَن طَلَبَ الدُّنيا حَلالاً في عَفافٍ كانَ في دَرَجَةٍ الشّهداءِ.

كسي که دنياي خود را با عفّت نفس و از راه حلال تأمين مي‌كند مقام و منزلت شهيدان را خواهد داشت. (المحجةالبيضاء، ج ٣، ص ٢٠٣)
دلم خیلی سوخت ماهی یک میلیون و پونصد هزار تومن حقوقشه. خدا اینجا کجای دنیاست با این همه اختلاف و تبعیض.
اونايي كه زباله هاشون رو روانه جوي هاي آب ميكنن با ديدن اين تصاوير كمي خجالت زده بشن و ديگه در جوي ها آب آشغال نريزن آخه اين كارگران هم مثل بقيه انسان هستند