بازدید 3776

تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک

کد خبر: ۸۵۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 08 December 2018

رئیس پلیس پایتخت از تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک خبر داد و گفت: این مکان، محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین رحیمی با اشاره به لزوم ساماندهی و بازپروری معتادان متجاهر، بیان داشت: یکی از آسیب های اجتماعی کلانشهر تهران، وجود معتادان متجاهر در اماکن و معابر عمومی همچون خیابان ها، پارک ها، اطراف اتوبان ها و زیر پل ها است که حضور آنان، زمینه بروز سایر جرایم خرد، مانند سرقت را فراهم می کند.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک، گفت: با تدبیر فرمانده نیروی انتظامی، بازداشتگاه کهریزک به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر تبدیل خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: جمع آوری و بازپروی معتادان متجاهر در پاسخ به درخواست های مردمی است و بار ها اعلام کرده ایم که پلیس می تواند در کمترین زمان ممکن، معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کند، اما مسئله مهم در این قضیه، نگهداری و بازپروری این معتادان است که نیازمند مکان مناسب و کافی است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از آماده و مناسب سازی این مکان، شاهد حل بخشی از مشکلات در این حوزه باشیم؛ بدون تردید اگر بخواهیم این موضوع به صورت اصولی و کامل حل شود ، نیازمند عزم و برنامه جدی از سوی سازمان های مسئول در این مسئله هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل