بازدید 2187

مأموریت‌های آموزشی به اعضای علمی پیمانی واگذار می‌شود

کد خبر: ۸۵۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 06 December 2018

محسنی گفت: هیئت امنای دانشگاه پیام نور با اعطای ماموریت آموزشی به اعضای هیئت علمی پیمانی دانشگاه با مرتبه مربی که از مهرماه سال ۹۲ در دوره دکتری تخصصی پذیرفته شده و تا یک مهرماه سال جاری، موافقت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور فراهم سازی بسترهای ارتقای علمی و پژوهشی استادان را یکی از مهم ترین اولویت های این دانشگاه دانست و افزود: تعدادی از همکاران علمی دانشگاه از سال 92 در دوره دکتری پذیرفته شده بودند که به دلیل پیمانی بودن امکان استفاده از مأموریت آموزشی برای آنها فراهم نبود و خوشبختانه با پیگیری ریاست دانشگاه و تصویب هیئت امنا، این امر محقق شد.

وی افزود: بر این اساس، طبق مصوبه هیئت امنا، عضو علمی پیمانی می تواند با مرتبه مربی با رعایت شرایط لازم مندرج در مصوبه مزبور، به مدت 4 سال برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی داخل اقدام کنند.

محسنی با اشاره به شرایط لازم برای درخواست مأموریت آموزشی، گفت: علاوه بر زمان پذیرش و امتحان جامع، درخواست مأموریت آموزشی باید به تایید هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی رسیده و سن عضو علمی در زمان شروع به تحصیل بیش از 40 سال نبوده باشد.

وی یادآور شد: این دسته از اعضای هیئت علمی پیمانی در صورت نیاز دانشگاه تا 4 واحد معادل موظف خدمات آموزشی را به ترتیب در شهر مرکز محل خدمت خود، مرکز محل تحصیل و یا مرکزی که هیئت اجرایی جذب تعیین می کند، انجام خواهند داد.

محسنی افزود: در صورت اتمام نکردن تحصیل در مدت 4 سال، هیئت رئیسه دانشگاه می تواند حداکثر با تمدید ماموریت آموزشی آنها به مدت یک نیم سال تحصیلی دیگر با رعایت شرایط مزبور موافقت کند و در صورتی که در این مدت نیز موفق به اتمام تحصیل نشود، با درخواست عضو هیئت علمی، مازاد آن تا زمان دفاع از رساله دکتری برای وی مرخصی بدون حقوق منظور خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار