بازدید 52735
تناقضی که وزیر کشور باید پاسخ بدهد؛

چطور فرزندانتان بیکارند، پسرتان مشاور وزیر اقتصاد و دامادتان سرپرست دانشگاه آزاد شعبه آکسفورد؟!

خبرنگار از رحمانی فضلی می پرسد: شما جمله ای گفته بودید که درک آن برای خیلی ها سخت بود و آن اینکه گفته بودید، من سه بیکار فوق لیسانس در منزل دارم، آیا هنوز هم بیکارند؟ پسر هستند یا دختر؟ وزیر کشور در پاسخ به این پرسش می گوید: بله، دختر هستند که کار ندارند ، پسرم شاغل است...بعد از اینکه این موضوع را مطرح کردم چندین نفر به من پیشنهاد کردند که حاضریم بچه های شما را استخدام کنیم که به آنها گفتم ....
کد خبر: ۸۵۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 05 December 2018

بیستم آذر سال 1395 یعنی دو سال پیش بود که «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور  در برنامه «بدون تعارف» که در بخش خبری 20 و 30  به سئوالات مختلفی جواب داد که یکی از آنها بازتاب زیادی در سطح جامعه داشت. وزیر کشور گفت و گوی دو سال پیش خود از بیکاری فرزندانش که اتفاقا فوق لیسانس هم دارند سخن گفت؛ موضوعی که بیانگر این بود او نخواسته از روابطش برای مشغول به کار شدن فرزندانش بهره بگیرد.

به گزارش «تابناک»؛ در آن برنامه تلویزیونی خبرنگار از رحمانی فضلی می پرسد: شما جمله ای گفته بودید که درک آن برای خیلی ها سخت بود و آن اینکه گفته بودید، من ٣ بیکار فوق لیسانس در منزل دارم، آیا هنوز هم بیکارند؟ پسر هستند یا دختر؟ وزیر کشور در پاسخ به این سؤال می گوید: بله، دختر هستند که کار ندارند، پسرم شاغل است.

وزیر کشور: زیر بار استخدام سفارشی فرزندانم نرفتم

«عبدالرضا رحمانی فضلی» ادامه می دهد: بعد از اینکه این موضوع را مطرح کردم، چندین نفر به من پیشنهاد کردند که حاضریم بچه های شما را استخدام کنیم که به آنها گفتم شما اگر حاضرید فرزندان من را استخدام کنید، بروید و فرزندان دیگران استخدام کنید، بیکار زیاد است، من اگر قرار بود از رابطه استفاده کنم که تا الان استخدام می شدند.

تاکنون بارها درباره این نکته که «ناقل یک سخن پیش از هر کسی باید خود عامل به عمل گفته هایش باشد» شنیده ایم؛ موضوعی که درباره سخنان وزیر کشور مبنی بر بیکاری فرزندانش بارها در رسانه ها نقض شده؛ هرچند او پاسخ داده و تلاش کرده، شفاف سازی کند، اما آنچه در عمل اتفاق افتاده خیلی با سخن تطابقی ندارد. آخرین مورد درباره این مساله بر می گردد به بیکارگیری فرزند وزیر کشور در وزارت امور اقتصاد و دارایی آن هم با یک نام فامیلی ناقص!

چطور فرزندانتان بیکارند، پسرتان مشاور وزیر اقتصاد و دامادتان سرپرست دانشگاه آزاد شعبه آکسفورد؟!

انتصاب پسر وزیر کشور به عنوان مشاور وزیر اقتصاد با نام‌خانوادگی ناقض

هفته پیش بود که در رسانه ها و شبکه اجتماعی نسبت به یک انتصاب از سوی وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی انتقاد شد. منتقدان از به کارگیری شخصی به نام «هادی رحمانی» به عنوان مشاور جوان وزیر اقتصاد گلایه داشتند. ماجرا گویا از این قرار است که «فرهاد دژپسند» پنجشنبه اول آذر پسر «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور را به عنوان مشاور خود منصوب می کند؛ اما پسوند نام خانوادگی «فضلی» را برای عدم ایجاد حساسیت در ارتباط با این انتصاب از نام فرزند وزیر کشور حذف می کند.

پس از این اقدام وزیر اقتصاد، انتقادات زیادی نسبت به این اقدام در رسانه ها و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد و برخی هم سخنان دو سال پیش وزیر کشور را در ارتباط با بیکاری فرزندانش بازنشر می کنند. با افزایش انتقادات به انتصاب فرزند «عبدالرضا رحمانی فضلی» در وزارت امور اقتصادی و دارایی، «فرهاد دژپسند» درباره این انتصاب توضیحاتی ارائه کرده و می گوید: «اینکه هادی رحمانی فضلی پسر وزیر کشور است، کاملا درست است، اما علت انتخاب او به عنوان مشاور جوان، نسبتش با رحمانی فضلی نیست، بلکه آشنایی شخص خودم از توانمندی‌های ایشان است، زیرا او از دوره کارشناسی، یکی از دانشجویان خوبم بوده و به همین دلیل، وقتی در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تحصیل شد، وی را به عنوان کمک استاد انتخاب کردم که در امور آموزشی و تحصیلی به بنده کمک می‌کرد.

پاسخ وزیر اقتصاد به چرایی انتصاب یک ژن خوب

وزیر اقتصاد یادآور می شود: «ایشان (هادی رحمانی فضلی) در حال حاضر عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است؛ بنابراین، باید این گونه گفت، ایشان سه مقطع تحصیلی خود را در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده و خودم نیز از توانمندی‌های علمی او آگاهی دارم. دلیل انتخاب رحمانی فضلی به عنوان مشاور وزیر نیز صرفا به‌ دلیل جوان بودن و توانمندی‌هایش بوده تا ارتباط مناسبی با جوانان کشور و به خصوص جوانان اقتصاددان برقرار کند. آشنایی من با ایشان نیز در زمانی بوده که هیچ‌گونه رفاقت و ارتباطی با پدر ایشان نداشته‌ام».

چطور فرزندانتان بیکارند، پسرتان مشاور وزیر اقتصاد و دامادتان سرپرست دانشگاه آزاد شعبه آکسفورد؟!

با توجه به اخباری که در گذشته در ارتباط با بکارگیری اقوام وزیر کشور در مشاغل مختلف منتشر شده است، متوجه این نکته خواهیم شد که این اولین باری نیست که چنین اتفاقی می افتد. «سیدسلمان سامانی» سخنگو و قائم مقام وزیر کشور در امور حقوقی و پارلمانی نیز از نزدیکان رحمانی فضلی است که آخرین عنوانش رئیس شورای شهر فاروج بوده و اکنون خودش را در قامت قائم مقام وزیر کشور و گزینه مطرح برای استانداری تهران می بیند.

داماد و اقوام وزیر کشور چه می‌کنند؟

از سویی در برخی اخبار، حکم به کارگیری داماد رحمانی فضلی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد آکسفورد مشاهده می شود. همچنین اخباری هم سال گذشته در ارتباط با به کارگیری برادرهای خانم وزیر کشور در این وزارتخانه منتشر شد؛ موضوعی که اسفند ماه سال گذشته «محمود صادقی» رئیس فراکسیون شفاف ‌سازی و سالم ‌سازی اقتصادی و انضباط مالی آن را به نوعی مطرح کرد و مدعی فامیل بازی در وزارت کشور شد.

البته وزیر کشور مرداد ماه سال گذشته به برخی انتقاداتی که نسبت به بکارگیری اقدمش در وزارت کشور شده بود، پاسخ داده و گفته، «پسر بنده هیچ ارتباطی با وزارت کشور ندارد، پسر من عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که در دانشگاه شهید بهشتی نیز تدریس می کند و دکترای اقتصاد دارد.

پاسخ وزیر کشور به شبهه به کارگیری اقوامش

رحمانی فضلی با بیان اینکه برادر همسر من استاد دانشگاه مشهد است و در آنجا تدریس می کند، عنوان می کند: به دلیل اینکه رشته تحصیلی وی برق و الکترونیک است برای اینکه یک نفر مطمئن جهت نظارت بر روند انتخابات الکترونیکی داشته باشم از ایشان خواهش کردم که کنترل های لازم را بر این سیستم داشته باشد. دیگر برادر همسر من در مشهد و شهرهای دیگر شهردار بوده است و آقای خندان دل (معاون سابق وزیر کشور) ایشان را مأمور کرده تا کمک کنند. استخدامی در کار نیست و این ها سال هاست که استخدام هستند.

اینکه وزیر کشور در یک برنامه تلویزیونی از بیکاری فرزندانش بنالد و بر خلاف این موضوع، شاهد به کارگیری فرزندان و اقدام او در مناصب عالی مدیریتی نظیر آنچه پیشتر شرحش رفت باشیم، چیزی جز ایجاد بی اعتمادی نسبت به مسئولان و سخنان آنان را در بین مردم به همراه نخواهد داشت، لذا این انتظار می رود که آقایان مسئول در انتخاب واژه ها، سخنان و پاسخ های شان در قبال سؤالاتی که از آنها می شود، اولا صادق باشند و دوما مراقبت بیشتری به خرج بدهند تا مبادا شاهد بی اعتمادی مردم نسبت به این سخنان بشویم.

چطور فرزندانتان بیکارند، پسرتان مشاور وزیر اقتصاد و دامادتان سرپرست دانشگاه آزاد شعبه آکسفورد؟!

آقای وزیر! مراقب اعتماد مردم باشید

اینکه فرزند، داماد، خواهر زاده و برادرزن وزیر کشور شایستگی پذیرش مسئولیت هایی که به آنها داده شده، هستند یا نه موضوع این گزارش نیست، چون این مسأله باید با موشکافی و دقت بیشتری بررسی شود تا به پاسخ برسد. اما آیا فرزندان مردم عادی هم می توانند یا دارا بودن مدرک دکتری، دندانپزشکی و امثال آن سطح مدارج و پله های ترقی را نظیر آنچه در مورد فرزند، داماد و اقوام وزیر کشور اتفاق افتاده طی کنند یا خیر؟

بهتر بود «عبدالرضا رحمانی فضلی» در پاسخ به آن پرسش درباره شغل فرزندانش پاسخ هوشمندانه تری می داد و از اینکه فرزندانش بیکارند، نمی نالید. قطعا در آن صورت شاهد این سطح از انتقادات مردم و رسانه ها نسبت به بکارگیری فرزند و اقوام وزیر کشور نبودیم. حالا آقای وزیر باید این تناقض را پاسخ بگوید که چطور او راضی به بکارگیری فرزندانش به توصیه برخی نشده، اما فرزندش با نام ناقص مشاور وزیر اقتصاد می شود و دیگر اقوامش هم مشغول به کار در مشاغل عالی؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۲۰۹
انتشار یافته: ۱۴۵
باید کمپین پسرت کجا کار میکند راه اندازی گردد و مسئولین پاسخگوباشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
اصلاح میکنم:
کمپین فرزندانتان کجا هستند و چه میکنند بهتر است
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
جای این کمپین ها یکبار دقیق مصاحبه مهدی خزعلی با دهباشی رو نگاه کن میبینی وضع این مملکت از این حرفها گذشته . وقتی پسر عارف همیشه ساکت اینقدر راحت ادعای ژن خوب داره و به زبون میاره دیگه کمپین به چه دردی میخوره
ناشناس
| - |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
هیچ کمپینی در ایران موفق نیست چون هرکس ساز خود را کوک می کند و اجماع وجود ندارد
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
مملکت خودشونه ؛ به شما ها چه ؟؟؟؟؟
مير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
اعتماد ....حححححححححححححححححححححخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
این همان است که می گفت یک تکه زمین در روستای فسند - نه فسم- دارم! و هنوز در مسکن استیجاری زندگی میکنم!!!! از برکت انقلاب به کحاها رسیدند و رسیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
کمپین ها جواب نخواهد داد باید بپذیریم که ؛دور اول انقلاب را انقلابیون اداره کردند ،دور دوم را فرزندان و اقوام در جه یک آنها اداره میکنند دور سوم را نوه های انقلابیون اداره میکنند و دور چهارم آنقدر تعداد نتیجه های انقلابیون زیاد شده که باید یا دست به حذف هم بزنند و کشور را در دست بگیرند و یا مسالمت آمیز بعد چند ماه جایشان را به بغل دستی واگذار کنند.
اینکه مردم فکر میکنند فرزندان آنها هم میتوانند دارای پست یا منصبی شوند اشتباه خودشان است.!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
فرضا فهمیدید کجا کار میکنن بعدش چه کاری ازتون ساختس؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
چهل سال خودشون از سفره انقلاب خوردند و با پارتی بازی فرزندانشان را در دانشگاههای عالی دولتی جادادند و با بورسیه و بدون درس خواندن چند تا دکترای رنگارنگ گرفتند و الان هم دارند جانشین پدرانشان میشوند و اگر پدرانشان با پژو و زانتیا میرفتند اینها کمتر از بنز ۶۰۰ را ضی نیستند و سواد و تجربه هم ندارند و فقط با رانت آمده اند و خدا به دادمان برسد که ریشه فساد بدجوری قطور و تناور شده و هیچ تبری نمیتواند قطعش کند
و جالبتر انکه مسولین از هم و فرزندانشان در وزارتخانه ها معامله میکنند
یعنی اون میگه دوتا بچه منو بگیر و منم دوتا بچه تورا کار در وزارتخانه خودم میدم و اصلا صلاحیت و سواد مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
وزیر که هیچ!!!
یک مدیرکل استانداری از شهر 5000نفریش الی ماشاالله فرمانداران بخشداران و کار شناسان به استانداری آورده 6سال است روند همین است
تابناک سری به تبریز بزن روشن شی
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
در جواب علی: باید بگم که ایراد از خود مردم هست. لطفا به اعتراض های فرانسه در یکی دو هفته گذشته دقت کنید. اول رئیس جمهور فرانسه می گفت، مردم وقتی باک بنزین ماشین خود رو پر می کنند و می خواهند پول بنزین رو بدهند، شکل من جلو چشمشون میاد.مردم به اون چند درصد مالیات و بنزین اعتراض کردند و در نهایت هم دولت عقب نشینی کرد. متاسفانه در ایران ما یاد گرفتیم وقتی حتی شایعه گرون شدن یه چیزی رو می شنویم، خیلی سریع میریم تو صف های طولانی خرید و فقط به این فکر می کنیم که هر چه سریع تر بتونیم از اون جنس بخریم و بعد هم با افتخار میگیم قبل از اینکه گرون تر بشه خرید کردم. اصلا به این فکر نمی کنیم که بعد از مدتی باید با همون قیمت گرون تر خرید کنیم و یا اینکه وقتی اون جنس خاص گرون میشه، چیز های دیگه هم بعدش گرون میشه و یا اینکه فروشنده ها هر وقت خواستن می تونن گرونتر بفروشن. اما مردم فرانسه و دیگر کشورهای توسعه یافته کاملا بر عکس ما فکر می کنن
اگر اینقدر با سواد هستند پس به راحتی در یک آزمون عمومی (موضوع مواد 41 و 44 قانون مدیریت خدمات کشوری) براحتی دقبول می شدند و نیازی به سفارش و پارتی بازی نبود . پس مشخصه که نسلی بیسواد از نسلی دیگر در حال دریافت مناصب قدرت هستند فقط
پاسخ ها
حسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
خودت فهمیدی چی نوشتی چه ربطی به این مواد قانونی و برگزاری آزمون داره داداچ
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
لیستی از مسولان و فرزندانشان با موقعیت های شغلی در اختیار مرد قرار دهند، و قضاوت را خود مردم انجام دهند
خدایا، ای خدا، برسون حجتت رو........ ما مردمان تحمل بیعدالتی برامون خیلی سخته. به مولی علی قسم حمله صدام این همه رنج آور نبود که اینها هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
اگر واقعا" سخت بود که تابحال.......!!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
به رای مردم احترام بگذار آقای محترم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
منتظر بشین تا حجتش برسه
با سابقه 6 سال در پروژه های ملی کشور اکنون به مدت 8 ماه است که در اسنپ کار می کنم . هر روز که می گذرد نا امیدیم بیشتر می شود و از خداوند متعال درخواست میکنم که مسببان ان را به همان شکل از زندگی نا امید کند. ظلم پایدار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
من هم همینطور
farshad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
احسنت که بیکار نموندی ...باریکلا ... پایان شب سیه سپید است
رانت گرفته رفته استاد شده حالا رانت گرفته رفته قایم مقام شده نکنه یکوقت رانت بگیره رئیس جمهور بشه؟
تابی جان با اونا کاری نداشته باش مگه نمیدونی اونا ژن برترند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان یه عده میان میگن آدم با دکتری بیکار نمیمونه. بیش از سه سال از فراغت از تحصیل بنده از مقطع دکتری ریاضی کاربردی میگذره. دیگه جایی نمونده که درخواست نداده باشم. تو دانشگاه رسما به ینده گفتن باید پارتی داشته باشی!!! باز خدا رو شکر بنیاد نخبگان نذاشت سربازی بریم پادگان، دو سال نشستیم طرح نوشتیم! خسته شدم. نه تنها بنده بلکه بسیاری از دوستان بنده با رزومه عالی افسرده شدیم. شخصا بر خلاف میل باطنیم دارم جمع میکنم برم. وطنم رو دوست دارم، برای همین هم این همه صبر کردم. اما چه کنم وقتی رییس دانشگاه رودرو به من میگوید برای شما کار نیست جمع کنید بروید؟
امیدوارم این ژنهای خوب بتونن کشور رو به سر منرل مقصود برسونن.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
فکر نمی کنید شما مسیر رو اشتباه رفتید ؟؟ آیا کسی به شما گفت که برو دکتری ریاضیات بخون خوشبخت میشی ؟؟ آیا نیاز سنجی کردید و بعد از اینکه به نتیجه رسیدید دکتری ریاضی در ایران آینده درخشانی داره رفتید دوره دکتری ؟؟ آیا چشم رو هم چشمی ها و فرار از مشکلات و فرار از سربازی دلیل ادامه تحصیلتون بوده یا علاقه شخصی ؟؟
خانواده ای سراغ دارم که پدر بیکار و مستجر است و سه فرزند فوق لیسانسش هم بدون سهمیه در رشته ی عالی درس خوانده اند اما بیکارند وهیچ مقرری و بسته هم شامل حالشان نیست!
کجای کارید. فکر میکنید همه فک و فامیل اقایون نخبه اند که مدرک دکتری دارند و هیات علمی اند؟؟؟؟ که بعدا مناصبی که بهشان پیشکش میشود با توجیه مدرک دکترا و هیات علمی بودنشان است!!!!! خیر همه با پارتی بازی توی دانشگاه تهران و امثالهم و با رانت پدرانشان همه مقاطع تحصیلی را میگذرانند و هیات علمی هم میشوند. ان دانش اموز روستایی با استعداد را هم لایق کشاورزی و کارگری میدانند و با وقاحت تمام جایش را در دانشگاه میگیرند.
امیدوارم جنگ بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
من هم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
دمت گرم راه حل فقط همینه
مشت نمونه خروار است.از این موارد بسیار است و روز به روز هم بیشتر می شود !
یک کمپین بود به نام فرزندت کجاست
تعدادی پاسخ دادند
از پاسخ ها مشخص شد فرزندان تمام مسئولین شرکت کرده در کمپین در دانشگاههای تهران و شریف و دیگر دانشگاههای دولتی مطرح تحصیل می کنند یا تحصیل کرده اند و شکر خدا همه نابغه و باهوش هستند
همه هم شغل دولتی ندارند و ازدواج کرده اند و سر و سامان دارند و دلیل اینکه درد بی سر و سامانی جوانان دیگر را درک نمی کنند هم این وسط ناخواسته مشخص شد !
از کجا میارن که زندگی می کنند هم حتما خدا می رسونه دیگه !
خدا را شکر
خدا را صد هزار مرتبه شکر
حتما باباهاشون هم همینقدر باهوش و نابغه هستند دیگه !

رانت و پارتی هم خدا رو شکر مطرح نبوده و پشت گوش ما هم خیییییلی مخملیه !
اما علت انتخاب او به عنوان مشاور جوان، نسبتش با رحمانی فضلی نیست، بلکه آشنایی شخص خودم از توانمندی‌های ایشان است، زیرا او از دوره کارشناسی، یکی از دانشجویان خوبم بوده و به همین دلیل وقتی در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تحصیل شد، وی را به عنوان کمک استاد انتخاب کردم که در امور آموزشی و تحصیلی به بنده کمک می‌کرد.»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
پاچه خواری کامنتی هم آمد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
ﻣﻴﺸﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﻳﻴﺪ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﭼﻂﻮﺭ ﻭاﺭﺩ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﺪﻳﺪ? ?!!
دیگر صحبت از اعتماد نکنيد که.....
با عرض سلام
ضمن تشکر،مطلب بسیار درست وبجایی بود ولی کاملتر آن این است" چرا تنهافرزندان مسئولین امکان پیشرفت ودراختیار گرفتن پست های کلیدی را دارند وسایر مردم عادی علیرغم شایستگی از آن محرومند"
البته پاسخ آن زیاد سخت نیست"سیستم استخدامی در سازمانهای دولتی وغیر دولتی ونهاد ها ی کل کشور دارای اشکال است"
دو برادر من هم در دانشگاه های خوب این کشور، برق الکترونیک خونده اند ولی جالب است که وزیر محترم از عنوان خلق الساعه «برق و الکترونیک» استفاده می کند تا قرابت ذهنی با انتخابات الکترونیکی برقرار کند. واقعا این مورد اگر تعمدی باشد نشانه بسیار زشتی بر دو مورد است: 1) ایشان هیچ دانشی از برق الکترونیک و انتخابات الکترونیکی ندارد و یا 2) ایشان فکر کرده است همه در این کشور بی سواد هستند و می شود همه را فریب داد!!
پاسخ ها
حسین60
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
درسته. انتخابات الکترونیک به حوزه نرم افزار ، شبکه و آی تی مربوطه میشه نه مهندسی برق
بخور بخوره اين مملكت
خداوند در قرآن دروغگویان را دشمن خود معرفی میکند

وای برکسانی که با خداوند عالم دشمنی می ورزند
بله ما هم باور کردیم که پسر ایشون بدون سهمیه (یکی از ده‌ها سهمیه ناعادلانه کشور ما) وارد دانشگاه شدن و بدون هیچ پارتی و رابطه ای عضو هیات علمی یکی از بهترین دانشکده های اقتصاد کشور شدند. چقدر شما خوبین مسئولین (بی مسئول) عزیز
شما از بی اعتمادی به مسئولان حرف میزنید به ما حق بدهید با اینهمه حفهای خلاف واقع چگونه باید اعتماد کنیم ؟ ایا انتخابات مجلس را در پیش رو نداریم ؟ ریاست جمهوری چه چگونه دوباره پای صندوق رای برویم
امان از ساده زیستی و ...
این مسولین به هم نون قرض میدن تا بوده همین بوده هر کسی از این مسولین میتونه داره با پارتی بازی بستگان و فامیل و دوستان خودشو سر کار میبره
بدبخت و بیچاره مردمی که به قانون استخدامی اعتماد دارن و هیچ جایی اشنا و پارتی ندارن
اگر استخدام کرده خلاف قانون عمل کرده (یعنی خلاف کرده است )همه باید از طریق ازمون استخدامی در دستگاههای دولتی و کشوری استخدام بشوند نه از طریق پارتی بازی با این کارهاشون دارن به مردم ظلم و خیانت میکنند و توقع دارن مردم به انها اعتماد کنند .....
متاسفانه اپیدمی شده در مدیران جمهوری اسلامی؟؟
"رحمانی فضلی با بیان اینکه برادر همسر من استاد دانشگاه مشهد است و در آنجا تدریس می کند، عنوان می کند: به دلیل اینکه رشته تحصیلی وی برق و الکترونیک است برای اینکه یک نفر مطمئن جهت نظارت بر روند انتخابات الکترونیکی داشته باشم از ایشان خواهش کردم که کنترل های لازم را بر این سیستم داشته باشد."
اسمش انتخابات الکترونیکی ولی در واقع انفوماتیکیه و متخصص سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر باید بر اون نظارت کنه نه یه سیم کش و تعمییر کار رادیو ، با این وصف معلوم شد شما هم سواد آنچنانی نداری؟؟؟
«شما چگونه میخواهید محبت و اطمینان مردم را جلب کنید؟ مردم باید به من و شما اعتماد داشته باشند. اگر ما دنبال مسایل خودمان رفتیم، به فکر زندگی شخصی خودمان افتادیم، دنبال تجملات و تشریفاتمان رفتیم، در خرج کردن بیت‌المال هیچ حدی برای خودمان قایل نشدیم - مگر حدی که دردسر قضایی درست بکند! - و هرچه توانستیم خرج کردیم، مگر اعتماد مردم باقی میماند؟ مگر مردم کورند؟ ایرانیان همیشه جزو هوشیارترین ملت‌ها بوده‌اند؛ امروز هم به برکت انقلاب از هوشیارترینهایند؛ از هوشیار‌ها هم هوشیارترند. آقایان! مگر مردم نمیبینند که ما چگونه زندگی میکنیم؟
اللهم عجل لوليك الفرج سريعا.
وقتی وزیر مملکت از بیکاری فرزندانش بناله وای به حال بقیه ملت بدبخت!!!!!
سلام من هم تحصیلات عالی دارم هم مسئولیت پذیرم وهم آنکه روزانه محدوده ده ساعت کار میکنم ولی وابسته شخص مهمی نیستم ولذا یک عمره که حقم داره خورده میشه کی می خواد جامعه درست شه .خدایا خودت کمک کن.
تا بوده همین بوده عدالت و برابری وجود ندارد اکثر مسولین و مدیران فقط فقط شعارش را سر میدهند و در عمل بر اساس میل و هوس و نظر شخصی خود عمل میکنند (چون قدرت و پول در دستشان است)که به همین دلیل وضع مردم اینقدر ذلت بار فجیح شده است در هر موردی که فکرش را بکنید
خدا را شکر که عدالت اجرا شد .... در جمهوری اسلامی پارتی بازی معنایی ندارد
از همه مهمتر این است که چگونه عده ای رویشان می شود بگویند فساد در ایران سیستماتیک نیست؟
در نتیجه سوءمیریت اسفناک و فاجعه بار مدیران و مسولین دولت و مجلس قبلی و فعلی است که وضع مملکت فاجعه بار شده است و مردم بدبخت و بیچاره شده اند
خخخخخخخخخخخ
تابی جون کار از این ها هم گذشته لطفا دست رو دلمون نزار ، نظر من اعلام کن چندتا غریبه و بدون ژن حوب مشعول هستند ! اینجوری آمار علط به مردم نمیدید و اعتماد مردم هم خدشه دار نمیشود
باز خدا خیرش بدهد که بچه‌هایش سر از اروپا و آمریکا در نیاورده اند
مگر میشود پدرت وزیر کشور باشد و بیکار بمانی؟
در سازمانی که‌من کار میکنم تعدادی از بچه های مدیرهای آن سازمان نیز مشغول بکارند. نکته جالب این است که هیچکدامشان در بخشی که پدر مشغول است کار نمیکنند دلیلش هم این است که مدیرهای دیگر بهتر میتوانند فرزندانشان را ساپورت کنند بدون اینکه به چشم بیاید و دیگران حساس شوند.
موضوع اصلی چیز دیگری است چطور است که همه وابستگان تیتر دکتری دارند پس دانشگاه رفتنشان هم پارتی بازی بوده دکتر احمدی نژاد دکتر رحمانی فضلی و مثل چی ....دکتر صادر شده آنوقت مملکت وضعش این است دکتر های فرمایشی
تناقضی وجود ندارد
در انجایی که پست گرفته اند کار خاصی انجام نمی دهند از این لحاظ بی کار هستند مثل اکثر مسوولین سفارشی ولی حقوق را می گیرند
مکری بالاتر ازمکر خدانیست .خوش بودگرمحک تجربه آید به میان تاسیه روی شود آنکه دراوغش باشد
مراقب اعتماد مردم باشد ؟ ؟ ؟ مگر اعتمادی هم مانده که نگرانش باشند بابا دلت خوشه ها !!!!!
بلکه آشنایی شخص خودم از توانمندی‌های ایشان است
اصولا دولت روحانی تعهد اخلاقی یا انقلابی دراین زمیه ندارند ...وقتتان راتلف نکنید...بایددرانتخابات آینده اشخاص متعهد ومیهن دوست و متخصص پیداکنید وبه اورای دهید ...اگرلیستی رای بدهیم همین آش است وهمین کاسه...ازحالا باید کمپینی راه بیندازیم واشخاص خوب وخوش سابقه وغیروابسته ( به هیچ شخص وگروه ) رامعرفی کنیم وبعد تحقیقات لازم راجع به عملکرد وامانت داری ودادگری وراستی و...درباره هریک انجام دهیم و نتیجه رابرای مردم اعلام کنیم ودرانتخاباتهابی بعدی ریاست جمهوری ( ومجلس )دورراازدست سیاسیون حرفهای وهزارفامیل خارج سازیم....
خب بگن تا ما هم بیاییم و کمک کنیم و استخدام نمیشیم
من جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی هستم فرزند من کارشناسی ارشد دارد و دو سال است که بیکار است کاش ما هم با کسی از وزیر و وکیل ها نسبت داشتم تا کمتر شرمنده ی دو فرزند بیکارم باشم مجبورم خودم با این وضعیت جسمی سرکار بروم تا خرج زندگی را تامین کنم
اقای وزیر کشور فقط ‍‍پسر شما شایسته است ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
تعجب می کنم چرا پسران شما بیکار هستند فرزندان جانبازان سهمیه استخدام دارند و البته حقشان است
یعنی بقیه جوانان توانایی ندارند و تنها جوان توانمند ایشون بوده.
این خیلی خیلی مسخره هستش
خداییش زوره
واقعا متاسفم
"رشته تحصیلی وی برق و الکترونیک است برای اینکه یک نفر مطمئن جهت نظارت بر روند انتخابات الکترونیکی داشته باشم" یا آقای وزیر سواد کافی برای درک عدم وجود رابطه بین انتخابات الکترونیکی و رشته برق و الکترونیک ندارند یا فرض کرده اند که دیگران متوجه این موضوع نمیشوند. انتخابات الکترونیکی انتخابات با استفاده از شبکه ها و نرم افزارهای کامپیوتری است و ربطی به رشته برق و الکترونیک در خصوص سخت افزار و تجهیزات الکترونیکی است ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
مثل اینکه شما متوجه نیستی ها ایشان یک نفر
باشد میخواستند که مطمئن باشد نه متخصص
هوز تا 1400 خیلی مونده ! اصولگراها رو رای نمیدم تو این دوره دیدم که اصلاح طلب ها هم بدتر از اصولگراها هستن ! فقط ادعا دارن
اینها همون اصلاح طلب هایی هستند که توی تابناک ازشون حمایت می کنی
اینا همش مسخره بازیه
تا احزاب مخالف قوی نباشه همین آشه و‌همین کاسه
((((((چیزی جز ایجاد بی اعتمادی نسبت به مسئولان و سخنان آنان را در بین مردم به همراه نخواهد داشت))))))
قبلا" وجود داشته؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
نه قربان.......سالیانه ساله که وجود خارجی نداره........
گشتم نبود....نگرد نیست...................!!!!!!!
خدا اینان را به راست هدایت کند انشاالله . امروز دین داری ظاهری جوابگو نیست یعنی هیچ زمانی نبوده است باید عملا دین داری را به مردم نشان داد.و از عدالت سخن گفت.
بر خلاف گفته شما که به آقای وزیر یادآوری کردید مراقب اعتماد مردم باشید باید این حرف را به خود شما بگویم که مراقب اعتماد مردم باشد .بیجهت یک مطلب ناصیحیح را بزرگ نکنید اعتماد مردم به نظام را خدشه دار نکنید .مگر فرزندان مسیولین نباید در این مملکت زندگی کنند چرا فضا را اینقدر سخت وتلخ می کنید که ناگزیر شوندبه خارج بروندو فرزندان مسیولین هیچ جای کار وفعالیت با فرض داشتن شایستگی در مملکت ، نداشته باشند.این بندگان خدا نمی دانند چه باید بکنند .مسلما" شما بعنوان رسانه باید مراقبت نماید بدون رعایت صوابط وشایستگی بکارگیری نشوند
پاسخ ها
محمد محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
برادر عزیز. مردم عادی چه گناهی کرده اند؟ اینها هم بروند کار کنند هر جا که شایستکی دارند. ولی در شرایط مساوی. اینکه پدرشان مسئولند چه ربطی به فرزندانشان دارد؟ فقط شایسته سالاری. حالا اگر اینها هم شایسته بودند مشکلی نیست. مشاور وزیر هم بشوند! ولی به همین دلیله که آدمهای شایسته سرکار نیستند و ممکلکت اینقدر ضعف مدیریتی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
لطفا" بیشتر معرفی بفرمایید خودتون رو...... فامیلتون؟؟....
چند جا هم پیغام گذاشتین.....
آقای محمد...؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
آنها هم مثل سایرین چند سال در صف استخدام باشند و به مشاغل پایینتری غیر از مدیریت قائل باشند. علاوه بر این هیچ کس نباید به صرف انتساب فامیلی ترجیحی بر دیگران داشته باشد. در این صورت مسئولین درد مردم را می فهمند و حرفهایشان شعاری نیست.
صحنه مسابقه ای است و به هرکس فرصت و زمانی داده شده که تا آنجا که میتواند برای خود و بستگان و دوستان و آشنایان و .............بله.............!!!!
بی تردید با حساب کتاب بوده........تردید نکنید.......!!!!!!!
ی سفره پهنه
مملکت عدل علی
سلام
اولاً در ریاکاری این مسولین شک نیست و این موضوع در تاریخ کشور مشهود است فقط کاش این جماعت مدعی ایمان بخدا نبودن.
ثانیاً باید از آقای وزیر اقتصاد پرسید آیا فقط در دانشگاه فقط یک نخبه وجود داشت و آن پسر وزیر بود.....؟
بابا لطف کرده کار میکنه ( مثلا) ، فرید الدین هم کار میکنه
میگن تا عرقشون خشک نشده دستمزدشونو میگیرن که به فرمایش مولا عمل کرده باشن
ترا بخدا مطالبی که مردم گذاشتن ببینید وقضاوت کنید شما باصطلاح انقلابی هستید چرا اینگونه یک وزیر متعهد ودلسوز را خراب می کنید.ذهن مردم کوچه وبازار را بیجهت به انقلاب وکشور بد بین میکنید خدا عاقبت مارا بخیر کند.چه گناهی این بندگان خدا کردن که وزیر ومسیول شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
قرار بود شما رو هم جایی مشغول بکار کنن؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
آخر فامیلیتون احیانا" فضلی نیست؟؟!!
حسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
اااااا ببخشید توهین شد به ساحت مقدس حضرات وزراء خبواقعیته اخوی
زیاد به ایشون گیر ندین. پشت مبارکشون خیلی خیلی گرمه .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
گرم گرم . البته به انجام وظیفه شرعی و شوق خدمتی که وراثتی منتقل شده اند. و دوستانی که این از خود کذشتگی خاندان بزرگوار را گشف کرده و کاملا استحقاق کشور را در بهره مندی از این ژن ها درک کرده اند. تازه این ها می توانستند در کشورهای دیگر سمت داشته باشند ولی با توصیه بزرگان وطن فروشی نکردن و با پوشیدن ردای وزارت و مشاور و رئیس در فکر خدمت شبانه روزی به مردم و انقلاب و دین هستند!!!!! ه
همه افراد خانواده ام بیکارند چون سه نفرشون معلول هستند و من مخارج انها را میدهم با وجود زندگی مستقل زندگی در این کشور مساوی بد بختی چون منابع بسیار ولی فساد خیلی بیشتر است ..من هم امیدوارم جنگ شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
انشالله که جنگ شود...من هم حاضرم جنگ شود....!
عزیزم ناراحت نباش بگه ما باور نکردیم
پسرم فوق لیسانس مهندس مکانیک است چون پارتی ندارم بیکار است //اقای وزیر...........میفهمید بیکاری جوان یعنی چه.
یا حجه بن الحسن عجل علی ظهورک // اگر با این کارها و بودن تورم دهشتناک و سیاه مردم کافر شدند تعجب نباید کرد الناس علی دین ملوکهم
جواب هممون لبخند زیبای ایشون تو عکس هستش!!!!!!!
این تناقضات یکی از دلایل بی اعتمادی شدید مردم به مسؤلانِ
با مدرک دکتری علامه بیکارم !! سال پایینی ما همون ترم اول بورسیه هیت علمی شد
آزمون استخدامی با هزینه بالا تو این بی پولی، مصاحبه علمی، مصاحبه روانی، آزمون عملی کامپیوتر، مصاحبه عقیدتی، گزینش ، استخدام آزمایشی فقط برای ما ژن های نامرغوب طراحی شده تا توی یه چرخه بی انتها و غیرشفاف بیفتیم و الکی یه مدت دلخوش بشیم تا جا برای آقازاده ها باز بشه .
با سلام و احترام؛ مشکل اصلی اینجاست که سیستم درستی در کشور برای تشخیص شایستگان وجود ندارد تا روی فرمت معیارهای لازم شناسایی و به کار گرفته شود وقتی چنین سیستمی وجود ندارد هر مسئولی چون علم غیب ندارد می گردد از اطرافیان خودش یا نهایتا کسانی که اطرافیان مورد اعتمادش معرفی کرده اند افرادی را به کار می گیرد. و انصافا راه دیگری هم ندارد. پس برای اینکه این مسائل پیش نیاید باید مکانیسم درستی ایجاد شود که حتی اگر کسی در سیستان و بلوچستان شایسته تر برای تصدی مسئولیتی بود ولو اینکه رابطه نداشت همان به کار گرفته شود. به امید آینده ای بهتر
چند وقت پیش تابناک گزارش کرد که ویلای غیر قانونی وزیر کشور تخریب گردید ولی ایشان منکر وجود چنین ویلایی شد ولی چند وقت بعد روابط عمومی وزارت کشور مدعی شد که به جهت تخریب غیر قانونی ایشان شکایتی طرح گردید !!!!باید گفت متاسفانه این تناقض گویی ها ادامه دار ودنباله دار است
با سلام
برادر بنده چند سال هست كه از دانشگاه تهران مركز ليسانس مديريت بازرگاني گرفته ، الان تازه رفته تو يه كارگاه ماهي يه تومن بهش ميدن .
میفهمین شرم یعنی چی؟ شرم یعنی که با 28 سال سن به اون پیرمرد مریض بازنشسته بگم 80 تومن به من بده که برم آزمون استخدامی شرکت کنم. آخرشم هیچی به هیچی.
من در این مورد نظری ندارم ولی با نظر سایر دوستان مخالفم. با همه دوستان مخالفم
آقای وزیر اینکه کسانی بودند که پیشنهاد کار برای فرزندان شما را مطرح کردند و شما قبول نکردید مهم نیست. مهم این است که این افراد دیگر لیاقت ماندن در مسئولیت را ندارند و در واقع همانند پیشنهاد رشوه است. من به مسئولین نظارتی پیشنهاد می کنم در گزینش های مدیریتی با توجه به تخصص بر اساس زهد و عدم رغبت آنها به دنیا آنها تایید کنید چگونه؟ بدین صورت که دست آنها را باز بگزارید تا ریخت و پاش کنند اما با نظارت نامحسوس ریخت و پاش و سفارش های آنها را در نظر بگیرید و بر اساس مستندات به آنها بفهمانید که لیاقت مسئولیت را ندارند. آنها که ترس از خدا ندارند حداقل به خاط ترس از دست دادن میز ملاحظه کنند. (بابا خیلی دلت خوشه) آره راست گفتی از این دستگاه های نظارتی آبی گرم نمی شود.
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دختر من فوق لیسانس دانشگاه صنعتی اصفهان با معدل ۱۸ است الان چند سال است بیکار است دوره کارشناسی را هم در همین دانشگاه طی کرد از هیچ سهمیه ای هم استفاده نکرد هنوز لیسانسش تمام نشده بود برای ارشد امتحان داد قبول شد کل دوره را با نمرات عالی گذراند ولی چه فایده این همه تلاش و زحمت تازه باعث افسردگی او شد
از نزديكان من 4 نفر هستند كه مدرك تحصيليشان ديپلم و سيكل بوده هر 4 تاشون با وصل شدن به نظام در پست هاي بالاي معاون وزيري و مدير كلي هستند و هر 4 تاشونم مدرك دكترا و فوق ليسانس گرفتن اما كي خوندن من خبر ندارم
اگر در کلیه مناصب کشور دقت کنید از اینگونه روابط بازی ها مشهود است حال بستگی به رابطه دارد در کچا مشغول شوید خیلی از این اقایان هم که بازنشته اند با روابطی که دارند هنوز در راسند بقیه مردم هم بیکارند
برای حفظ انقلاب باید جلوی ژن های خوب ایستاد
متاسفانه فقط به دشمنان خارحی تمرکز شده ...... انقلاب ما از داخل داره نابود میشه
منشور اخلاقی همه مسئولین کشور اینست : ترجیح منافع سازمانی بر منافع شخصی .
وچه زیبا گفت شاعر : تن آدمی شریف است به جان آدمیت که " نه " همین لباس زیباست نشان آدمیت .
مهندس مملکت هستم با 15 سال سابقه کار. الان دو سال هست بیکارم. انشأالله آمریکا سریعتر حمله کنه .........
به نظر من بایستی یه قانون مثل همین قانون منع بکارگیری بازنشسته در مورد اقوام وزرا و سایر مسئولین هم تصویب بشه. فکرشو بکنین! اگه همچنین اتفاقی بیفته چه خبر میشه ! اگه اینها اینقدر باهوشند چرا نمیروند کار خصوصی کنند (البته اونهم با رانت فامیل بازی) و بیشتر دربیاورند و این کارهای ساده را به سایر افراد بدهند.
وقتی شما متوجه نیستی که این آقایون اصولا کمتر از وزارتخانه و ریاست جمهوری را شغل حساب نمی کنند وبا بیکاری یکی می دونند تقصیر شماست.وزیر محترم کشور درست فرموده اند هر زمان فرزند ایشان رئیس جمهور و وزیر کابینه شد آنوقت شاغل شده اند.بندگان خدا الان که بیکار هستند.
ملت یادتون میاد ما از دختر مظلوم وزیر دفاع می کردیم و شما کف وسوت می زدید و می گفتید تا 1400 با روحانی؟ پس دیگه دردتون چیه وقتی خودتون انتخاب کردید؟
بابام و نمی بخشم :(
وجدانا خودتان مطلب را بخوانید وببینید چقدر با کلمات و الفاظ بازی کردید وتیتر سیاه زدید.
ایا اینکه آقایی از نظر وزیری نخبه باشد وگزینش شود برای خدمت و اتفاقا پسر وزیر هم باشد!این اشکال دارد؟
یاازحسادت این حرفها را میزنید یااز ازروی جناح وسیاست زدگی یاهم ندانم کاری.
خجالت بکشید
کاش همه مسئولین اینطوری فک و فامیل را سیاسی شاغل کنند سری به شرکتهای دیگر بزنید مثل پارس خودرو یک رئیس و مدیر بدون رابطه فک و فامیلی توی این چهار ساله پیدا نمیکنید همه یک ارتباط فامیلی اختاپوسی با هم دارند وغیر خودی گاو!!!!!!!!!!!
سلام.
تابناک چرا از فرانسه خبر نمیزنید؟ چراااا
آقایون و خانمها در جمهوری اسلامی و در خانواده حکومتیها به کمتر از سه شغل می گویند بیکار شما کی مختان تکان خواهد خورد ..................................................................................................
بيكاري فرزندان و بستگان مسولين با بيكاري ادمهاي عادي فرق داره فقط علما ميفهمن اينها چي ميگن
والا وزرای کشور ما خودشون جزو نخبگان ملت محسوب نمی شوند چه برسه به فرزندانشون!... کارنامه مدیریتی چهل ساله ما گواه این ادعاست.
ای کاش پدر منم وزیر بود
ممکنه بفرمائید آقای وزیر باید مراقب اعتماد کدام مردم باشند؟ مگه دیگه اعتمادی هم باقی مونده؟
اينو حداقل بنويس دمت گرم
1 مسول نام ببر از اين كارها نكرده تمام
برو واسه خودت
خواهش می کنم کمپین راه نندازید مگه سلطان سکه رو به جرم اختلال در بازار ارز و سکه اعدام نکردند.باید ژن خوب رو بخاطر اختلال در بازار کار و کسب مدیریت بدون تجربه و مشقت اعدام کرد.اختلال همون اختلاله چه تو بازار ارز چه بازار کار
ایشون اصلاح طلب نیست و بدجوری اصولگراست
بخشی از ترجمه و شرح خطبه 16 نهج البلاغه در خصوص امتحان امت اسلامی:

وَ الَّذِي بَعَثَهُ بِالْحَقِّ لَتُبَلْبَلُنَّ بَلْبَلَةً وَ لَتُغَرْبَلُنَّ غَرْبَلَةً وَ لَتُسَاطُنَّ سَوْطَ الْقِدْرِ حَتَّى يَعُودَ أَسْفَلُكُمْ أَعْلَاكُمْ وَ أَعْلَاكُمْ أَسْفَلَكُمْ وَ لَيَسْبِقَنَّ سَابِقُونَ كَانُوا قَصَّرُوا وَ لَيُقَصِّرَنَّ سَبَّاقُونَ كَانُوا سَبَقُوا، وَ اللَّهِ مَا كَتَمْتُ وَشْمَةً وَ لَا كَذَبْتُ كِذْبَةً وَ لَقَدْ نُبِّئْتُ بِهَذَا الْمَقَامِ وَ هَذَا الْيَوْمِ.
سوگند به كسى كه محمد را به حق فرستاده است، در غربال آزمايش، به هم درآميخته و غربال مى شويد تا صالح از فاسد جدا گردد. يا همانند دانه هايى كه در ديگ مى ريزند، تا چون به جوش آيد، زير و زبر شوند. پس، پست ترين شما بالاترين شما شود و بالاترينتان، پست ترينتان. واپس ماندگانتان پيش افتند و پيشى گرفتگانتان واپس رانده شوند. به خدا سوگند، كه هيچ سخنى را پنهان نداشته ام و دروغ نگفته ام كه من از چنين مقامى و چنين روزى آگاه شده بودم.
از خدای متعال می خوام فرج منجی رو برسونه.
امیدی به بهبود این وضعیت نیست مگر اینکه جراحی اساسی صورت بگیره. جراحی درد و زحمت بسیاری داره اما این مملکت چاره ای جز خونریزی و جراحی اساسی نداره. باید غده های کثیف رانت و فساد به دست خود مردم از بین برن.
در آخرالزمان، فساد و ظلم از ناحیه حاکمان بر مردم زیاد میشه و تنها راه بهبود وضعیت، بازگشت به واجب فراموش شده یعنی امر به معروف و نهی از منکر و در نهایت برخورد عملی با فساده.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
نوشتی فساد به دست خود مردم باید از بین بره. اولا خود مردم به اینها رای دادند. دوما بین مردم هم که نگاه کنی همه دنبال پارتی می گردند تا کارشان راه بیفتد.
مقوله جذب هیات علمی یک پورسه بسیار سخت می باشد آنهم در دانشگاه علامه ،اگر می خواهید ریشه یابی کنید باید ببینیم چگونه فرزند ایشان جذب هیات علمی شده اند که حالا به راحتی بدون سابقه لازم مشاور وزیر می شوند!
هیچ کس نمی تواند منکر این باشد که ادم های تحصیل کرده و جوان نباید دارای شغل مناسب باشدند . ولی سوال اینجا است که ایا این مکانات برای همه فراهم هست ؟!!.فرزند من فوق لیسانس از دانشگاه صنعتی شریف با معدل 19 و دارای دکترا از مشهور ترین
داشگاه اتریش در رشته مهندسی مکانیک انرزی نو نتوانست هییت علمی دانشگاه بشود و این اقا زاده ها با فوق لیساانس میشود هییت علمی دانشگاه .وعلاوه بران با پست بالای مدیریت با تمام بی تجربکی میشود مشاور وزیر اقتصاد ودارایی معلوم شود چرا اقتصاد ما اینقدر شکوفا است !!!. معمولا با سوات ترین و کار کشته ترین وبا تجربهترین متخصصین در سطوح با لا مشوند مشاوریک دستگاه و یا یک وزارتخانه !!!!. و وزیر محترم کشور رو به دور بین صدا و سیما اظهار همدردی با مردم که خو و فرزندانشان بیگار هستند !!!!.
هرگز در این کشور عدالت اجرا نخواهد شد (حداقل در این برهه) . تشنگان قدرت چنان به مناسب و پستها چسبیده اند که تنها مرگ آنها را جدا میکند . کافیست به شناسنامه آنها نگاه کنی خواهی دید که بعضی از آنها رکورد گینس را خیلی وقت است که شکسته اند
فقط از مسولین این نظام خواهش می کنم.حتی اسم اسلام راهم نیاورند هر کاری می خواهند بکنند فقط از اسلام خرج نکنند که عملکردشان هیچ تناسبی با اسلام ندارد. پدر بازنشسته ای که سه تا بیکار دارد!!!
لطفا" فقط به ایشان گیر ندید چون : گرحکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند.
درود بر تابناک. مقاله تحلیلی داغی بود.ممنون
برای من سوالی پیش آمده


به هرجایی جهت استخدام مراجعه میشه اولین سوال داشتن سابقه کار هست ، حتی کارمندی ساده تا چه رسد مراتب بالاتر و پستهای مدیریتی و ....


بسیاری از دوستان با داشتن مدارک دکتری و ارشد از دانشگاه های معتبر بعلت نداشتن سابقه نتونستن جایی استخدام بشن

حال جای سوال اینجاست آقازاده جناب رحمانی که تا چند وقت پیش بنا بفرموده پدر محترمشون بیکار بودن ، کجا مشغول بکار بودن که وزیر محترم اقتصاد تونستن شناخت شخصی از ایشون پیدا کنن و بعبارتی توانایی های فراوان ایشون رو کشف کنن و امروز بعنوان مشاور از این آقا زاده بهرمند بشن ...



جدا پاسخ این سوال برای من سخته لطفا راهنمایی بفرمایید !!!!!!!!
همش تقصیر احمدی نژاد و جریان انحرافیه مگه نه تابناک ... چند وقته یادت رفته به احمدی نژاد فحش بدی خواستم یادآوری کنم
برای این خبر نظرات زیاد بود....
همش رو خوندیم...
همشون بیست، ای ولله ...
ولی خداییش خود شما اگه وزیر کشور بودید ، داداش ، آبجی، فامیل دور و نزدیکتون رو ساپورت نمیکردید؟
حالا به هر نحو و به هر عنوان...
اکه لبو فروش هم باشید آشنای خودتون بهتر ساپورت میکنید چه برسه که وزیر کشور باشید...
قبول کنید که 80 میلیون فرصت طلبیم که دور هم جمع شدیم ... آب ندیده ایم ولی شناگر ماهری هستیم...
به یزدان اگر ما خرد داشتیم.. کجا این سرانجام بد داشتیم
اقای رحمتی وزیر راه دولت اقای خاتمی با ۳۸ سال سابقه کار هنوز ریس هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور است هیچ کس نیست به ایشون بگه بخدا دیگه فسیل شده ای
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. بخدا من همه این موارد را رعایت میکنم ومیبینم که بازهم حذف شدم _________مسئولان در قالب این پویش به سئوالاتی مانند محل سکونت فرزندشان و وضعیت تحصیلی و شغلی آن‌ها پاسخ می‌دهند تا برای مخاطب این مسئله شفاف سازی شود.

اینک آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد‌مقدس نیز به این پویش پیوسته و پاسخگوی سئوال خبرنگار تسنیم خراسان‌رضوی در این باره بوده است.

نماینده ولی‌فقیه اظهار داشت: مجموع فرزندانم با نوه‌‌ و نبیره، ۲۷ نفر هستند. هفت فرزند دارم. پسر بزرگم معاون آقای اراکی در مجمع التقریب است؛ فرزند دوم بنده دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و همسر آقای رئیسی است.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه می‌دهد: فرزند سوم بنده که دختر است، دکتری فلسفه تطبیقی دارد و تدریس می‌کند؛ فرزند چهارمم پسر است و سردفتر اسناد رسمی در تهران است؛ فرزند پنجم بنده دانشیار فلسفه و پسر است و در دانشگاه پیام نور مشغول است؛ فرزند ششم دکتری ادبیات فارسی دارد و فرزند هفتم بنده نیز پسر است و دکتری مدیریت فرهنگی و شغل آزاد دارد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی