بازدید 7438

ادعای عجیب درباره قیمت مرغ

کد خبر: ۸۵۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 30 November 2018

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور معتقد است، با قیمت مرغ بین ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان هم مصرف کننده و هم تولیدکننده راضی هستند.

به گزارش تسنیم، محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت تعادلی مرغ در بازار بین 10 تا 11 هزار تومان است گفت: در زمان کاهش قیمت مرغ، مصرف کننده ها راضی هستند، در حالی که تولیدکننده زیان می بیند و زمانیکه قیمت مرغ و تخم مرغ افزایش می یابد مصرف کننده ها معترض می شوند که قیمت ها بالاست!

وی افزود: با قیمت فعلی، نرخ مرغ در حالت تعادل است یعنی نه مصرف کننده زیان می بیند نه تولید کننده.

یوسفی گفت: قیمت مرغ در بازار تابع عرضه و تقاضاست. به این معنی که در برخی ایام به دلیل مناسبت های مختلف تقاضا بالاتر از میزان تولید است که باعث افزایش قیمت مرغ در بازار می شود و زمانهایی هم که مصرف مرغ کمتر می شود قیمت این فراورده کاهش پیدا می کند.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، تولید جوجه یکروزه در هفته های آینده افزایش خواهد داشت که به تَبَع ِ آن تولید گوشت مرغ هم افزایش خواهد داشت.

یوسفی با بیان اینکه بحث اصلی در تولید گوشت طیور قیمت تمام شده است، افزود: در سالهای گذشته بخش اعظم دان طیور در کشور تولید می شد اما با توجه به محدودیت های فعلی در مصرف آب، تولید دان مخصوصا ذرت دامی در کشور کمتر شده است.

وی همچنین گفت: تا سال گذشته برای تهیه دان و ملزومات تولید از ارز 3200 تا 3400 تومانی استفاده می شد در حالیکه امروز ارز 4200 تومانی به تولیدکنندگان پرداخت می شود که همین افزایش قیمت نرخ ارز ، یکی از دلایل افزایش قیمت است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور با اشاره به اینکه افزایش قیمت جهانی دان در 6 ماه گذشته و مشکل در ثبت سفارش و انتقال ارز از عوامل دیگر افزایش قیمت مرغ بودند افزود: در حال حاضر قیمت های جهانی نهاده ها در حال کاهش است که با افزایش تولید جوجه یکروزه در آینده شاهد ثبات قیمت ها در بازار خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
کجای این ادعا عجیبه؟ این حرف کاملا کارشناسی شده است. ارزانی مرغ یعنی نابودی تواید کننده و درنتیجه افزایش سرسام آور قیمت مرغ. توجه داشته باشیم که در حال حاضر مرغ به نسبت سایر محصولات قیمت منطقی تری دارد. در ضمن من مرغدار نیستم .
خوردن این مرغها کراهت داره اکثر پرورش دهندگان لب به این مرغها نمی زنند.
بجای مردم حرف نزنید مردم را بیچاره کردید مرغ خارجی ها می خرند و سفره مردم کاملا خالی هست
آره مصرف کننده خیلی راضی است خیالتان راخت باشد حتی می توانید دوبرابر بکنید تا راضی تر شوند
آره مصرف کننده خیلی راضی است خیالتان راخت باشد حتی می توانید دوبرابر بکنید تا راضی تر شوند
ایشان صدایشان از جای گرم بلند میشود و گوشت مرغ برای ایشان ارزان ویا بصورت هبه ارائه میگردد که اینپنین سخن میگوید.
چی؟مصرف کننده راضیه؟چرا از قول ما میگه!!!!!!!!!!!
از کجا میدونید مردم با این نرخ راضی اند؟؟؟؟؟؟؟

چرا جای مردم حرف میزنید
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور شما فکر نمیکنم که این مرغ ها که دربازارست بخوری آنوقت هم نظر میدی که 10تا 11 که هم مشتری وفروشنده راضی هستن مگر جنانب عالی با کسی هم صحبت شدی که راضی یانه توی مملکت حتی کیلویی زیر 8 هزارتومان برای برخی افراد خلیلی هم گران است (بهتراست فکر کنی بعد حرف بزنی )
مرغی که قدقد میکنه / غلطای بیخود میکنه
تواز طرف همه ملت حرف می زنی کی باقیمت 10هزار تومان مرغ راضی است فکر خودت را کردی که وضعت توپه ملت کارگر وکارمند که حقوق بخور ونمیری دارند کجا با نظرت موافقند خجالت هم خوب چیزیه همه به فکر جیب خودشان هستند نهادهای دامی را به نرخ دولتی می گیرید ودولا پهنا به ملت مرغ را غالب می کنید بی وجدان ؟/....
کلا مردم ما از هر نوع گرانی راضی هستن و لذت میبرن.
خودتون رو اذیت نکنید
جالبه ها من نميدانم تو كشور ما چرا قضاوت كننده ها در مورد اقلام هم صنف خودشان هستند . بابا جان طبيعيه اين آقا خودش تو اين حرفه فعاله و از هم صنف خودش دفاع مي كنه چون منافع خودش هم تو كاره . اينم مثل بقيه صنوف ..... نظام پزشكي ...... خودرو و ...........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی