بازدید 7927

اروندکالا، اولین فروشگاه اینترنتی محصولات خوراکی

کد خبر: ۸۵۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 27 November 2018

صنعت فروش اینترنتی محصولات غذایی و بهداشتی، صنعتی نوپاست از این رو برای شهروندان خرید اینترنتی این محصولات با اندکی ریسک و عدم اطمینان همراه است. اینکه محصولاتی که از فروشگاه خریداری میکنیم آیا به موقع و با تاریخ انقضای مطلوب و معتبر به دست من خواهند رسید یا خیر و یا چه تضمینی وجود دارد که محصولات خریداری شده سالم و با کیفیت و بدون اشکال باشد مساله ای است که باعث می شود که خرید اینترنتی محصولات تند مصرف با استرس و عدم اطمینان انجام شود.

ما در اروندکالا همواره تلاش میکنیم تا جایی که امکان دارد تجربه خرید مطمئن و با اطمینان را برای مشتری به ارمغان بیاوریم ، از این رو از سال ۱۳۹۰ تاکنون سعی کردیم به صورت اختصاصی از همه محصولات فروشگاه و توضیحات درج شده بر روی محصول عکس گرفته و تا جایی که امکان دارد محتوای مورد انتظار کاربر در مورد محصول را شرح دهیم.

درج تاریخ انقضای دقیق محصولات برای اولین بار در اروندکالا

در همین راستا ، با افتخار به اطلاع میرسانیم که از امروز به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات خوراکی و بهداشتی و آرایشی تاریخ انقضای تمامی محصولات خوراکی و بهداشتی به صورت دقیق در فروشگاه اینترنتی اروندکالا قرار داده میشود و تمامی مشتریان عزیز میتوانند به راحتی و با اطمینان خاطر کالای مورد نظر خود را خریداری نمایند ، همچنین میتوانند به منظور اطمینان بیشتر از کالا ، عکسهای هر محصول را که به صورت اختصاصی گرفته شده بررسی نمایند.

اطمینان از اصالت کالای خریداری شده و هفت روز تضمین کیفیت کالا

برای رضایت خاطر بیشتر مشتریان سرویسی تحت عنوان « هفت روز تضمین کیفیت و اصالت کالا » در نظر گرفته شده است ، به این معنا که اگر کالای خریداری شده ایرادی داشته باشد ( کالا اصل نباشد یا ضربه دیده باشد و مواردی از این قبیل ) به مشتری تا هفت روز پس از دریافت کالا مهلت داده میشود که خرید خود را مرجوع کند و کل مبلغ سفارش + هزینه عودت کالا به مشتری بازگردانده خواهد شد.

آیا خرید از اروندکالا مقرون به صرفه است؟

یکی دیگر از چالش هایی که در مورد فروش اینترنتی محصولات وجود دارد ، مقرون به صرفه بودن است. هزینه بسته بندی و ارسال یکی از مهمترین مواردی است که در بسیاری از مواقع باعث انصراف از خرید میشود.

از این رو ما در اروندکالا « ارسال رایگان همه سفارشات بالای صد هزار تومان » را در نظر گرفته ایم ، به این معنی که اگر مجموع سفارش شما از اروندکالا به بالای صد هزار تومان برسد هیچ هزینه بسته بندی و پستی به سفارش شما افزوده نخواهد شد و تنها مجموع مبلغ کالاها را پرداخت خواهید کرد.

همچنین برای سفارشاتی که کمتر از صد هزار تومان باشد مبلغی بابت هزینه بسته بندی و ارسال به مجموع سفارش اضافه میگردد.

چه محصولاتی را می‌توانم از اروندکالا خریداری کنم؟

در اروندکالا تنوع بی نظیری از محصولات خوراکی ، بهداشت ، سلامتی و مراقبت از بدن ، آرایشی بهداشتی و بهداشت منزل وجود دارد. بسیار از برندها و محصولات موجود در اروندکالا به صورت کاملا انحصاری هستند و در هیچ یک از فروشگاه های دیگر قابل تهیه نیستند و شما به راحتی با چند کلیک میتوانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی اروندکالا خریداری نمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل