بازدید 4786

اتلتیکو-بارسلونا؛ نبرد حساس امشب در مادرید

کد خبر: ۸۵۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 24 November 2018

شاید یک دهه قبل نبرد بین بارسلونا و اتلتیکومادرید جایی برای تمرین گلزنی کاتالان ها بود اما طی چند سال در برخی مقاطع این بازی بیش از دربی مادرید یا ال‌کلاسیکو تعیین‌کننده بوده و قهرمان لالیگا را مشخص کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، نبرد رودرروی هفته پایانی فصل 2014-2013 لالیگا که اتلتیکو با تساوی در زمین بارسلونا برای اولین بار از سال 1996 فاتح لیگ شد یکی از بازی های مهم تاریخ دو تیم است . یک فصل بعد از این اتفاق بارسلونا به تلافی، با برتری در بازی مستقیم، قهرمان زودهنگام فصل 2015-2014 لالیگا نام گرفت.

این بار هم بازی رفت هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگا در فصل جاری در ساعت23:15 شنبه شب به وقت تهران به میزبانی اتلتیکو در مقطع کلیدی بارسلونا و تیم سیمئونه از راه رسیده است. در یک سو، بارسلونا پس از شکست غافلگیرکننده در رالی 7 گله هفته دوازدهم در خانه، برای جبران و حفظ صدرنشینی به خظر افتاده به میدان می‌آید و از سوی دیگر، اتلتیکوی خوش‌فرم سیمئونه حالا که با بردهای اخیر 23 امتیازی شده و در فاصله یک امتیازی بارسلونای صدرنشین در رده سوم است، می‌خواهد با پیروزی در خانه به صدرنشینی امیدوار شود.

غایبان بازی

گودین، مدافع اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید و زننده گل پیروزی تیمش در دقایق پایانی بازی هفته دوازدهم به دلیل مصدومیت این بازی بزرگ را از دست داده است. احتمال غیبت ساویچ، خیمنس و هرناندس هم وجود دارد. در سوی مقابل بارسلونا می‌تواند پس از مدت‌ها روی اومتیتی حساب کند اما قطعا از حضور راکیتیچ مصدوم بی‌بهره خواهد بود.

رویارویی‌های قبلی

در 47 رویارویی اخیر بارسلونا با 25 برد وضعیت بهتری داشته است. اتلتیکو 10 بار پیروز شده و 12 رقابت هم برنده نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار