بازدید 3030
۱
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

قرمزپوشی بورس تهران با بازی پالایشی‌ها و پتروشیمی‌ها در پایان آبان

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه ۹۷، با کاهش ۷۴۵ واحدی معادل ۰.۴۲ درصد به رقم ۱۷۵ هزار و ۷۱۳ واحد رسید. این در حالیست که در دو روز گذشته شاهد رشد ۲۹۰۰ واحدی  شاخص کل بورس بودیم.
کد خبر: ۸۵۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 21 November 2018

قرمزپوشی بورس تهران با بازی پالایشی‌ها و پتروشیمی‌ها در پایان آبانشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه ۹۷، با کاهش ۷۴۵ واحدی معادل ۰.۴۲ درصد به رقم ۱۷۵ هزار و ۷۱۳ واحد رسید. این در حالیست که در دو روز گذشته شاهد رشد ۲۹۰۰ واحدی  شاخص کل بورس بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته، بر خلاف روز قبل شاهد روند اکثر نزولی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۲۱۷ واحدی معادل ۰.۴۲ درصد به رقم ۵۱ هزار و ۱۷۲ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز همانند روز قبل با رشد ۱۸۷ واحدی معادل ۰.۶۷ درصد، عدد ۲۸ هزار و ۱۶۴ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۳۲ واحدی معادل ۰.۶۷ درصد به رقم ۱۹ هزار و ۸۵۷ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۱۴۴ واحد کاهش معادل ۰.۰۸ درصد را رقم زد و به سطح ۱۸۷ هزار و ۴۸۴ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۳۳۰ واحد کاهش معادل ۰.۲۵ درصد به رقم ۱۲۹ هزار و ۹۶۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۵۴۷ واحد کاهش معادل ۰.۷۳ درصد همراه بود و عدد ۳۴۷ هزار و ۵۵۶ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۰۹:۳۰ داشت و در سطح ۱۷۶ هزار ۸۰۶ واحد قرار گرفت.

قرمزپوشی بورس تهران با بازی پالایشی‌ها و پتروشیمی‌ها در پایان آبان

در معاملات امروز، نماد معاملاتی دشپنا متعلق به پالایش نفت اصفهان با ۱۶۶ واحد، نماد کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۱۶۰ واحد، نماد شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس با ۱۴۸ واحد، نماد شتران متعلق به پالایش نفت تهران با ۱۴۳ واحد، نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۱۲۹ واحد، نماد پارس متعلق به پتروشیمی پارس با ۱۱۴ واحد، نماد تاپیکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با ۸۷ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان و نماد شبریز متعلق به پالایش نفت تبریز با ۸۶ واحد، نماد کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۷۴ واحد و نماد جم متعلق به پتروشیمی جم با ۶۴ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد معاملاتی وبملت متعلق به بانک ملت با ۱۴۷ واحد، نماد رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۱۱۰ واحد، نماد وبصادر متعلق به بانک صادرات ایران با ۸۵ واحد، نماد رانفور متعلق به خدمات‌انفورماتیک با ۷۸ واحد، نماد بفجر متعلق به پتروشیمی فجر با ۶۳ واحد، نماد خساپا متعلق به سایپا با ۴۹ واحد و نماد خودرو متعلق به ایران خودرو با ۴۴ واحد، نماد وتجارت متعلق به بانک تجارت و نماد خپارس متعلق به پارس خودرو با ۲۲ واحد و نماد وبشهر متعلق به توسعه صنایع بهشهر هلدینگ با ۱۸ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

معامله‌گران بورس امروز ۱ میلیارد و ۸۴۴ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۱۶۱ هزار و ۸۰۲ نوبت معامله و به ارزش ۵۹۲ میلیارد و ۸۲۲ میلیون تومان داد و ستد کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دریکماه گذشته بورس بیش از۳۰ هزارواحدسقوط مرده دریغ ازیک تیترمرتبط بااین موضوع درصفحه اول روزنامه دنبای اقتصاد!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی