بازدید 149396
برای اولین بار در ایران:

جمعه سیاهِ کالا‌های اساسی تا ۵۵ درصد تخفیف

کد خبر: ۸۵۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 21 November 2018

اُکالا، سوپرمارکت اینترنتی افق کوروش قصد دارد برای اولین بار در ایران جمعه سیاه (تخفیفات شگفت انگیز) کالاهای اساسی را برگزار کند. اُکالا تخفیفات ویژه ای را برای کالاهای مصرفی و روزانه مردم مثل حبوبات، چای، مرغ و ... در نظر گرفته است. اُکالا در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با توجه به فشار اقتصادی که اقشار ضعیف جامعه با آن روبرواند، در اقدامی متمایز و نوآورانه، برای جمعه سیاه تخفیفاتی تا 55 درصد را در گروه کالاهای اساسی مردم در نظر گرفته است که کاربران می توانند بسیاری از کالاهای مصرفی خود را به نصف قیمت از اُکالا تهیه کنند.

کالاهایی که توسط اکثر فروشگاه های داخلی و خارجی در جمعه سیاه با تخفیف عرضه خواهند شد، در دسته کالاهای لوکس قرار می گیرند یا جزو کالاهایی اند که روی جلد، قیمت ندارند. مسئله دیگر این است که اکثر فروشگاه ها، کالاهایی را با تخفیف عرضه می کنند که قدیمی یا در انبارشان اضافی است. اما اکثر اقلام موجود در سوپرمارکت آنلاین اُکالا جزو کالاهای مصرفی و روزمره ی مردم محسوب می شوند، مانند انواع روغن، لبنیات، چای و غیره. سوپرمارکت اینترنتی اُکالا از ابتدای فعالیتش تمام تلاش خود را برای تهیه کالاهای با تاریخ روز و از برند های خوش نام موجود در بازار ( فامیلا، اکتیو و ... ) به کار گرفته است.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اغلب افراد به دلیل عدم آشنایی با حجم فروش در جمعه سیاه، معمولا در این روز با مشکلاتی مواجه شده و حتی ممکن است حراج های فوق العاده ای را از دست دهند. شما نیز به منظور برخورداری از تخفیفات ویژه اُکالا در جمعه سیاه بهتر است قبل از شروع حراجی اقدامات زیر را انجام دهید:

  • حتما ثبت نام خود در فروشگاه اینترنتی اُکالا را انجام دهید
  • در مورد کالاهایی که قصد خرید آن ها را دارید، از قبل تحقیق کرده و رنگ، برند و سایر ویژگی های مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • در اینستاگرام اُکالا عضو شوید تا از زمان دقیق شروع حراجی و کالاهای دارای تخفیف آگاه شوید

حراج اُکالا در روز پنجشنبه، یک آذر شروع شده و تا پایان روز شنبه سوم آذر ادامه خواهد داشت. در جمعه سیاه می توانید کالا های مورد نیاز خود را با تخفیفاتی تا سقف 55 درصد از فروشگاه اینترنتی اُکالا تهیه کنید.  اُکالا برای تمامی کالاهای اساسی (مواد غذایی، نوشیدنی ها، خواربار، بهداشت فردی و خانگی و...) تخفیفات بسیار جذابی را در نظر گرفته است. پیش بینی می شود با توجه به استقبال فوق العاده مردم از حراج اُکالا در جمعه سیاه، کالاهایی که تخفیف خورده اند در لحظات اولیه حراج ناموجود شوند. به همین منظور، شما می توانید با مراجعه به صفحه جمعه سیاه در سایت سوپرمارکت آنلاین اُکالا و وارد کردن شماره تماس خود، سریع تر از همه از زمان شروع حراج بزرگ اُکالا مطلع شوید.

سایت اُکالا

لینک دانلود اپلیکیشن اُکالا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی