بازدید 3847

مشخصه‌های یک دانشگاه خوب برای دبیرستانی‌ها

کد خبر: ۸۵۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 21 November 2018

یک نظرسنجی به بررسی ویژگی‌های موردنظر دانش‌آموزان دبیرستانی در انتخاب دانشگاه پرداخته است.

به گزارش آنا، از اجوکیشن دایو، گزارش جدید مرکز آمار ملی آمریکا نشان می‌دهد اولویت‌های دانش‌آموزان دبیرستانی برای انتخاب کالج و دانشگاه استادان، هزینه و پتانسیل اشتغال است. بیش از ۲۳ هزار دانش‌آموز دبیرستانی در این نظرسنجی شرکت کردند.

دانشگاه‌ها و کالج‌های آمریکایی روی یکی از موضوع‌های موردعلاقه دانشجویان تمرکز کرده‌اند که کاهش هزینه‌‌های تحصیلی و شهریه است. برخی از مؤسسات در تلاش هستند تا آموزش عالی را به شکل رایگان در اختیار دانشجویان قرار دهند.

حدود سه چهارم از این دانش‌آموزان اعلام کردند که کیفیت و شهرت دانشگاه و استادان آن برای آنها بسیار مهم است. ارائه رشته تحصیلی موردنظر و پتانسیل اشتغال از دیگر عوامل حیاتی برای دانش‌آموزان در انتخاب کالج و دانشگاه است. یک چهارم از این دانش‌آموزان نیز گزارش دادند که هر کدام از عوامل گفته‌شده تا حدودی برای آنها مهم است.

دو سوم از دانش‌آموزان نیز هزینه تحصیلی را به‌عنوان مهم‌ترین عامل ذکر کردند، این در حالی است که بیش از یک چهارم از آنها هزینه و شهریه را تا حدودی مهم شمردند. براساس این گزارش، رفتن به دانشگاهی که دیگر اعضای خانواده در آن تحصیل کرده‌اند برای کمتر از ۴۰ درصد از دانش‌آموزان دبیرستانی مهم بود. ۸۱ درصد از آنها نیز اعلام کردند توصیه خانواده و دوستان برای انتخاب دانشگاه و کالج برای انتخاب محل تحصیل مهم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر