بازدید 23514
بررسی چرایی برهم خوردن مراسم بزرگداشت شهید بهشتی؛

نیروهای خودسر همچنان جولان می‌دهند/ برای برخی هنوز سال 88 است!

رهبر انقلاب: «این حرفی که من امروز زدم و از بعضی مسئولان و سران کشور گله‌گزاری کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌ای راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار هم مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم.»
کد خبر: ۸۵۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 21 November 2018

چهارشنبه هفته گذشته، قرار بود در همایشی که با نام «من بهشتی هستم» در دانشگاه اصفهان برگزار می شد، «علیرضا بهشتی» فرزند شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی سخنرانی کند، اما هنوز نوبت به او نرسیده و در هنگام سخنرانی یکی از اساتید حوزه علمیه قم، عده‌ای در اعتراض به حضور فرزند شهید بهشتی به سالن همایش هجوم برده و همایش را برهم زدند.

به گزارش «تابناک»؛ بنا به روایاتی که از این جلسه و لحظه هجوم عده ای خودسر به همایش بزرگداشت شهید بهشتی منتشر شده، هجوم این افراد به سالن محل برگزاری این مراسم، همزمان بوده با پخش کلیپی از رهبری که جوانان را از برهم زدن مجالس برحذر می‌داشتند و تأکید می کردند، با این نوع کارها به شدت مخالفت دارند.

همایش مجوز داشت

معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه اصفهان در ارتباط با برگزاری این مراسم در دانشگاه مذکور گفته که «برنامه سخنرانی علیرضا بهشتی، فرزند شهید آیت الله بهشتی در برنامه (من بهشتی هستم) با مجوز هیأت نظارت بر دانشگاه و بدون هیچ منع قانونی بود. مجوز مربوط به برنامه (من بهشتی هستم) در 22 مهر امسال توسط هیأت نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه اصفهان برای انجمن اسلامی راه امید این دانشگاه صادر شد.»

نیروهای خودسر همچنان جولان می‌دهند/ برای برخی هنوز سال 88 است!

حجت الاسلام «جعفر شانظری» با بیان این که در هفتم مهر امسال نامه ای از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان به ریاست دانشگاه اصفهان به منظور گرامیداشت نودمین سال تولد شهید آیت الله بهشتی با همکاری خانه فرهنگی شهید بهشتی ارسال شد، ادامه داد: «این نامه به معاونت فرهنگی دانشگاه ارجاع داده و از آن استقبال شد. با توجه به اینکه تشکل دانشجویی انجمن اسلامی راه امید دانشگاه، در صدد برنامه ریزی برای برگزاری چنین مراسمی با هدف نکوداشت شهید آیت الله بهشتی بود، مقرر شد که این برنامه با آنچه معاونت فرهنگی شهرداری پیشنهاد داده بود، تلفیق شود و هیأت نظارت دانشگاه با درخواست تشکل مذکور برای برگزاری این برنامه، موافقت کرد.»

روایت فرزند شهید بهشتی از افراد خودسر

فرزند شهید بهشتی با انتقاد از کسانی که مانع سخنرانی او در بزرگداشت شهید بهشتی شده اند، گفت: متوجه شدم ما با جماعتی رو به رو هستیم که قانون، گفت و گو و حتی ولایت و رهبری را قبول ندارند. سه روز برنامه با عنوان «من بهشتی هستم» کار مشترک معاونت فرهنگی دانشگاه اصفهان، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان و شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده بود که در روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار شد و علی رغم داشتن مجوزهای لازم، برگزاری روز سوم آن توسط برخی افراد با مشکل مواجه شد.

«علیرضا بهشتی» در مورد علت لغو سخنرانی خود در دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه برخی تشکل ها تهدید کرده بودند که اجازه نمی دهند این مراسم برگزار شود، افزود: سخنرانی ها شروع شده بود و حجت الاسلام و المسلمین سید جواد ورعی در حال سخنرانی بود که این افراد پشت درهای سالن شروع به شعار دادن و کوبیدن به در کردند و بعد هم وارد سالن شدند.

وی گفت: اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان سعی داشتند مانع اقدامات این افراد شوند و با آنها درگیر شدند. بعد از درگیری آنها با اعضای انجمن اسلامی طبیعتا دیگر ادامه جلسه امکان پذیر نبود. حراست از من و دیگر سخنرانان خواست که محل سالن را ترک کنیم و به همین دلیل، سخنرانی ها ادامه پیدا نکرد. کسانی که دعوت کرده بودند هم به علت ورود این افراد و بر هم خوردن جلسه عذرخواهی کردند، ولی به نظر من توضیح لازم نبود و همه چیز روشن بود.

بهشتی با بیان اینکه «متوجه شدم ما با جماعتی رو به رو هستیم که قانون، گفت و گو و حتی ولایت و رهبری را قبول ندارند»، تصریح کرد: جالب این است که همان موقع کلیپی از مقام معظم رهبری پخش می شد که ایشان تأکید داشتند که من مخالف هستم به نام حزب اللهی مجالس را بر هم بزنید؛ اجازه دهید بقیه حرفشان را بزنند. ظاهرا این حرف ها هم برای آنها خیلی مهم نیست و می خواهند کار خودشان را انجام دهند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس در پایان گفت: البته من صحبت هایم را در دیگر اماکن اصفهان انجام دادم؛ یکی میزگردی در کتابخانه شهرداری بود که بعد از ظهر انجام شد و دیگری هم در خانه فرهنگ شهید بهشتی بود که شب انجام شد.

نظر رهبر انقلاب در مورد چنین اتفاقاتی چیست؟

جالب اینجاست که رهبر انقلاب پیش از این نسبت به چنین اتفاقاتی واکنش نشان داده و از آن ابراز نارضایتی کرده اند. پس از برهم زدن سخنرانی رئیس مجلس در قم که به (سال ۱۳۹۱) باز می گردد، ایشان به فاصله چند روز و در دیدار مردم آذربایجان شرقی، نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دادند و فرمودند: «این حرفی که من امروز زدم و از بعضی از مسئولان و سران کشور گله‌گزاری کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌ای راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار هم مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم. »

حتی چند سال بعد از آن هم در خطبه های نماز عید فطر سال 96 رهبر انقلاب تفاوت های آنچه خود از نیروهای حزب الله و جوانان انتظار دارند را تشریح کردند.

وحدتی که برخی آن را نمی‌خواهند!

همه این مسائل و موضوعات نشان می دهد نیروهای خودسری که چنین اقداماتی می کنند نه تنها نباید ملتزم به قانون دانست، بلکه آنها با چنین اقداماتی به توصیه های اکید و مکرر رهبر معظم انقلاب نیز بی توجهند. لذا انتظار می رود دستگاه های مسئول علاوه بر ایستادگی مقابل چنین اقداماتی، با افرادی که مرتکب این فعل می شوند باید با جدیت برخورد کند.

شاید هم باید اینگونه گفت که در جریان حوادث پس از انتخابات سال 98 اتفاقاتی افتاد که دستگاه قضایی و نهادهای متولی با عوامل، مسببان و افراد خطاکار در آن برخورد کردند و اقدامات قانونی پیرامون آنان صورت گرفت، حال عده ای با گذشت نزدیک به ده سال هنوز فراتر از قانون در نظر دارند برخی افراد را که تصور می کنند در آن جریانات قصور داشته اند، مجازات کنند!

رهبر انقلاب پیرامون جذب حداکثری و دفع حداقلی در جریان و دایره انقلاب همواره تأکید کرده اند، حال که کشور در مقابل هجمه های مختلفی قرار گرفته، بیش از هر زمانی این موضوع احساس می شود که باید با یکپارچگی بیشتری در مقابل دشمن ظاهر شد و وحدت در عرصه های مختلف را سرلوحه اقدامات قرار داد، اینکه برخی بخواهند با چنین اقداماتی برای برخی رسانه ها خوراک ایجاد کنند و مانع از وحدت بشوند، هیچگاه پذیرفته نخواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۷۶
انتشار یافته: ۹۱
راستی چند سال است که از کفن پوشان خود جوش خبری نیست. یعنی باور کنیم دیگه هیچ کس خود جوش کفن نمی پوشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
وقتی نفوذیان در کشور رخنه کنند باید هم این کار ها انجام شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
نمایندگان در سال آخر نمایندگی به استیضاح های آبکی روی آورده اند تا با فرا فکنی بتوانند جای خود را در دل مرردم باز کنند.
این بازی ها هم کار خودشان است تا دوباره رأی بیاورند.
چون آقای بهشتی می تواند هر کجایی حرفش را بزند.
اما با این مظلوم نمایی اینها می خواهند آینده سیاسی اصلاح طلبان را تضمین کنند
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
در دولت گذشته هم که مکتب ایرانی عده ای می گفتند سکوت کردند.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
مدعیان دروغین ولایتمداری.وحدت شکنان و ایجاد کنندگان تنش.به اینها خودسر نگویید .اینها عده ای نادان هستند که گوش بفرمان بازیگردانان پشت صحنه اند.بازیگردانهایی که نهایتا به تل اویو و واشنگتن ولندن متصلند
آتش به اختیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
OK
مهدی
| Germany |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
مملکت را با آتش به اختیار به نابودی نکشانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
خودسر کجا بود آتش به اختیارکردن دیگه
یک ده و چهل کدخدا.....................................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
کاشکی ۴۰ تا بود ۴۰ هزار تا هم بیشتر هستند
فکر میکنید چه کس یا کسانی پشت حمایت اینها هستند؟ رئیس جمهور هم نمیتواند تا این اندازه مورد حمایت قرار گیرد.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
همانهایی که دارند به ظریف فشار می اورند و خواستار جنگ و تحریم و اغتشاش و تسلط بر همه چیز در کشور هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
خودت می دانی که کار خودشونه برای فضا سازی انتخابات مجلس.
کاری که برای تهرانیها نکردند، حد اقل مظلوم نمایی بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
در جواب ناشناس 13:07
یادمه در مورد استخر فرح هم همین حرفو میزدید، ولی الان میبینیم که از تریبون های رسمی تر و از طرف افرادی با سبقه مشخص هم این بحث تکرار می شود
الان هم همین است، 40 سال است که این گروه به کشور و مردم این کشور انواع ضربه ها را وارد کرده و هیچوقت هم مسئولیت را نپذیرفته است
عجب این همان بهشتی هست که قرار بود یک ملت برای یک ملت باشد .
این نیروها که خودسر نیستند ما میدونیم که اینها به کجا وصل هستند و شما هم میدونی
اینجانب به عنوان فردی که یک عمر در راه انقلاب مجاهدت کرده ام از همه طرفین خواستار حفظ وحدت و برادری و همدلی هستم چرا که دشمن با دیدن وحدت ما لرزه بر اندامش می اقتد. همین امریکای جهانخوار و عربستان گاوشیرده باید از عصبانیت بروند بمیرد.
همچين ميگي خود سر
مرغ سوخاري شده توي تابه خنده اش ميگيره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مگه ممكنه خود سر باشن اخه شارلاتان..................................
پاسخ ها
آزاده
| Germany |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
کاملا موافقم . معنی خودسر چیست ؟؟؟؟ مگه میشه عده ای بدون اجازه و خودسرانه این کارها رو کنند ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
گفتی مرغ سوخاری ، دلم خواست :))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اي اون كه مرغ سوخاري دلت خواسته

همچي بگي نگي مشكوك ميزني ها
بوي خود سر ها رو ميدي.................
منافع ملی ایران خیلی از این افراد خودسر ضربه خورده
تا وقتی فتنه گران و حامیانشون در این کشور هستن همیشه باید مقابلشون ایستاد.
برای فتنه گران همچنان سال ۸۸ است پس برای جبهه مقابل نیز همین طوره. فتنه گران از عقاید باطل و کثیفشون دست نکشیده اند پس انتظار نداشته باشید جوانان مومن از مقابله به مثل دست بکشن. چیزی که عوض داره گله نداره‌.
در ثانی‌ اطلاق واژه نیروهای خودسر به دانشجویان و مخالفین حضور حامیان فتنه در دانشگاه، حرف بیهوده و تهمت به دانشجویانه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
بابا بشین بینم با... جوج...
این کلمه خودسر با قتل خاشقچی مفهوم واقعی خود را پیدا کرد. کروهی دستور میگیرند و عملیاتی را انجام میدهند و بعد از اینکه به آبروریزی ختم شد، اعلام میکنند عده ای خودسر این کار را کردند. مطمئن باشید اینها از مقاماتی دستور داشتند. دقیقاً مانند قتل خاشقچی.
خودسر کجا بود ؟!!!!!!
شما خودسر برو داخل مغازه یه نفر و بریز به هم ، ببین نیروی انتظامی چه برخوردی می کنه .
باید همه تابع قانون باشند و قانون هم به همه به یک چشم نگاه کند...
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
سالهاست که بی قانونی حاکم است ،حال چگونه این افراد قانونگرا میشوند؟!
در ضمن قانونها هم منطقی به نظر نمی آیند!
نزنید این حرفا رو یعنی چه نیروهای خود سر مگه میشه مگه داریم یه عده هر کار دلشون خواست بکنند و به هیچ کس جوابگو نباشند.....
با سلام . اینها همان ستون پنجم دشمن هستند که نه به مردم -آزادی بیان و دستورات اکید رهبری توجه میکنند و باعث خوراک سانه های بیگانه میشوند ، اینها دست کمی از مفسدین اقتصادی نیستند که جو آرام کشور را مشتنج میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اینها با یک دستور رهبری میشینن سر جاشون تکون هم نمیتونن بخورن.
گذشتهٔ سیاه را نمیشه جبران کرد.
لباس شخصی های خودسر ضربات بزرگی به ملت ایران وارد کردند.
مردم هرگز آنان را به چشم هموطن نگاه نمیکنند. دشمن داخلی هستند
اینقدر برای سرکوب کردن مخالفان خود از واژه "خودسر " استفاده نکنید!

اینها هم بخشی از مردم هستند . چه اقلیت باشند چه اکثریت!‌

گوش ناشنوای دولتها و مسئولان ، نتیجه‌اش همین است که عده ای خودشان وارد عمل شوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
مطمئن هستم خودت هم از خودسرها هستی.
مهدی
| Germany |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
مسئله را لطفا ماستمالی نکنید
به فکر آینده مملکت فرزندانتان باشید.
یک سر طناب این آشوبگران به کشورهای حاشیه مربوط است . از یک خلا و اغماض مسئولان امنیتی بهترین استفاده را می برند .
احترام فرزند شهید مظلوم بهشتی واجب است علی رغم اختلاف نظر
شهید بهشتی حق زیادی بر گردن انقلاب دارد گرچه نباید افرادی و روزنامه هایی مثل جمهور ی اسلامی ا ز نام شهید بهشتی سوء استفاده کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
چون پدر صالح بود پسر میتواند هر چه بگوید و انجام دهد کسی بازخواستش نکند. ؟؟؟
اگر یک بار برخورد میکردند حل بود
پاسخ ها
اباالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
گاهی ظاهرا هم برخورد می کنند اما اراده برخورد واقعی وجود ندارد
حمله به سفارت عربستان ظاهرا خودسرانه بود. ظاهرا با اونا برخورد شد. اما صدمات وحشتناکش هنوز هم برای کشور ادامه داره.
گروگانگیری سفارت آمریکا هم همینطور

به هم زدن سخنرانی حسن خمینی در حضور رهبر انقلاب یک نمونه کاملا آشکار از فقدان اراده برخورد با این حرکات است.

هیچکس جرئت ندارد این مطلب را صریح به زعمای کشور یادآوری کند

همه می فهمند که این خودسرها از کجا حمایت میشن به روی خودشان نمیارن

خداوند پشت و پناهتان
اینها مملکت را مال خود میدانند
پاسخ ها
عارف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
خودسر خخخخخخخخخخخخ
ول کن بابا خودسر چیه خود سر خود خودشه
اینجا هم رد همون پولهایی که بعضی ها دوست ندارند کسی بفهمه از کجا میاد و به کجا میره مشخصه.
بعنوان یک ایرانی هرگز این افراد را ایرانی ندانستم چون ایرانی خائن نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دلت را به این موضوع خوش نکن
اینا ایرانی و صاحبان بیشترین سهم و نفوذ و قدرت در ایران امروزند
اینا خودسر نیستن من و شما خودسریم در واقع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تهمت نزن خودسر ناشناس.
خودسرهایی که کسی هم آنها را بازداشت نمی کند......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اغلب از لات و لوتها بودند . بخاطر همین ضربات مهلکی به اعتماد عمومی ملت وارد کردند. اما فرمانده و دستوردهندگانشان هرگز محاکمه و بازخواست نشدند.
مشکل این است که فکر میکنید اینها خودسر هستند
اصلا و ابدا
اینها کاملا تابع هستند. سازمان دارند، سلسله مراتب دارند. همه هم در جریانند از کجا می آیند و کجا می روند
منتهی موقعی که سفارت عربستان را آتش می زنند، همه ساکت می مانند و در صورت فشار افکار، شاید گوش یک از اعضای پایین را کمی بفشارند تا افکار ساکت شوند.
حالا شما مثلا یک دهم این کار ها را بکن
اصلا بیا و مثلا در یک روز در یک پارک جمع شو و آب بازی کن
یا بستنی بخور
یا بادبادک هوا کن
یا دوچرخه سواری کن
بیا ببین چطوری سردسته را پیدا میکنند و
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
مرحبا ،لب کلام را گفتی
اطرافیان تابناک صف اول خودسران هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تابناکی ها توبه کردند. البته راه برگشت از توبه برای خودسرها همیشه هموار است.
لوله می کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اون مال بازی ایران و مالدیو بود
تابناک نظر سنجی بذار ایا مردم با این که نیروهای خودسر به سران وابسته هستن چه میگن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ترس از نتیجه نظرسنجی به تابناک جرات چنین شجاعتی نمیده.
نتیجه از هم اکنون معلومست. ۹۹٫۹۹ درصد نه به خودسرها
آن یکدهم درصد که نظر مثبت به خودسرها دارند همان خودسرهای شرکت کننده در نظرسنجی بودند.
اگر بعضی از آقایون دنبال مدرک در مورد حرف های وزیر خارجه بودند، این هم مدرک! وفتی کسی چنین مراسمی به بزند در اقتصاد هم کارهای دگر کند! به عنوان جایزه!
شعبان بی مخ ها همچنان زنده و فعال آب به آسیاب دشمن میریزند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
یه روز یه بنده خدا گفت نظام سیاسی ما احتیاج به شعبان بی مخ ندارد

حاج بخشی مرحوم گلایه کرد.

حالا همون ها دارند این را دنبال میکنند
ما که میدونیم اینا با کی هستن بهتره خودمونو گول نزنیم
دلیلش اینه که به قول تبلیغات تلویزیون خرسه میگه پشتم گرمه بعد میگه ایران رادیاتور اینها هم پشتشون گرمه مگر با ضارب حجاریان چه کردن که طرف در دادگاه می گفت آقا سعید زحمت زدن حجاریان رو کشید.
نیرو خودسر یعنی چی؟؟ اینا آتش به اختیاران چماق به دست هستند که اتفاقا اصلا هم خودسر نیستند و گوش به فرمانند
خاشقچی را هم خودسر ها کشتند!!!!
تابی جون کجای کاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کشورکلا" به دست افراد خودسر اداره میشه افراد قانونمند و سازماندهی شده عملا" هیچ کاره هستند.
اینها نه تنها خودسر نیستند بلکه پیاده نظام رانت و فساد هستن.
خودسر عمل میکنن!!!!!!!!!!! خودسر حمله میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خودسر در امان هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خودسر حمایت میشن!!!!!!!!!!!!!!!!! خودسر راست راست میچرخن!!!!!!!!!!!!!!! خودسر حقوق و مزایا دارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!و....و....و....
چه ها کشید ایران و ایرانی از این جماعت چماق به دست تهی مغز متصب
هی نگویید خود سر اینها کاملا سازمان یافته و هدایت شده اند قرار هم نیست این اقدامات خاتمه یابد هرجا که بدانند نمی تواند از طرق قانونی وارد شوند اینگونه عمل می کنند بیاد بیاوریم سخنرانی علی مطهری را چه کسانی و با چه پشتوانه ای بهم زدند یا حمله به سفارتخانه ها را بسیاری دیگر
بت حمایت های سازمان یافته متصل به مافیای قدرت برای مردم احساس قیمومیت میکنند . اون وقت اسم اراذل بیچاره اس و پاس بد در رفته . چون حمایت قانونی ندارند میشن اراذل و این گونه افراد خود سر . خوب اونا هم یجورایی خود سر هستند .
این گرگ سالهاست
که با گله آشناست!
نگو خودسر بگو آتش به اختیار! همه چیز معلوم است
خوب خودسر رو هم اعدام کنید دیگه خودسر ابم نمیخوره.
شعبان بی مخ های حال حاضر
کدوم خودسر ؟!؟!؟ ما مردم رو چی فرض کردین که میگین خودسر !!!!
دیگه همه میدونن اینها نه تنها خودسر نیستن بلکه سر در اختیار و تحت امر دیگران هستن ... همه میدونن اینها وابسته هایی هستن که به هیچ جا جوابگو نیستن ... واژه خودسر رو هم خودشون درست کردن که بگن اینها به ما ربطی ندان ولی خودشون هستن ، مردم باشعورتر از این حرفها هستن .... ریگی رو به سه سوت در آسمون دستگیر میکنن اونوقت نمیتونن این قانون شکنان رو دستگیر کنن ؟!؟!؟ برعکس پلیس از اینها محافظت میکنه !!!!!
مدعی العموم کجایی که اینها رو دستگیر کنی که تا الان چندین برابر سلطان سکه به این مملکت ضربه زدن واسه یکی دوتاشون حکم اعدام صادر کنی که بقیه شون بشینن سرجا ؟!؟!؟!؟
اینها دشمن آزادی بیان، دشمن دموکراسی، دشمن عقلانیت و دشمن گفتگو هستند! خود را مسلمان میدانند ولی از اخلاق و منش پیامبر هیچ بویی نبرده اند!
قطعا پشت شون جای سفت گرمه
والا اگه به کهریزک برده میشدن متوجه کارشون میشدن...
وقتی مردم گرسنه باشند برای هزارتومان حاضرند هزار تا پشتک و وارو بزنند بنابراین از این حرکت ها در اینده بیشتر خواهیم داشت
به اینها باید گفت حداقل با خودتان رو راست باشید. شما با دستور گرفتن از ظالم فقط دنبال منافع شخصی هستید. شما را با ایران با انقلاب با خدا و اسلام و با عدل و عدالت کاری نیست. همیشه زورگویان و قلدران با ترفندهای مختلف افرادی مثل شما را اجیر خود کرده و به خدمت گرفته ان. خودتان را فریب ندهید. بدانید شما هم به عربده کسانی که دیگر نیستند خواهید پیوست.
تابناک جان خودسر دیگه چیه ؟ خود رییس بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت ما نمیذاریم بهشتی سخرانی کنه ، بعدشم به حرفش عمل کردو بر بچه ،حمله کردن نذاشتن برنامه برگذار بشه ،حالا این کجاش نیروهای خودسر بودن ؟؟؟؟ طرف خودش اعلام کرده ما اینکارو‌میکنیم ، اسم بسیج دانشجویی جدیدا عوض شده ؟
تفكر شعبان بي مخي هر زمان وجود داره . در ثاني هر حكومتي به اينجور افراد كه تابع قانون نباشند و پليس هم كارشان نداشته باشه نياز داره تا هر موقع لازم ديد همانند چماقي بالا سر مردم باشد
خودسر نیستن...کاملا" هم برنامه ریزی شده و دقیق..... با فرمانده و درجه و رتبه و مسئولیت مشخص شده!!!!
بلهههههههه....
خودسر با بی سیم و مسلح!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اون زمانی که درمرقدمطهرحضرت امام به آقای سیدحسن خمینی درحضوررهبرفحاشی کردندبایدفکری میشد که نشد ونخواهدشد.
منظورت چیه از همچنان ؟!
مگه قرار بود نباشن ؟
این اخبار تایید حرفهای ظریف است
مردم ما در طول تاریخ نشان دادن که انسانهای با غیرتی هستند قطعا خود مردم این نیروهای خودسر را سرجایشان خواهند نشاند که این خود امر به معرف و نهی از منکر است
اول مردم در صحنه بود و نیاز بود چون ارتش هنوز شاهنشاهی بود. بعد سپاه شکل منسجم نداشت.
بعد که هردوشون شکل واقعی گرفتند خوب بود.
اما سپاه وارد اقتصاد شد و مردمی که در صحنه بودند به نیروی در صحنه تبدیل شدند.
سیاستمداران خوشحال بودن و هستن اما تحصیلات سیاسی ندارند.
این چند گانگی یک روزی به نفع دشمن تموم میشه.
همون مردمی که در صحنه بودن برای مردم در مقابل مردم قرار میگیرند.

نیاز نیست سیّّّّّا س باشیم تا بفهمیم

لطفا چاپ بفرمایید
کاری ب اینا ندارم
اما بدون سال ۸۸ چنان گندی زدید ب مملکت سر قدرت طلبی و زمین زدن دولت منتخب دهم

که استارت بدبختی اون توطئه شد تحریم و تا ب امروز ب جان ملت افتاده
بین همین ها بگردید اسیدپاش اصفهان را پیدا می کنید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی