بازدید 2222

کاهش شهریه برای دانشجویان درس‌خوان

کد خبر: ۸۵۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 20 November 2018

وزارت علوم و تحقیقات انگلیس طی یک بیانیه جدید اعلام کرده است: دانشجویانی که دوره تحصیلی خود را زودتر از زمان مقرر به پایان برسانند، از افزایش شهریه معاف خواهند شد.

به گزارش فارس، به نقل از «universityworldnews»، وزارت علوم و تحقیقات انگلیس طی یک بیانیه جدید اعلام کرده است: دانشجویانی که دوره تحصیلی خود را زودتر از زمان مقرر به پایان برسانند، از افزایش شهریه معاف خواهند شد.

«Sam Gyimah» وزیر علوم و تحقیقات انگلیس می‌گوید: «هزینه‌های سالانه دانشگاه برای دانشجویانی که واقعا میل به تحصیل دارند از طریق برداشتن واحدهای بیشتر کاهش خواهد یافت».

آموزش عالی انگلیس هدف خود از این طرح جدید را ترغیب دانشجویان برای کوتاه‌کردن دوره کارشناسی و افزایش اشتیاق آنها برای شرکت در دوره‌های بالاتر اعلام کرده است.

به این ترتیب دانشجویانی که دوره کارشناسی را دو ساله به پایان برسانند، بیش از 20 درصد از هزینه تحصیل خود را پس‌انداز می‌کنند و از افزایش شهریه نیز معاف می‌شوند.

وزیر آموزش عالی انگلیس می‌گوید: راه‌حل های نوآورانه و فرصت‌های نوینی که در زمینه آموزش عالی قابل پیاده‌سازی هستند، در واقع نیروی محرکه نظام آموزشی هستند.

ضمن اینکه از این طریق، علاوه بر تشویق دانشجویان در حال تحصیل برای به پایان رساندن تحصیلات خود، آنهایی که به دلیل مسائل مالی از تحصیل بازمانده‌اند نیز وارد آموزش عالی می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها