بازدید 7669

ضرب و شتم پرستار در گرگان توسط برادر بیمار

کد خبر: ۸۵۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 20 November 2018

ظهر روز یکشنبه همراه متهم بیمار که در بیمارستان پنجم آذر گرگان تحت نظر پزشکان و پرستاران بود، پرستار بیمارستان را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش فارس، ظهر روز گذشته متهم تحت نظر پلیس برای پیگیری مشکل بیماری که داشته به بیمارستان پنج آذر گرگان مراجعه کرد.

این بیمار در بخش ایزوله و مخصوص و تحت نظر کارکنان پلیس امنیت تحت نظر پزشکان و پرستاران قرار گرفت و روند درمان وی در حال انجام بود، این در حالی بود که به گفته منابع مطلع و آگاه، برادر متهم نیز در آن اتاق حضور داشت.

پس از حضور یکی از پرستاران با سابقه در اتاق بیمار برای اقدامات درمانی با فحاشی و درگیری فیزیکی از سوی برادر متهم بیمار روبرو می‌شود و این درگیری تا آنجا پیش رفت که آن فرد، پرستار خانم با 20 سال سابقه کار را لای درب اتاق قرار داده و با مشت و لگد به صورت و کمر این خانم پرستار کوبیده است.

عضو نظام پرستاری استان گلستان با تائید این حادثه اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق در بخش جراحی مردان رخ داد و متاسفانه حتی ماموران حاضر در محل هم واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده و پس از تماس با پلیس 110، ماموران در محل حاضر شده و تنها به تنظیم صورتجلسه اکتفا کردند.

محمد مهدی بطیار اضافه کرد: در سال جاری برای پنجمین بار است که این اتفاق در بیمارستان پنجم آذر گرگان رخ می‌دهد، در بیمارستان‌های مختلف استان نیز چنین اتفاقاتی بارها رخ داده است.

وی تاکید کرد: سال گذشته در یکی از بیمارستان‌های استان، یکی از متخصصان طب اورژانس مورد ضرب و جرح قرار گرفت، درگیری با یکی از پرستاران باعث شکستگی نواحی بدن این پرستار شد و این اتفاق در بیمارستان علی‌آبادکتول و بسیاری از بیمارستان‌های استان رخ داده است.

عضو نظام پرستاری استان گلستان در خصوص اقدامات و تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی حراست دانشگاه و ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: بارها به حراست نامه زدیم و وضعیت نگران کننده را گزارش دادیم اما تا امروز هیچ اقدام مثبتی در این راستا انجام نشده و یا آنقدر ضعیف و کم بوده که محسوس نبوده است.

بطیار تاکید کرد: سوال ما اینجاست که نقش نگهبان بیمارستان چیست، متاسفانه نگهبان پس از پایان درگیری به محل می‌رسد که کار از کار گذشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در آن بخش که روز گذشته درگیری رخ داده نگهبان وجود ندارد، گفت: نگهبان تنها در ورودی ساختمان حاضر است و از زمان وقوع چنین حوادثی تا زمان حضور نگهبان آنقدر طولانی می‌شود که همه چیز تمام شده و پرستار یا دیگر همکاران مورد آسیب قرار گرفته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۳
یک بار اگر گذرتون به برخی بیمارستان های دولتی افتاده باشه میبینید که رفتار کادر درمانی با بیماران طوری هست که انگار دارند با زامبی رفتار میکنند. رسیدگی در حد صفر. یک بار دستم رو بریدم و رفتیم اورژانس . ساعت ورود من به اورژانس 7:20 بعدظهر بود . با دست خونی و بریده انقدر تو اورژانس منو نگه داشتمد و کاغذ بازی کردند که خونریزی زخمم با باند موقتی که خودم سرش گذاشته بودم بند اومد و زخم خشک شد. در نهایت ساعت 11:10 دقیقه شب عصبانی شدم و رفتم پیش مسوول بیمارستان اما با رفتار زننده ای بهم گفت برو بیرون.... انتظار دارید یک فرد بیمار که در حال زجر کشیدنه با شنیدن و دیدن چنین رفتاری چکار کنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
دقیقا
بی خیالی پزشکان و پرستاران نسبت به بیماران اورژانسی باعث درگیری همراهان میگردد همراه بیمار خود متوجه میشود که به بیمارش رسیدگی نمیکنند و واکنش نشان میدهد بجای فرافکنی مسئولیت پذیر باشید
پرستاران شریف و زحمتکش هستند ولی غرور و بی ادبی و بی اعتنایی بعضی پرستاران با سابقه بر کسی پوشیده نیست بیمار درمانده و هممراه مستاصلی که کاسه صبرش از بی احترامی لبریز شده واقعیت اینست که برخورد پرستار با سابققققه در همین یکسال چک شود
تیتر واقعی این است برخورد زشت عدم قبول تحقیر و زور =درگیری و .... خداوندا قضات ما را دقیق و فهیم بگردان و تواناایی تیتر زیبا را به تابناک عنایت کن امین
کاری به این مورد ندارم...
ولی جالبه که هر وقت درگیری مردم با کارکنان بیمارستان اتفاق می اوفته خبر طوری گفته می شود که نیروهای بیمارستان به هیچ وجه مقصر نیستند!

مطمئنا مردم در بیمارستانها رفت و آمد می کنند و رفتار پرسنل بیمارستانها از پرستار تا دربان و متخصص رو به وضوح می بینند!
عجب.. حق با کیه..... خودتون این حرف رو باور می کنید؟ "پس از حضور یکی از پرستاران با سابقه در اتاق بیمار برای اقدامات درمانی با فحاشی و درگیری فیزیکی از سوی برادر متهم بیمار روبرو می‌شود"..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
کسی حق درگیری ندارد هرکس شکایات دارد به مسولین یا سیستم قضایی مراجعه کند
وقتی عزیزمون که حالش خرابه میاریم بیمارستان و کادر درمان پشیزی اهمیت نمیده و با بی ادبی رفتار مبکنند شما باشید چکار می کنید ؟
با سلام، بنده با وجود اینکه بیمه تکمیلی دارم، بالاجبار عیالم رو برای وضع حمل بردم به بیمارستان دولتی. موقع بستری که کارهای پذیرش رو با کلی خواهش و تمنا که آقا وضعیت ما اورژانسیه و باید سریعا زایمان رو انجام بدیم و مدارکی که می خواهید بعدا خدمتتون ارائه میدم، انجام دادیم. رفتیم که عیال رو راهی کنیم برای اتاق عمل. یه خدمه رو آمد یه لیست چاپ شده به ما داد که یکسری اقلام رو باید بریم تهیه کنیم. از جمله (پوشک، لباس نوزاد، تشک زیر انداز برای بیمار، پوشک بزرگسال، خرما، بسکویت، آبمیوه و یه سری خرده ریز دیگه) که حدود 150 هزار تومان من به بوفه بیمارستان پول دادم که این لیست تکمیل شد. بعد بهمراه این لیست چاپی یک لیست دیگه دست نویس دادند که سرنگ و یه سری وسایلی که مربوط به اتاق عمل بود توش نوشته بودند که باید من تهیه کنم!! به خدمه ای که این لیست به من داد، گفتم تا اوانجایی که اطلاع دارم این وسایل برای اتاق عمل هستش و چرا من باید تهیه کنم؟! که با لحن خیلی تند گفتند که دستور رئیس بخشه و اگر نمی توانید تهیه کنید برای چی مریضتون رو میارید اینجا وقت ما رو هم تلف می کنید. خلاصه اینا رو هم تهیه کردیم و دادیم بهشون. حالا بگم براتون بعد عمل. بخش جراحی زنان و زایمان یک بیمارستان بزرگ دولتی یه مسکن شیاف توش پیدا نمیشد که به عیال ما بدهند تا از درد بخودش نپیچه. رفتم داروخانه تا شیاف گرفتم دادم بهشون گفتم که اگر هم بقه مریضها درد دارند بگید بازم میرم تهیه می کنم براتون میارم. خلاصه آقا سرتوتنو درد نیارم، فقط اینو میتونم بگم که باید به حال این مردوم که تو این وضعیت گرفتار شدند خون گریه کرد.
با فرض این که پرستاران و یا کادر درمانی به وظیفه خود عمل نکنند. مگر قانون جنگله که هر کس با تشخیص خود مبادرت به ضرب و شتم کند؟ آنهایی که این رفتار زشت را تایید می کند قطعا خود از خاطیان هستند. پس نقش قانون چیست؟ اگر در خیابان، جاده، ادارات، بیمارستان ها و... هر کسی با سلیقه خود مبادرت به تسویه حساب با خاطی کند که سنگ روی سنگ بند نمی شود.
در کشوری که وجدان ها خوابیده اند ، فرقی نمی کند که حق را به بیمار بدهی یا به بیمارستان .
هر کدام که حق با او باشد از این حق سو استفاده کرده و ظلم می کند .
شما قاضی پلیس ودادگاه نیستید که خودتان خودسر عمل کنید
متاسفانه بعضی از مردم ما تمام عقده هاشون تو بیمارستان باز میشه از هیچ چیز اطلاع ندارن ولی انتظار دارن کارشون اونطور که میخوان انجام بشه ولی وقتی میرن تو ادارات دیگه کاملا ساکت و اروم میشینن ولی تو بیمارستان شیر میشن کتک کاری فحاشی راه میندازن اینو میگم مطمین باشید کادر درمانی تو این کشور شریف ترین و زحمت کش ترین کارمندان کشور هستن اصلا شک نکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار