بازدید 2783

ضرب و شتم پرستار در تالش پیگیری قانونی می‌شود

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ‌واکنش به درگیری منجر به جرح یک مراجعه کننده با پرستار مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی حویق با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد:ضمن محکومیت این اتفاق، مصرانه پیگیری‌های حقوقی و قضایی در خصوص این حادثه را انجام خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ 06 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان در اطلاعیه ای که پیرامون این حادثه پنجشنبه منتشر کرد، عنوان کرده است: از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا کادر بهداشت و درمان خود را بی‌منت سپر بلای مردم سرزمین‌شان کردند تا همانند فرشتگانی بی‌بال مدافع سلامت آنان باشند.

در این اطلاعیه آمده است: هنوز کادر درمان خستگی شیفت‌های پیاپی و خسته‌کننده پیک‌های پشت هم کرونا در کنار داغ از دست دادن عزیزان و همکاران‌شان از یادشان نرفته است که در اتفاقی غم‌انگیز یک مراجعه‌کننده در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی حویق تالش که برای کشیدن دندان فرزندش مراجعه کرده بود، به دلیل آنکه دندانپزشک مرکز با توجه به عفونت دندان اعلام می‌کند: باید با مصرف دارو عفونت را کاهش داده و سپس برای کشیدن دندان مراجعه کند”، چنین حادثه تلخی را رقم می زند.

در ادامه عنوان شده است؛ این نخستین بار نیست که کادر درمان مورد حمله و توهین و ضرب و شتم قرار می‌گیرند آنان همان کسانی هستند که در ایام کرونا جان خود و خانواده‌شان را در دستان خود گرفته و در سنگر مبارزه با ویروس منحوس کرونا برای نجات شهر و سرزمین‌شان جنگیدند.

همچنین در این اطلاعیه تصریح شده است، تصاویر این حادثه دردناک است و این مدافع سلامت اکنون به نحوی مورد حمله و آسیب قرار گرفته که جراحت در ناحیه چشم و صورت وی کاملاً مشهود است.

در این اطلاعیه بیان شده است: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان ضمن محکومیت این اتفاق، مصرانه پیگیری‌های حقوقی و قضایی در خصوص این حادثه تلخ را انجام خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی