بازدید 33389

مسدود شدن Gmail فرصتی برای ایمیل ملی

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات گفت : درمورد بسته شدن جي‌ميل اگر هر كسي اعتراضي داشته باشد بايد به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي منتقل كند.
کد خبر: ۸۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۳ 09 February 2010
سعيد مهديون مديرعامل شركت فناوري اطلاعات در جلسه پرسش و پاسخ در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه آيا سرعت 128 كيلو بيت بر ثانيه اينترنت براي كاربردهاي دولت الكترونيك در كشور كافي است يا خير به ايلنا گفت: كاربرد دولت الكترونيكي هيچ ربطي به سرعت اينترنت ندارد و محدوديت‌هايي براي اينترنت ملي براي كشور ندارد و ممكن است سرعت 128 كيلو بيت محدوديت‌هاي فني براي شركت‌هاي ارائه خدمات اينترنتي داشته باشد ولي بنده معتقدم با همين سرعت مي‌توان كاربردهاي تجارت الكترونيكي را عملياتي كرد.

وي در ادامه سخنان خود در پاسخ به خبرنگار ايلنا مبني بر مشكلات به وجود آمده در شبكه اينترنت كشور بعد از قطعي كابل جاسك- فجيره اظهار داشت: اين قطعي براي داخل كشور مشكلي ايجاد نكرده است ولي سرعت دسترسي كاربران اينترنت را با مشكل مواجه كرده ولي ما به دنبال آن هستيم با قطعي كابل‌هاي اينترنت خدمات كشور دچار مشكل نشود البته بايد در نظر داشت كه اگر در سرعت اينترنت مشكلاتي به وجود آمده است ممكن است از شركت ارائه‌كننده آن باشد كه ما درصدديم براي تشويق بيشتر شركت‌ها 10 ISP برتر در زمينه سرعت را معرفي و اسامي آن را در سايت شركت قرار دهيم.

مهديون در ادامه سخنان خود به بسته شدن جي ميل اشاره كرد و گفت: در مورد بسته شدن اين سرويس اگر هر كسي اعتراضي داشته باشد بايد به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي منتقل كند ولي از نظر بنده اين يك فرصت حساب مي‌شود و بايد مردم كشور به سمت ايميل ملي هدايت شوند به عبارتي تا زماني كه ما به خارجي‌ها اعتماد كنيم توسعه فناوري اطلاعات در داخل نخواهيم داشت و اين يعني اينكه بايد به دولت و كشور اعتماد كنيم.

وي در ادامه سخنان خود به بودجه شركت فناوري اطلاعات در سال‌جاري اشاره كرد و گفت: بودجه امسال نسبت به بودجه سال گذشته تغيير كرده است چرا كه شركت به سمت كارهاي حاكميتي مي‌رود و با توجه به لايحه جامعه ارتباطات كه تكميل شده و به مجلس رفته بنابراين سازمان در آمد شركتي ندارد و اگر از حاكميت بودن خارج شود در اصلاحيه بودجه كه نيمه سال مشخص مي‌شود بحث بودجه و شركت مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

وي در پايان سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر ما از نظر شاخص ضريب نفوذ اينترنت در منطقه اول هستيم و از نظر بيشترين جهش فناوري اطلاعات از سال 84 تا 88 در منطقه داراي رتبه دوم هستيم كه اميدواريم تا پايان سال برنامه پنجم در ميانگين همه شاخص‌ها به مقام دوم حوزه IT دست پيدا كنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۰
واقعاگ خجالت آوره در قرن 21 این همه گستاخی وعقب ماندگی شما از چی می ترسین که جی میل رو بستین به همین راحتی ؟ آیا فکر نمی کنین بعضی از مردم با این ایمیل ها کار وارتباطات کاریشون رو انجام می دن ! حالا کدوم ایمیل ملی فکر می کنین کسی به ایمیل ملی شما اعتماد می کنه !!!1
واقعا" متاسفم
اقا به داد مردم برسید ما تمام کارهامون خوابده و دسترسی به ایمل هامون نداریم
کاملا بر خلاف آزادی انتخاب
کلا در همه شاخص ها اول هستیم.
آقا شما ایمیل ملی(دولتی حکومتی) رو بیار بزار جی میل هم باشد مردم خودشان می دانند کدام رو انتخاب کنند
بايد با كارهاي تشويقي مردم را به سمت استفاده از اينترنت ملي هدايت نمود. نه اينكه جيميل بسته شود. تا وقتي كه صحبت از كنترل SMS‌و ايميل باشد اينترنت ملي جذابيتي نخواهد داشت.
این جی میل از ایران بسته شده یا خود گوگل برای ایران مسدود کرده؟
پاک کردن صورت مسأله آسانترین راه است.
و اين يعني اينكه بايد به دولت و كشور اعتماد كنيم... قضاوت را به مردم واگذار می کنم.
واقعا متاسفم که یک علف برای اینکه قدش بلندتر از درختان اطرافش بشه اقدام به قطع اونها کنه!
ما چقدر به بهانه حمایت از تولید داخلی در همه زمینه ها موجب محرومیت مردم از رفاه شدیم در حالیکه که ارائه کنندگان خدمات و محصول (تولیدات) که اتفاقا همه هم دولتی بودند هر روز بدتر از دیروز شدند؟ ای کاش لااقل این حمایتها در فضایی صورت بگیره که رشد بخش خصوصی و ایجاد فضای رقابت برای بخش خصوصی باشه نه فراهم کردن فضای آرام و بی دغدغه برای انحصار دولتی!
خد انشاا... ایشون و همفکرانشون را شفای عاجل عنایت بفرماید.
این آقایان یا بیمارند یا در دوره پارینه سنگی هنوز زندگی می کنند. در هر صورت آرزو می کنم یا خدا ایشان را شفا دهد یا مارا به مرض ایشان مبتلا کند تا اینقدر رنج نکشیم
یعنی جیمیل رو بستین که خودتون رشد کنین؟
فردا هم حتمی می گین ایمیلی 10 تومان میشه؟؟؟
تابناک نامردی اگه اینو نشون ندی
ممكن است سرعت 128 كيلو بيت محدوديت‌هاي فني براي شركت‌هاي ارائه خدمات اينترنتي داشته باشد ولي بنده معتقدم با همين سرعت مي‌توان كاربردهاي تجارت الكترونيكي را عملياتي كرد.

ای وای ! تا وقتی این طرز تفکر در کشور برقرار باشه هیچگونه توسعه ای رخ نخواهد داد!!!
جدا خجالت آوره. واسه اينترنت هم ميخواين مرز درست كنين؟؟!!!اين هم شده خودروي ملي كه مدام بايد حمايت بشه؟؟!!!
آخه شما در همه چيز بايد اعمال قدرت كنين؟!! مردم آزادن از اينترنت استفاده كنن ولي ي ي ي ي فقط از طريق شركت مخابرات، فقط دسترسي به سايت هايي كه ما ميگيم، فقط استفاده از ميل ملي (!!)، فقط با سرعتي كه ما در اختيارتون ميذارين. تازه فقط چيزايي كه ما ميگيم رو هم بايد بخونين. آزادي يعني همين !!!
بالاخره نفهمیدیم!! یعنی دارن میگن جی میل رو خودشون مسدود کردن!؟ یا اینکه بهتره هر کس جی میلشو خودش مسدود کنه و بره سراغ ایمیل ملی !؟؟؟
در عصر ارتباطات ارائه اینترنت با این کیفیت و محدودیت برای ملتی با پیشینه ایران تاسف و تاثر انگیز است.
اين واقعا" نوبرش است كه از ترس Gmail را مسدود كردهاند.من كه كارهاي تجاري را با جي ميل انجام ميدادم چكار كنم حداقل فرصتي بدهند تا ادرسها و اطلاعاتمونو برداريم.
با سلام لطفا آدرس ایمیل ملی را اعلام فرمایید چگونه باید عضو شد؟واین توضیح دادن انصافا جالب است !
"بسته شدن اين سرويس" يعني چي؟ به زور ايميل ملي به خورد مردم مي دهيد؟؟؟؟؟
یک توصیه دوستانه
فنر را هم میشود در دست فشرد ولی در نهایت این فنر از دست ما در میرود که دو حالت دارد یا گم میشود یا به چشممان برخورد میکند.
هیچوقت کسی را انقد در فشار و تنگنا نگذارید تا برود چیزهایی را یاد بگیرد که نیازی به یادگرفتن آن نداشته، و از این به بعد شروع یک دردسر واقعی آغاز میشود.و در نهایت از این مقطع به بعد دیگر نمیتوان به راحتی جلوی او را گرفت چون میداند.
هر دم از این باغ بری می رسد
چرا یاهو را نبستید؟ واقعا برای خودم متاسفم که در این مملکت به دنیا آمدم
عجب فرصت بی نظیری!!!!!
همه کاربران GMail اعتراض دارند حالا چی؟
اعتماد به زور؟ يعني بايد براي مردم تعيين كرد كه بايد از چه ايميلي استفاده كنند؟
اگر شما میخواهید یک بودجه مثل سیستم عامل ملی برای ایمین ملی بگیرید خوب مشکلی نیست مثل سابق عمل کنید.
چرا خون مردم را در شیشه میکنید؟
شرم آوره. يك هفته است با مسدود شدن جي ميل زندگي مردم رو فلج كرده ايد. تا كي ميخوايد به اين كاراتون ادامه بديد؟؟
هی ببندید و فیلتر کنید، هی قطع کنید و ماستمالی کنید، هی حرفها رو بپیچونید که دیگه خودتون هم یادتون بره راستگویی.
شما مردم را نمیبینید بقیه براتون پشیزی ارزش نداره، بترسید از روزی که ملت حیاش بریزه. بترسید که اون روز تر و خشک با هم میسوزند.
بماند که این حرفها گوش شنوایی نداره، این حرفها به دید شما رنگ فرنگی داره و از دل مردم بومی در نمیاد.
باز میدونم که گوش شنوایی نیست، اما این حرفها از سوز دل وطن پرستی داره در میاد که به خاطر بی تدبیری دسته ای مجبور به ترک وطن شد و از سر افسردگی تاب و توان دیدن اینهمه کج اندیشی و خراب زدگی (در برابر غربزدگی) رو نداره.

بترسید از روزی که کشور به لبه پرتگاه برسه، اون روز عاشورا نیست، اون روز، روز ظهور هم نیست... بترسید از اون روز.
با سلام.
ظاهرا این آقای مدیر عامل فرق بین ایتنرنت و اینترانت را نمی داند. همین امسال را ایشان آمار بدهند همه چیز روشن می شود. این همه محدودیت هم برای افشای مسائل شخصی افراد است و گرنه چه اسراریه و چه ربطی به ایشان دارد که مردم از چه سرویسی استفاده کنند. ایشان می توانند مشکلات را برای مردم توضیح دهند و سلام. نکند ایشان هم قیم مردم هستند؟؟
مثل اينكه دوستان به جز از طريق انحصار، كار ديگه اي بلد نيستند
شما هم عرضه كنيد، اگر بهتر بود مردم استقبال مي كنند
اولا بهتر بود از ایشان سوال می شد که چرا ما در زمینه سرعت اینترنت باید از افغانستان هم عقب تر باشیم! بله با روش شماره گیری (دایال آپ) هم می توان برای برخی کارها استفاده کرد همانطور که از موتور سه چرخه و گاری برای بردن بار!!
در مورد تشویق آی اس پی ها، باید به ذوق هنری و طنز پردازی آقای مهدیون آفرین گفت که به جای دادن تسهیلات به آی اس پی های برتر از قبیل خدمات در مراکز تلفن و همکاری در سرعت بیشتر در راه اندازی کار مشترکین لطف فرموده و اسامی آنها را در سایتی قرار می دهند که مرجعی برای هیچ کس نیست. یعنی بنده با سابقه کار با اینترنتی که به قبل از اختراع وب برمی گردد و در دوران اینترنت متنی بود، هرگز برای این گونه امور یا امور دیگر به سایت ایشان مراجعه نکرده و هرگز هم در جایی آن سایت را به عنوان مرجع نه دیده و نه خوانده ام.
در نهایت سرویس جی میل، خدمات مطلوب با فضای قابل توجه در اختیار مشترکین در همه جای دنیا قرار می دهد و یک استاد یا محقق ایرانی در هر شهر و کشور به آن دسترسی دارد، بسیاری هم ارتباطات خود را از آن طریق انجام می دهند. بستن جی میل مثل آن است که ما تلفن همراه همه را ببندیم و بگوییم این فرصتی است برای این که تلفن داخلی بسازیم!! البته من در حین نگارش این متن به سایت جی میل دسترسی داشتم اما ظاهرا بسیار بسیار به آن داستان حضرت مسیح (ع) توجه دارند که وقتی با یارانشان از کنار جسد سگی می گذشتند، همه از بوی بد سگ گفتند ولی حضرت گفت: چه دندان های سفیدی دارد. بله در این داستان نکات عارفانه بلندی هست ولی نه این که ما 99 درصد چیزی را خراب کنیم و بعد برای آن که مردم راضی باشند آن یک درصدش را بگیرم که بله این فرصت برای ماست! آیا شما می توانید با گوگل رقابت کنید؟ آیا علیرغم چند بار تبلیغات توانستید خدمات دادن فضا برای سایت ها در داخل کشور را تامین کنید؟ این داستان هم می شود مثل موبایل ساختنمان که نه آی سی آن در داخل تولید می شود، نه صفحات نمایشگر آن و نه دیگر قطعات اصلی آن، بعد هم در مقابل شرکت هایی که هر ماه به دنیال محصول جدیدی هستند و تولیدات میلیونی دارند، شکست می خوریم.
آخه بابا ما دانشجوییم کلی از مکاتباتمونو با gmail انجام دادیم الان منتظر نتیجه هستیم . آخه کجای دنیا یک ایمیل و میبندن . آخه این چه جهنمیه واسه مردم ساختین. پناه به خدا از دست شما
آخه عقل هم خوب چیزیه
مگه میشه آخه؟ میدونید چند نفر و چند تا شرکت برنامه های عادیشون رو با جیمیل می گذرونن؟
به خاطر خدا عقل به خرج بدید
چین هم با اون چینیش این کارا رو نمی کنه
به اين افرادي كه بي خودي مديريت گرفته اند بفرماييد كه مردم افرادي بالغ و عاقل هستند و شرايط زندگي خودشان را خود برمي گزينند نه اين كه افرادي مثل شما جي ميلي را ببندند و ايشان را مجبور به گزينش معادل ديگري بكنند. خيلي ساده است در بين افراد تحصيل كرده اعتمادي كه به خارجي ها هست به ايراني ها نيست. نه از نظر كيفيت ارائه خدمات نه نگهداشتن حرمت حريم شخصي افراد.
شما كه بستينش نمي گين ما همه ارتباطاتمون رو و اطلاعات افراد رو اون تو داريم چه جوري بهش دسترسي داشته باشيم؟
ای خاک بر سر من که اینجام هنوز
با سلام،

جالب توجه است كه قطع شدن جيميل ارتباطي با "خارجي ها" ندارد.
در حال حاضر با استفاده از فيلترشكن و يا حتي با استفاده ازابزار هاي ديگر ميتوان به جيميل به راحتي دسترسي داشت(حتي با IP ايران).
خواهشمندم مسئولين سواد و درك شنودگان خود را نيز در نظر بگيرند.
باتشكر.
اینجانب تا بحال از فیلتر شکن استفاده نکرده ام ولی گویا باید به ناچار برای باز کردن ایمل هم باید از فیلتر شکن استفاده کرد و اصولا این برخوردهای سلبی کجا جواب داده اینها با این کارهایشان نه تنها زندگی عادی مردم را مختل می کنند بلکه زندگی سایبر مردم را نیز مختل می کنند. آرزومند تفکر و تعقل برای این افراد هستم.
بسته شدن جی میل فقطبخاطر استفاده جی میل از https بود که عملا اجازه چک کردن محتویات ایمیل های کاربران را به مخابرات نمی داد.
خیلی جالبه.به جای بالا بردن کیفیت و رقابت رقیب رو فیلتر می کنیم تا فرصت برای ایمیل ملی فراهم شود.این رو میگن رقابت سالم
من يكي اصلا" به ايميل ملي اعتماد ندارم / فكر كنم هيچ كس ديگه اي هم اعتماد نداشته باشه / وقتي سايتي بي دليل فيلتر ميشه و كسي هم جوابگو نيست از كجا معلوم پس فردا ايميل ملي ما هم ريموو نشه؟
یعنی بستن پورت ssl
مسدود شدن gamil به چه دليل بوده و تكليف استفاده كنندگان از اين سرويس چه مي شود
آخه کجای دنیا جیمیل رو مسدود می کنند بعد می گن بیاین ایمیل ملی بگیرین - خود من به عنوان کسی که حداقل 10 تا سایت اینترنتی راه اندازی کردم هنوز نتونستم یه سیستم ایمیل از نوع وب میل پیدا کنم که راحتی و توانمندی های جیمیل رو داشته باشه و این در حالیه که من بابت همه این سیستم های ایمیلی باهاشون کار کردم هزینه پرداخت کردم ولی جیمیل این سرویسها رو رایگان عرضه کرده .
کاش یکی به این آقای مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات می گفت حداقل یه نمونه اجرایی برای ایمیل که یک هزارم قابلیتهای جیمیل رو داشته باشه معرفی کنه

م - محمدی
مسدود شدن Gmail فرصتی برای ایمیل ملی
عدم واردات گوشی فرصتی برای ساخت گوشی داخلی
خشکسالی فرصتی برای تولید آب صنعتی
شب فرصتی برای تولید لامپ
منطق صفر فرصتی برای فکر کردن
سلام؛
*- خوب با سرعت 128kbps همه کاری می شود کرد، حتی یک فایل چند گیگا بایتی می توان دانلود کرد. فقط مقداری زمان لازم دارد که آن هم در کشور ما اصلا مهم نیست و بی ارزش ترین چیز وقت است!
*- مشکل سرعت پائین هم به دلیل کارشکنی ISP هاست و همین امر باعث شده خطوط ارتباطی ما که با فیبر نوری و از طریق خود مخابرات می باشد با مشکل روبرو شود!!!!
*- Gmail می خواهیم چه کار؟ از طریق شبکه ملی ایرانیان میل می فرستیم، ولی اگر سرویس مشکل داشت به سازمان تنظیم مقررات رادیویی مراجعه می کنیم.
*- از نظر قطعی اینترنت و اینترنت قطره ای هم که در منطقه اول هستیم! مهم این است که اول هستیم...
*- هرچیزی هم که می خواهیم می گوییم و هرکاری هم که دلمان بخواهد می کنیم. کی به کیه....
ای بابا ... خدایا اینا دیگه کی هستن؟!!! یه شبه جی میل مردم و قطع می کنید که ایمیل ملیو تشویق کنید؟! اصلا از خودتون می پرسید شاید این مردم بدبخت با یه جایی مکاتبه داشته باشن و منتظر ایمیل مهمی باشن و یا هزارو یک فایل مهم تو ایمیلشون باشه!!! فکر نمی کنید دیگه شورشو دراوردید!
یک نفر سوالات من را جواب دهد:
1- با سرعت 128 چگونه اطلاعات صدها نفر با وقفه کم به یک مرکز اطلاعاتی میرسد؟ 2- سرور قوی و پرسرعت برای ایمیل در کشور داریم؟ با 128 که جواب اینهمه آدم را نمیشود داد! 3- چه کسی این ضریب نفوذ را تایید کرده؟ مگر دایل آپ هم جزو ضریب نفوذ حساب میشود؟
باسلام لطفا آقايان بفرمايند برطبق كدام قانون جي ميل را بسته اند و ما بر اساس كدام قانون شكايت كنيم ؟ آيا بعد از 22 بهمن مشكل حل ميشود؟!!
اینترنت ملی، سیستم عامل ملی ، ... و حالا ایمیل ملی .... :(
یکی نیست به ایشون بگه آقا حداقل به مردم خبر بدین که بعضی ایمیلها و آدرسهای مهمشون رو بتونن کپی کنن نه اینکه یهو ....!!
و حتما به اعتراضش رسيدگي شده جي ميلش را باز مي كنند!!!!
سلام چیزی از gmail ما ندیدیم
کجاست؟
بهتر است بودجه ایمل ملی را روی قبض برق و آب وگاز و بلیط مترو اضافه کنند
با سلام، من دانشجوی کارشناسی ارشد این مملکت هستم. بیشتر از 500 پرسشنامه را برای طرح پایان نامه ام برای اساتید و دانشجویان مختلف کشور فرستاده ام. این آقایان چکاره اند که به یکباره با یک تصمیم زحمات چند ماهه ی مردم را به باد میدهند؟ من نتایج طرحم را چگونه به دست بیاورم؟!!!ایجاد فرصت؟؟؟؟؟؟!!!فقط می توانم بگم متاسفم...لطفا نظر بنده را منعکس کنید..
مدیر عامل نمی دونم چی چی عزیز مردم را چه فرض نموده است؟آخه بر اساس آمار ایران از نظر سرعت اینترنت در جایگاه صد وهشتاد جهانی قرار رگرفته. جی میل رو که بستین. میلیونها سایت رو مسدود کردین روی فرکانس ماهواره ها پارازیت فرستادین.اینها مردم رو از شما دور می کنه و به سمت همونهایی می فرسته که نمی خواین
یعنی چی مسدود شدن جی میل یک فرصت محسوب می شود؟؟؟ بابا کل مکاتبات تجاری بنده (بالغ بر 3700 ای میل) و خیلی های دیگه روی فولدرهای این سرویس پست الکترونیک قرار داره..دوستان جهت پشتیبانی سرویس ایمیل ملی بهتره اول بصورت عمومی اونو عرضه کنن و بعد حداقل 4 ماه فرصت بدن تا خلق ا.. بتونن علاوه بر امتحان کارآمدی احتمالی این سرویس، سابقه ایمیل های قبلیشونو با ابزاری که احتمالا این سرویس ملی باید داشته باشه به اون منتقل کنن و بعد هم آقایان بفرمایند که این سرویس محدودیت حجمی هم داره یا خیر؟؟ همینجور کشکی یکی رو قطع میکنید تا مثلا فرصت به ایمیل ملی بدین؟؟ فکر کردین با ...... طرف هستین؟؟ یکی به این مسئول محترم بگه آقا جان نفرستادن پاسخ به موقع به یک خریدار خارجی یعنی صادارت کشک !!
مشکل ما در این کشور همین است:
روزی هدایت زوری به سوی بهشت و روزی دیگر به سوی ایمیل و ... واقعا چه عالی...
یعنی چی؟ اگر هنر دارید ایمیل ملی رو در رقابت با جی میل به مردم عرضه کنید.
یاهو رو هم ببندید! تا مردم به سمت ایمیل ملی بیان.
استدلال از این مسخره تر؟!
یعنی چی ببندن که به سمت ایمیل ملی بریم ؟
این چه وضعشه !!!!!
ميگم ديگه چيزي مونده ما نخوايم توليد کنيم ؟
بابا اين خارجي هايي که ميگي تو همين گوگل ا ميليارد عضور داره ،​به خدا ملتهاي ديگه هم به عقلشون ميرسه برن خودشون توليد کنن که وابسته نباشن اما ده برابر بيشتر هزينه اون وابستگي رو ميدن تا توليد کنن .!
مهندسي توليد ميدونين يعني چي که اين حرفا رو ميزنين ؟!!!!
اونم تو دنياي سايبر و اطلاعات اينکار يک حماقت محضه ! ماجراي فيبر نوري ملي که محضر تمام آقايان هست !
این مسخره بازی ها دیگه چیه..یعنی چی جی میل رو ببندیم؟کی همچین حقی به خودش داده؟
این مسئول محترم که فرمودند فرصتی هست برای ایمیل ملی لطف کنند بگویند این ایمیل ملی کجاست که ما از آن اشتراک بگیریم.....در ضمن ایشان به این مورد اشاره نمی کنند که جی میل با حجم وسیعی از فضا و امکانات به صورت رایگان در اختیار مردم قرار میگیرد اما ایمیل ملی که احتمالاً احتیاج به domine ملی هم دارد قیمت گزافی دارد و نه تنها کیفیت جی میل را ندارد بلکه فضای آن را هم ندارد...افرادی مثل من که تمام کارشان با ایمیل و جی میلشان بود الان تکلیفشان چیست اطلاعات بسیار مهم ما از بین رفتن
خدایا نمی دونم گریه کنم یا خنده کنم.
زور گویی و نقض حقوق مسلم مردم از این واضحتر؟؟؟ آزادی مردم را به سخذه میگیرند
احتمالا جمیل حقوق خصوصی افراد رو رعایت می کنه
ِعني چي من تموم ارتباط با استاد دانشگاه براي تحقيقات از طريق جي ميل است

خدا روزي به حساب همه ميرسد اول به حساب من بعد به حساب شما مهم اول و دومي نيست مهم حسابرسي است كه در آن شكي نيست
من دانشجو هستم و براي ادامه تحصيل جي ميل را به دانشگاه هاي خارج از كشور داده ام و منتظر يذرش هستم. حال كه جي ميل را بسته اند بايد چه كار كنم؟
با این تفاوت که پسووردش دست همه هست
"مهديون در ادامه سخنان خود به بسته شدن جي ميل اشاره كرد و گفت: در مورد بسته شدن اين سرويس اگر هر كسي اعتراضي داشته باشد بايد به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي منتقل كند"
1. اگر قرار باشد به جواب اين اعتراضات هم مثل بقيه اعتراضات پاسخ داده شود, اعتراضي که نداريم هيچ ممنون هم هستيم.
2. من براي شرکت در کنفرانس روبوکاپ 2010 سنگاپور از آدرس جي ميل استفاده کردم چون ايميل سايت دانشگاه معمولا در دست تعمير است ... اميدوارم تا آن موقع به اعتراضات مسالمت آميز و البته با مجوز وزارت کشور پاسخ مثبت داده شود.
اول جیمیل بعدم یاهو بعدم بطور خودکار اینترنت چون اینترنت بدون ایمیل هیچ معنایی نداره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی