بازدید 27687
رئیس‌جمهور ناراضی از برخی اعضای دولت؛

وزیرعلوم و دو وزیر دیگر هم کابینه را ترک می‌کنند/ تغییرات غیراقتصادی دولت در راه است

با توجه به اتفاق نظر دولت و مجلس درباره عملکرد نامناسب «منصور غلامی» در وزارت علوم همانطور که پیشتر هم عنوان شد، می توان او را از کاندیداهای اصلی تغییرات غیر اقتصادی در کابینه دانست؛ اما در مورد دو تغییر دیگر انتخاب باید از میان سه وزیر صورت بگیرد که در مورد این مسأله احتمالا در هماهنگی مجلس با دولت تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 14 November 2018

به دنبال مشکلات اقتصادی ایجاد شده در کشور ـ که عمده آن به واسطه خروج آمریکا از برجام و بازگشت دوباره تحریم های ظالمانه انجام شد ـ مجلس، دولت و برخی وزارتخانه ها را در تشدید مشکلات مقصر دانست و به همین دلیل، وزیران امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را استیضاح کرد. پس از این اقدام، دولت هم بررسی های جدی خود را برای مشخص کردن نقاط ضعف در تیم اقتصادی خود آغاز کرد.

به گزارش «تابناک»؛ گفته می شود، رئیس جمهور در بررسی هایی که آن را به یک تیم کارشناسی از داخل و خارج دولت سپرده بود، به این نتیجه رسید که باید برخی تغییرات را در بدنه دولت انجام دهد؛ تغییراتی که تنها محدود به تیم اقتصادی نبود و برخی حوزه های دیگر در دولت را نیز در بر می گرفت؛ اما آنچه طبیعتا اهمیت و اولویت زیادی داشت انجام تغییرات جدی در تیم اقتصادی کابینه بود که باید هرچه زودتر انجام می شد.

بنابراین، رایزنی های زیادی از سوی رئیس جمهور و برخی اعضای دولت از شهریور ماه و قبل از رفتن رئیس جمهور به نیویورک برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل انجام شد که در وهله نخست تغییراتی در بدنه تیم اقتصادی دولت صورت بگیرد، اما همان طور که «حسن روحانی» در برخی سخنرانی هایش به صراحت عنوان کرد، برخی افراد به دلایل مختلف که احتمالا بخش مهم آن سختی کار در برهه فعلی است، حاضر نشدند مسئولیتی در تیم اقتصادی دولت بپذیرند.

در مورد دلایل عدم پذیرش مسئولیت اقتصادی در دولت از سوی برخی گزینه هایی که رایزنی هایی با آنها انجام شده، علاوه بر سختی شرایط اقتصادی کشور، موضوعاتی نظیر اینکه برخی گزینه ها ایده هایی داشته اند و در زمینه انجام وظایف محوله آزادی عمل و استقلال بیشتری هم می خواسته اند که با مخالفت مواجه شده است هم شنیده می شود؛؛ موضوعی که تا به حال کمتر در رسانه ها به آن پرداخته شده است.

به هر حال، پس از تغییر رئیس کل بانک مرکزی، زمزمه های زیادی در خصوص تغییر رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیران راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در کنار وزیران امور اقتصادی و دارایی و تعاون کار و رفاه اجتماعی ـ که استیضاح شده و از دولت کنار رفتند ـ شنیده می شد؛ اما سرانجام شاهد تغییرات منهای تغییر «محد باقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه بودیم.

در نهایت رئیس جمهور «محمد شریعتمداری» را از وزارت صمت برداشت، ولی او را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد. «عباس آخوندی» را برکنار و اسلامی را برای وزارت راه و شهرسازی، رحمانی را برای وزارت صنعت، معدن و تجارت و دژپسند را به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی معرفی کرد که هر 4 گزینه توانستند رأی مثبت مجلس برای مشغول به کار شدن در این چهار وزارتخانه را بگیرند.

وزیرعلوم و دو وزیر دیگر هم کابینه را ترک می‌کنند/ تغییرات غیراقتصادی دولت در راه است

حالا که دغدغه های مربوط به ترمیم تیم اقتصادی دولت رفع شده، مجلس و دولت بنا دارند دست به ترمیم کابینه در سایر حوزه ها بزنند. بر اساس خبری که پیش از این سایت «تابناک» درباره هفت تغییر احتمالی در دولت منتشر کرده بود و چهار مورد از تغییرات مذکور انجام شد، قرار بر این بوده که در مورد وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، جهاد کشاورزی و دادگستری نیز دولت و مجلس تصمیم بگیرند، اما گویا مجلسی ها رضایت چندانی از عملکرد وزیر آموزش و پرورش نیز ندارند.

هفته آینده و پس از بازگشت نمایندگان به خانه ملت، قرار است در مجلس پیرامون طرح استیضاح وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش تصمیم گیری شود. با توجه به اینکه به دلیل محقق نشدن خواسته های رئیس جمهور و دولت از وزیر علوم، دولت در مورد انجام تغییر در این حوزه مصمم است، می توان این گونه گفت، تغییر بعدی در دولت را می توان تا حدود زیادی قابل پیش بینی دانست.

حتی گفته می شود، در سفر رئیس جمهور به نیویورک، «حسن روحانی» از آمریکا پیغام داده و نارضایتی خود را از عملکرد وزارت علوم عنوان کرده است. گفته می شود، روحانی خواسته تا هرچه زودتر برای «منصور غلامی» جانشینانی به او معرفی شوند تا بتواند در مورد آن ها تصمیم بگیرد. در کنار این از قرار معلوم، طرح استیضاح وزیر علوم هم به طور موازی در مجلس با سی امضا آماده شده است.

در مورد دو تغییر بعدی محتمل ترین گزینه ها را می توان از میان وزیران آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و دادگستری عنوان کرد که باید هم مجلس و هم دولت در خصوص آنها تصمیم بگیرند. از قرار معلوم، دولت نکته ای در خصوص عملکرد بطحایی در وزارت آموزش و پرورش ندارد، ولی مجلسی ها چندان رضایتی از عملکرد و اقدامات این وزارتخانه ندارند. مجلس همچنین در مورد وزیر جهاد کشاورزی، پیگیر طرح استیضاح حجتی است که تاکنون البته نتیجه آن مخشص نشده است.

با توجه به اتفاق نظر دولت و مجلس درباره عملکرد نامناسب «منصور غلامی» در وزارت علوم ـ همان طور که پیشتر هم عنوان شد ـ می توان او را از کاندیداهای اصلی تغییرات غیر اقتصادی در کابینه دانست، ولی در مورد دو تغییر دیگر انتخاب باید از بین سه وزیر صورت بگیرد که در مورد این مسأله احتمالا در هماهنگی مجلس با دولت تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۱
انشاالله رئیس جمهور هم به این نتیجه برسد که علاوه بر تغییرات مذکور، باید اصلاحاتی در وزارت خارجه صورت دهد. دسته گل هایی که در امضای برجام به آب داده شد در تاریخ معاصر ایران کم نظیر است!!
صد تا دولت دیگر هم که عوض شود تا سیاست های کلان تغیر نکند اوضاع همچنان روز بروز وخیم تر خواهد شد
پاسخ ها
مهربان توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
من معلم هیچ رصایتی از جناب بطحایی ندارم
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
من استاد دانشگاه هستم غلامی در حد وزارت علوم از اولش نبود روحانی بنا به اخرین گزینه غلامی گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
وزیر علوم که داره کارس رو میکنه.
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
به نظر جناب دكتر غلامي در شرايط كنوني ،بهترين عملكرد رو نسبت به بقيه وزرا دارن،فقط بحث فراموشي معيشت مردم هست كه باعث شده دكتر چنين پيشنهادهايي مطرح بشه،تو روخدا يكم جلوي اين دست هاي پشت پرده رو بگيرين كه تا تريبون هاي خانه ملت هم نفوذ كردن
جهار سال اول فقط به دولت قبل بد می گفتند.
چهار سال دوم را نیز (چون از فرافکنی خوششان آمده) به افراد کابینه بد می گویند. درحالی که مشکل اصلی کَس دیگر است و سیاست گذاری های بدتر.
عجیب است که وزارت علوم که حداقل الان به ثبات مدیریتی نسبی رسیده است؛ کاندیدای تغییر معرفی می شود. مهمترین برنامه اعلام شده وزیر علوم سرو سامان دادن به وضعیت نابهنجار آموزش عالی کشور است.
در این سالها تعداد زیادی دانشگاه غیر دولتی و غیر انتفاعی ایجاد شده و در قالب بنگاه های فروش مدرک فعالیت می کنند. وزیر علوم می خواست این وضعیت را سر و سامانی ببخشد اما گوید پشت این دانشگاه های قارچی گرمتر و محکمتر از این حرفاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
وقتی سیاست کلان وزارت علوم ورود تا 80 درصد دانشجوی سهمیه ای باشه و محروم شدن خیل افراد با استعداد در ورود به دانشگاههای معتبر تکلیف دانشگاهها و موسسات پولی روشنه
وزیر علوم باید امضا کردن نشان دهد شخص والایی می باشد.
خود روحانی از ریاست جمهوری خداحافظی میکرد که بهتر بود !!!!!
تموم شد کار پوستین ؛ فقط مونده پس و پشت و دو آستین!
س از این اقدام دولت هم بررسی های جدی خود را برای مشخص کردن نقاط ضعف در تیم اقتصادی خود آغاز کرد.
دیدیم چقدهم جدی بود آقای شریعمدار از این میز به اون میز پرت شد....
وزیر دادگستری که کاره ای نیست و اختیاراتی در این حوزه ندارد و به نظر می رسد بیشتر جنبه تشریفاتی دارد .
تا دکتر بخواد کابینه را فیکس کنه باید آماده بشیم برا انتخابات بعدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
انتخاب بعدی هم همین میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
جهانگیری با شاه کلید می یاد
این نماینده ها که همیشه در تعطیلات هستند، پس کی کار می کنند؟
وزیر نفت هم باید برود
آقای بیطرف در وزارت نفت مشغول قلع و قمع مدیران خوزستانی در شرکت نفت است به دلیل عدم رای نمایندگان خوزستانی به ایشان
چه زمانی قرار هست حقوق کارمندان افزایش یابد در بازار اهن مکان صالح اباد غربی نزدیک 13 ابان تولیدی هایی هستند که هنوز کارگران خود را با وجود کارهای سخت بیمه نکرده اند و خیلی از تولیدی ها بیشتر از ساعت 17 بعدازظهر حتی کار می کنند چرا رسیدگی نمی شود که کارفرما از بیمه کردن کارگران خود فرار نکند مگر یک نفر در طول روز چند ساعت می تونه کار کنه
هر موقع در وزارت علوم اراده ای برای پیگیری موضوع پرونده بورسیه های سال ۱۳۹۲ به قبل بود، آن موقع می توان به وزیر علوم اعتماد داشت.
معلومه که مافیای کنکور ( قلم چی و گاج و مدرسان شریف و پرش و ...) زیر آب وزیر آموزش رو زدند به کمک پولهایی کلانی که گیر می آورند و در لابی مجلس هزینه می کنند.
وارد کنندگان محصولات کشاورزی هم زیر اب وزیر کشاورزی رو زدند.
مجلس ما شده مجلس زمان قدیم که جای خان و ارباب بودو مافیا و زدو بندو غیره. برای همینه که کلی هزینه می کنند که نماینده مجلس یا نماینده شورای شهر بشوند. برای خدمت به مردم است که هزینه میلیاردی می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
شما ببینید اینا چه پولی به صدا و سیما می دن که توشبانه روز دائما تو سیما برنامه دارن
خخخخخ وزیر
هزار وزیر هم عوض شود اوضاع همینه
تجربه تلخ عملکردناکارآمد دولت روحانی اثبات کننده ناکارامدی وبی کفایتی این دولت ناتوان است وتازمانیکه امثال نوبخت وکلانتری وبطحایی درمصدرامورهستند کوچکترین تغییری ایجادنخواهدشد وباید کل کابینه استیضاح وبرکنارشوند تا نورامید برای آینده دمیده شود وملت ازناامیدی و.یاس درآیند
تفکر مهمه نه شخص گرایی
وزیر جهاد کشاورزی هم به عنوان شخصی که مهندس عمران دارد نیز نیاز به تعویض داردیک کارشناس کشاورزی یا دامپروری با تجربه بالا میتواند موثر باشد متاسفانه در دوران ایشان به کمیت تولیدات اهمیت زیادی داده میشود نه کیفیت آنها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
چرت نگو مومن...........از 100تا دکترای کشاورزی بیشتر تجربه پیدا کرده این حجتی بیچاره توی این 20سال گذشته.........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
وجدان می خواهد. القاب دکتر مهندس کار نمی کنند
تمام کابینه اقتصادی دولت دکترند اوضا اینجوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
وزیر جهاد کشاورزی با اون مشاور 99 ساله اش
واقعا با وضع موجود در انتصاب های باندی اقای وزیر علوم که به علت قحط الرجال رفتنخود ایشان را از همدان برداشتن آوردن و همه نیروهای هم دانشگاهی در دانشگاه ادلاید استرالیا را منصوب کرد و وزارت علوم را به وزارت علوم کشاورزی و پرورش نخود تقلیل داد لحظه ای نباید در برداشتن ایشان تردید کرد. هرچند بسیاری می دانند که همه تصمیمات را جناب باقری بزرگوار می گیرند و آقای وزیر فقط یک بازیچه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
خدا پدرتونو بیامرزه حرف حق زدین...امیدوارم باقری و دارو دسته اش هر چه زودتر برن راحت شیم
باسلام.لطفاً اگر دستتون به سازمان بازرسی میرسه بگین به داد وزارت خانه ما برسد. ما مدیرانی داریم که میراث آقای ربیعی وزیر سابق می باشند . مدیرکل و معاون امور اجتماعی اگر وقت کنندهر دو هفته ای یک روز به محل کارشون می آیند و بقیه روزهارو یا در حال درس خواندن و دادن تز دکترا هستند و یا در جای دیگری تدریس و کار می کنند متأسفانه هیچکس هم نیست که رسیدگی کند .
آقای روحانی گفتاردرمانی ووعده های تحقق نیافته کافی است حداقل در سه سال باقیمانده عمر دولت بفکر رای دهندگان باشید وحداقل به یکی ازوعده های سال 92 خودت که بهبود وضعیت اقتصادی بازنشستگان وکارمندان بود عمل کنید وبیش ازاین بافشار کمرشکن بر اقشارآسیب پذیر لعن ونفرین آنان را نخرید.....
وزیر علوم فعلی از سالم ترین و بی حاشیه ترین وزراء است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
دولت دیده نتونسته از پس تورم بر بیاد بازی عوض کردن وزرا رو شروع کرده.
تا زمانیکه انتصابات برمبنای رفاقت وفامیلی باشد وضعیت کشوربهترازاین نخواهدشد مشکل بزرگ ملت ایران بادولت روحانی این است که گردانندگان اصلی دولت از وضعیت واقعی 80درصد ملت بیگانه هستند حضرات چون خودشان دارای درآمدهای کلان هستند ازحقیقت تلخ موجود کشور وضعیت وخیم اقتصادی 80درصد ملت فرسنگها فاصله دارند
دید آقایان همینه
همشون هم مثل همند
جوان و پیر و چپ و راست و ... هم ندارد
اصلا غربال همین ها رو میاره رو
غیر این بالا نمیاد
نمونه بگم تو سی سال گذشته یک وزیر بگو به سه زبان زنده غیر فارسی مسلط باشه
یا یک وزیر ارمنی یا زرتشتی یا سنی نشونم بده
یا رتبه کنکور زیر ده داشته باشه
غربال همینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
حرفت کاملا درست ولی کو گوش شنوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
تا حالا که کنکور و سازمان سنجش خراب کردن به کل سیستم مملکت حالا شما میگید ملاک وزیر شدن رتبه کنکور باشد ؟
متاسفانه یکی ازدلایل ناموفق بودن کارگذاران مملکت عدم توجه به شایسته سالالری وتخصص وتوانایی افراداست عیسی کلانتری بپاس برادر شهید موسی کلانتری بودن 12سال در رای وزرات کشاورزی و منصوب میشود وبا پست احیا دریاچه ارومیه با هزینه های کلان دریاچه ارومیه را خشک میکند وآخوندی بپاس باجناق بودن با ناطق نو.ری 5سال وزیر راه وترابری میشوند وغیره بااین اوصاف چه انتظاری دارید
یکی ازدلایل موفقیت دولتهای 8سال جنگ تحمیلی ودولت اصلاحات وجود افراد شایسته ودلسوز در مصدرامور کشوربود متاسفانه دردولت فعلی باوجود افرادی چون نوبخت که حتی در طول عمرش مفهوم فقر وگرسنگی را درک نکرده ویا روحانی که درسال 92 باوجود کارشناس شورای امنیت ملی بودن باوجود دریافت چند برابر یک کارشناس بازنشسته اعتراف میکند قدرت خرید کارمندان آنقدر ضعیف شده که حقوق دریافتی بیش ازده روز کفاف نمیدهد امروز به برکت دریافت حقوقهای کلان حتی گله هم نمیکند که 80درصد مبلت درزیر فشاراقتصادی درحال له شدن هستند
متاسفانه مشکل بزرگ ملت ایران با دولت روحانی فاصله طبقاتی بی سابقه ای است که درمدت 5سال گذشته باپرداختیهای ناعادلانه نوبخت در سازمان برنامه وبودجه بین کارمندان وبازنشستگان ووزرا ومقامات ایجاد گردیده وتا زمانیکه این بی عدالتی در پرداختیها رفع نگردد وضعیت بهترازاین نخواهدشد
وقت کشی برای فرار از پرداختن به اصل ماجرا
وزیر اموزش و پرورش ماست ماست ماست بود و نه بودش یکی است
خخخخخخخخخخ
حجتی باید بره چون هیچ کاری برای بدنه ی وزارتخونه نکرده. حقوق کارکنان جهاد ترمیم نشد. فقط یه نامه به نوبخت زد اون هم برای اینکه دهن کارکنان جهاد رو ببنده تا بگن پیگیر هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
تو معلومه فقط به فکر خودت و همکاراتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
تو خودت چی؟ به فکر بقیه هستی؟
نوشته بدنه ی وزارتخونه. یعنی وقتی کارکنان وزارتخونه مشکل دارن انتظاری برای حل مشکلات توسط این وزارتخونه نباید داشت. وقتی زندگی شون تراز نیست میخوای برای کشاورزان و ..و. کاری بکنن؟؟؟/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
حجتی فقط بفکر مدیران دور و بری خودش و مدیران استانی است بدنه کارشناسی وزارات خانه بی انگیزه و فراموش شده هستند
چهار سال اول کلاه سرتان رفت چهار سال دوم چرا از یک سوراخ دوبار گزبده شدید
درضمن مشکلات افتصادی عمدتا به دلیل بی تدبیری است نه خروج امریکا از برجام
من نمی دانم هر کس وزیر دادگستری باشد اگر بدنبال اصلاح است نو بخت را تغییر دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
جناب نوبخت از ذخایر انقلابن
متاسفانه وزیر محترم علوم روسای توانمنددانشگاهها را با افراد ضعیفتر جایگزین کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
افراد قدرتمند از نظر شما بايد تصرف در بيت المال و دوري از شريعت داشته باشند كه متاسفانه وزير كنوني چنين خصايصي ندارند، درست ميفرماييد
وزیر منفعل علوم واقعا شاهکار دولت آقای روحانی بود! رفیق بازیها و جناح بازیها وضع عالیترین وزارت علمی کشور را به بدترین شرایط رسونده. باید در بدنه وزارت علوم باشی تا بدونی در این وزارتخونه چه خبره. وزیر در واقع بازیچه ای بیش نیست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
متاسفم كه اگر يك نفر با شرايط دكتر غلامي بخواهد در اين دولت به صورت جهادي و خداپسندانه عمل كنه،چنين تعابيري خروج ميكند،بوي كوفه مي آيد.
استاد دانشگاه تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
يك استاد واقعي در حال انجام امور وزراتي هستن كه كارشون رو به نحو احسنت دارن انجام ميدن،چرا هي اما واگر تو كارشون مياريد نميدونم
از وقتی که من خودمو شناختم هر مدیری مسولی عوض شده هیچ دیدگاهی باهاش عوض نشده چه فایده تغییرات بی تغییر؟؟!!!!!!!!
با این همه تغییر و استعفا و استیضاح در دولت پر تدبیر و امید روحانی واقعا به ترامپ و دولتش رو دست زدیم و پیشی گرفتیم البته به روش کاملا بومی
هر كسي بره بياد چه برقي مي كنه كلي جوانها در خارج هيتند بخواهند بيايند سربازي بدترين مانع ان است بخصوص كه غايبين بايد اضافه خدمت هم بروند ياني ببايند سه سال درو از كار و حرفه باشند واقعا اين مسيله سربازي را قادر نيستيد حل كنيد
لطفا وزارت علوم فکری به حال اساتید حق التدریس دانشگاه های علمی کاربردی کند که حتی به اندازه کارگر ساختمان هم حق و حقوق ندارند
زودتر آقای وزرا رو بردارید که کمتر سخن بگن (آموزش و پرورش)
در شرایط بحرانی که کشور نیازمند بسیج فرهیختگان کشور برای حل مسایل کشور بود اصلا وزیر علوم انگار نه انگار تو این کشور زندگی میکرده و دریغ از یک سخنرانی و دعوت از دانشگاهها و....البته بر همگان مشخص است که دلیل سکوت ایشان چیست.لب به سخن باز میکرد دستش رو میشد که اگاهی از شرایط ندارد!!
پاسخ ها
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
بيان اين نكته از حضرتعالي مويد اين مساله هست كه شما از شرايط اطلاع چنداني نداريد...لطفاً مطالعه بيشتر بفرماييد
مافیای کلاس کنکور و قلمچی ها زیراب وزیر آموزش و پرورش را زدند.
هنوز که هنوز است اثرات کارهای مخرب غلامی (و عملکرد نابهنجار روح و روان بسیاری از زحمت کشان و قانون مندان در دانشگاه بوعلی سینا را می فرساید. کاش برکنارش کنند. به نفع خودش هست،
وزیر علوم باید زودتر بره
پاسخ ها
محمد محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
نترس اونم مي برن،فقط نميدونم چه فرقي ميكنه اوضاع!!!!داستان علم بهتر است يا ثروت ديگه!!!خدا رو شكر الان همه شكمشونو دارن با علم پر ميكنن...طرف چند سال مياد تو تلويزيون دروغ ميگه و هي تكذيب ميكنه هيچكس بهش بر نميخوره!!!خوبه بخدا
وزیر علوم کنونی در حد یک مدیر دانشکده می تواند باشد؛
وزارتخانه پر از ناکارامدی , عدم پاسخگویی و رسیدگی مناسب به شکایات، ... در آن وزارت افراد توانمند با تفکر سیستماتیک می خواهد نه افراد تشریفاتی ناکارامد
پاسخ ها
محمد محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
خيلي خيلي مخالف تغيير زودهنگام هستيم،ايشون تمام تلاششون براي مبارزه به رشد قارچ گونه بنگاههاي فروش مدارك موسسات غير انتفاعي پولكي دارن ميكنن،اوضاع داخلي وزراتخانه دست قائم مقامشون هست...لطفاً يكم انصاف
بسمه تعالی
تو یک سیستم ناکارامد کسی توان کار کردن ندارد و به روزمرگی روزگار میگذراند.
به نظر من اول مي بايست اصل كاري ها مثل آقاي نوبخت آقاي زنگه و آقاي حجتي رسيدگي كامل بشن بعدش بيان سر وزارتخانه هاي در حاشيه تر مثله آموزش و پروش و عتف.با اين برنامه ها فقط زمان رو از دست ميديم و فرصت به سودجويان.
از 80 هزار پرسنل وزارت جهاد کشاورزی نظر خواهی کنید در باره حجتی
یکی از ناکارآمدی های وزارت علوم، پروسه بسیار طولانی جذب و استخدام هیات علمی است که سال‌ها طول می کشد. علت این کندی فرایند طولانی بروکراسی اداری است. که دامنگیر تقریبا همه سازمان هاست.
آقا چی میشه اگه سهمیه ها رو وردارین که بچه های با استعداد برن دانشگاهی که شایسته اش هستن درس بخونن
بخدا همین بچه های کم استعداد ناشایسته ان که دمار از روزگار دولت و ملت درآوردن!
باسلام
وزیر علوم ضعیفترین وزیر آموزش عالی کشور از اول انقلاب تا کنون بوده است . ما دانشگاهیان خجالت میکشیم بگیم غلامی وزیر علومه !!!
وزیر علوم به قشر کارمندان دانشگاه هیچ توجهی ندارد و برای معیشت آنان هیچ گامی انجام نداده است و هر چه انجام داده فقط برای اعضای هیات علمی بوده است. این تبعیض و بی عدالتی ایشان باید با استضیاح وی تا حدودی جواب داده شود. والسلام
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی