بازدید 5145

سیلابی شدن مسیل‌ها در جنوب و جنوب غرب

کد خبر: ۸۵۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 14 November 2018

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز بعدازظهر سامانه بارشی از سمت جنوب غرب و غرب وارد کشور می شود که بارش ناشی از آن آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در این بخش ها را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، مسعود حقیقت روز چهارشنبه افزود: این سامانه تا روز جمعه در استان های واقع در جنوب غرب، برخی نقاط غرب، جنوب، شمال غرب، قسمت هایی از مرکز، بخش هایی از یزد، دامنه های البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران، بارش باران و رعد و برق به همراه دارد.

وی ادامه داد: امروز در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب و غرب فارس، جنوب غرب لرستان، شمال بوشهر و جنوب اصفهان بارش ها شدت بیشتری دارد و منجر به سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها می شود.

حقیقت افزود: روز پنج شنبه علاوه بر استان های ذکر شده، در جنوب ایلام نیز بارش شدت خواهیم داشت که سیلابی شدن مسیل ها و معابر را به همراه دارد.

وی گفت: از امروز بعدازظهر تا پنج شنبه در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش برف و مه آلود شدن جاده ها پیش بینی شده است، همچنین به کشاورزان توصیه می شود نسبت به پاکسازی راه آب های مزارع و باغات اقدام کنند.

وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی افزود: کمینه دمای امروز صبح تهران 8 درجه بود، بیشینه دیروز پایتخت 12 درجه و طی سه روز آینده در حدود 13 تا 14 درجه خواهد رسید.

حقیقت گفت: راسک در استان سیستان و بلوچستان با 35 درجه و لاله زار در استان کرمان با منفی 5 به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر