بازدید 2504

نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی به ۸ هزار صندلی آزمون الکترونیکی

کد خبر: ۸۵۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 14 November 2018

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: برای اینکه بتوانیم تمام آزمون های گروه پزشکی را به شکل الکترونیک برگزار کنیم نیاز به ۸ هزار صندلی آزمون ویژه الکترونیک داریم.

به گزارش مهر، دکتر آبتین حیدرزاده افزود: بر اساس برنامه تحول آموزش علوم پزشکی آزمون های گروه پزشکی به سمت الکترونیک شدن پیش می رود و در این مسیر تاکنون توانسته ایم آزمون دانشنامه فوق تخصصی و آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی را به صورت الکترونیک برگزار کنیم.

وی افزود: تا پایان طرح تحول آموزش علوم پزشکی، مناطق آمایشی دارای مرکز سنجش آموزش پزشکی می شوند و هر دانشگاهی نیز زیرساخت های مورد نیاز برای آزمون الکترونیک را فراهم می کند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: ظرفیت آزمون های الکترونیک به این گونه است که ۱۰ درصد بیشتر از حداکثر دانشجوی پذیرفته شده صندلی آزمون الکترونیکی نیاز داریم که با توجه به اینکه اکنون ۲ هزار صندلی داریم، پیش بینی ما نیاز به ۸ هزار صندلی آزمون الکترونیکی است که بتوانیم آزمون های بیشتری را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون های الکترونیک گروه پزشکی در صورت تامین صندلی مورد نیاز از اهداف طرح تحول آموزش علوم پزشکی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل