بازدید 2166

اعزام ۶۰ کاروان دانشجویی به عتبات

کد خبر: ۸۵۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 13 November 2018

حجت السلام فقیهی از اعزام ۶۰ کاروان دانشجویی به عتبات خبر داد و گفت: این اعزام‌ها مخصوص کاروان‌های کنسل شده دوره نوزدهم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت السلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به جزئیات اعزام دانشجویان به عتبات در آذر ماه گفت: برنامه ریزی برای اعزام ۶۰ کاروان دانشجویی به عتبات به مدت ۲۰ روز انجام شده که ثبت نام‌ها از ۱۰ آذر تا پایان آذر خواهد بود.

وی ادامه داد: اعزام‌های این دوره ثبت نام عمومی ندارد و برای کاروان‌هایی است که در دوره قبل به دلیل مشکلات پیش آمده اعزام آن‌ها کنسل شده بود.

فقیهی اضافه کرد: دانشگاهیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ثبت نام خود را نهایی کنند و پس از آن با مراجعه به بانک ملت برای این سفر وام عتبات دریافت کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: سه میلیون تومان وام اعزام هوایی و دو میلیون تومان وام برای اعزام‌های ضروری به متقاضیان پرداخت می‌شود که هزینه اعزام سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت هوایی و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به صورت زمینی خواهد بود.

وی در خصوص ثبت نام بیستمین دوره عتبات دانشجویی گفت: ثبت نام در آذر ماه آغاز می شود و از دی ماه اعزام‌ها از سر گرفته می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی