بازدید 7669

بهترین قیمت هتل در مشهد را چطور پیدا کنیم

کد خبر: ۸۵۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 12 November 2018

مشهد پرسفرترین شهر ایران است. طبق آخرین آمار در سال 96 بیش از 30میلیون مسافر از طریق زمینی، ریلی و هوایی وارد شهر مشهد شده‌اند. همین موضوع مشهد را با چالش اسکان مسافران مواجه کرده است. چالشی که مسئولان این شهر تا کنون به خوبی از پس آن برآمده‌اند.

هتل‌های مشهد، اولین میزبان مسافران

صنعت هتلداری در مشهد از سابقه طولانی برخوردار است. وجود آستان مقدس امام رضا (ع) در این شهر، آن را به یکی از پرترددترین شهرهای ایران تبدیل کرده است. مشهد مقدس علاوه بر مسافران داخلی، هر ساله صدها هزارنفر توریست خارجی را نیز به خود جلب می‌کند. به همین دلیل کیفیت سرویس‌دهی در هتلهای مشهد برای هتلداران یک اصل و پیدا کردن بهترین نرخ هتلهای مشهد برای مسافران یک دغدغه است.

اگرچه اقامت در مسافرخانه و هتل‌آپارتمان هم در مشهد معمول است، اما کیفیت هتل‌های مشهد در کنار قیمت متنوع آنها بسیاری از مسافران را مجاب می‌کند که از خدمات هتلها استفاده کنند. اگر می‌خواهید قیمت ارزان هتل‌های مشهد را پیدا کنید بهتر است چند نکته را به خاطر داشته باشید.

  • مشهد دارای زمستان‌های بسیار سرد و تابستان‌های بسیار گرم است. پس بهترین زمانی که می‌توانید به این شهر سفر کنید در فصل پاییز و بهار است. با این‌حال نرخ هتل‌های مشهد در این فصل‌ها بالاتر است. پس اگر با سرما و گرما مشکلی ندارید، سفرتان را به زمستان یا تابستان موکول کنید.
  • بهترین هتلهای مشهد لزوماً نزدیکترین هتلها به حرم نیستند. اگرچه در نزدیکی حرم هتل‌های بسیارخوبی وجود دارد، اما اگر کمی از این منطقه فاصله بگیرید، هتل‌های خوب زیادی پیدا می‌کنید. توجه داشته باشید که مشهد دارای سیستم حمل و نقل عمومی متنوعی است. پس دسترسی به حرم از نقاط مختلف شهر راحت است. مثلا هتل حلما و هتل هما 2 اگرچه از حرم فاصله دارند اما از نظر مسافران هتلهای خوبی هستند.
  • از تعطیلات دوری کنید. البته این نکته فقط در مورد مشهد نیست. اگر برنامه آزادی دارید یا مناسبت خاصی مد نظرتان نیست بهتر است اواسط هفته را برای سفر به مشهد انتخاب کنید.
  • نرخ همه آژانس‌ها و هتل‌ها را با هم مقایسه کنید. در مشهد ده‌ها هتل وجود دارد و آژانس‌های مختلفی خدمات رزرو هتل را انجام می‌دهند. گاهی دو آژانس قیمت‌های متفاوتی برای یک هتل پیشنهاد می‌کنند. پس بهتر است همه قیمت‌ها را یکجا ببینید و با در نظر گرفتن همه معیارها در کنار قیمت، مناسبترین هتل را انتخاب کنید. در حال حاضر موتور جستجوی ویگو یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار است.

در سال‌های گذشته امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی در مشهد ایجاد شده است. در کنار زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) می‌توانید از پارک‌های آبی، مراکز خرید متنوع، خانه‌های تاریخی، منطقه ییلاقی شاندیز، منطقه ییلاقی ترقبه، پارک کوه سنگی، منطقه توریستی چالیدره، شهر توس و آرامگاه فردوسی بزرگ هم دیدن کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی