بازدید 6974

بیرانوند:زورمان نرسیداماتاجام آسیارانگیرم،ازپرسپولیس نمی روم

کد خبر: ۸۵۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 11 November 2018

علیرضا بیرانوند پس از شکست برابر کاشیما آنتلرز و کسب مقام نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: 90 میلیون ایرانی را امروز نتوانستیم خوشحال کنیم و شرایط سختی بود. دیدید که کاشیما نسبت به بازی رفت در ژاپن امروز خیلی خوب بازی کرد. آنها در نیمه اول خوب بودند و در نیمه دوم هم دفاعی بازی کردند و در مقابل ما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. 

به گزارش تابناک ورزشی، گلر شماره یک تیم ملی افزود: ما همه ایرانی هستیم و نباید شهرستانی‌های ما بیایند تیم کاشیما را تشویق کنند، چون شنیدم که در لیگ در اصفهان و تبریز کاشیما را خیلی خوب تشویق کردند. من می‌خواهم بگویم آدام همتی، احسان علوان‌زاده و حمید طاهرخانی و ... نیاز به دشمنی ندارند و بچه هستند و به قول معروف دهان‌شان بوی شیر می‌دهد. پرسپولیس با این بازیکنان به فینال آسیا رفت. یک مقدار مرد و ایرانی باشیم. شرمنده مردم شدیم و همین که یکی از رویدادهای بزرگ آسیا بزرگ بازی کردیم و جلوی بزرگان فوتبال آسیا و فیفا بازی کردیم و همین که ورزشگاه آزادی را سروسامان دادند، برای ما افتخار است. 

بیرانوند ادامه داد: ما به خودمان افتخار می‌کنیم که امروز شاید بالای 120 میلیون ایرانی چه در ایران و چه خارج از ایران ما را دیدند. امروز هم دیدید که محمد انصاری رباط صلیبی پاره کرد. با این شرایط به نظر من پرسپولیس قهرمان شده است. ما با پنجره بسته نقل‌وانتقالات در دو سال توانستیم جزو چهار تیم باشیم و به فینال آسیا  برسیم. پرسپولیس کاری کرد که ورزشگاه آزادی تازه شد و من از این اتفاق لذت بردم.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: من در پرسپولیس ماندم، چون می‌خواستم با پرسپولیس افتخاری کسب کنم و خدارا شکر می‌کنم که در فینال  هم حضور داشتیم. متأسفانه زورمان نرسید و نتوانستیم کاری کنیم. در ادامه پرسپولیس این روند را ادامه می‌دهد و در لیگ برتر و جام حذفی مدعی هستیم. من تا موقعی که هستم سرم را برای پرسپولیس می‌دهم. از موقعی که به پرسپولیس آمدم گفتم می‌خواهم قهرمان آسیا شویم. 

وی درباره دیدار فینال مقابل کاشیما عنوان کرد: ما بین دو نیمه صحبت کردیم و گفتیم کاشیما هم مثل ما می‌شود، ولی آنها حرفه‌ای بودند و شرایط‌شان را با وضعیت تهران هماهنگ کردند. ما با سه پرواز رفتیم و برگشتیم، ولی آنها مستقیم به تهران آمدند. من قلباً خوشحالم که در فینال آسیا برای پرسپولیس بازی کردم و حداقل شرمنده هواداران نشدیم، چون واقعاً کاشیما تیم خوبی بود، ولی ما زورمان نرسید.بیرانوند درباره حمایت مسئولان از پرسپولیس تصریح کرد:  از آقایان سلطانی‌فر و آذری جهرمی ممنوم که از ما حمایت کردند و به ما روحیه دادند. ما می‌دانستیم که کار بزرگی پیش رو داریم. 

دروازه‌بان پرسپولیس درباره برنامه‌‌اش برای آینده و احتمال جدایی‌اش در نیم‌فصل گفت: ما پنج بازی عقب‌افتاده داریم و مطمئناً تا سه ماه آینده هستم.  من بعد از جام جهانی پیشنهاد‌های خوبی داشتم، ولی ماندم در پرسپولیس که قهرمان شوم. تا زمانی که قهرمان آسیا نشوم از پرسپولیس نمی‌روم و امیدوارم امسال جزو نامزدهای کسب بهترین بازیکن آسیا باشم. 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان