بازدید 14216

لنگر کشتی ، دلیل اختلال اینترنت کشور

کد خبر: ۸۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۳ 07 February 2010
وزير ارتباطات علت كاهش سرعت اينترنت در ايران را برخورد لنگر كشتي با فيبرنوري عنوان كرد و گفت: پيمانكار خارجي براي رفع اين مشكل تلاش مي‌كند.

به گزارش  فارس رضا تقي پور وزير ارتباطات و فن آوري اطلاعات صبح امروز يكشنبه در حاشيه افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي مركز ملي علوم و فنون ليزر ايران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص علت كاهش سرعت اينترنت گفت:فيبر نوري جاسك فجيره كه ارتباطات اصلي اينترنت ما است به دليل برخورد لنگر كشتي‌ها با آن قطع شده است كه اين موضوع در ظرفيت اينترنت ما 30 درصد تاثير مي‌گذارد.

وي افزود:ما اين موضوع را به پيمانكار خارجي اطلاع داده‌ايم و پيمانكار كار خود را شروع كرده است كه با حل اين موضوع مشكل كاهش سرعت اينترنت برطرف خواهد شد.

وزير ارتباطات و فن آوري اطلاعات در پاسخ به سئوالي در خصوص علت قطع SMS ها تاكيد كرد آخرين خبري كه بنده داشتم به دليل تعويض نرم افزار ‌SMS بوده چرا كه نرم افزار قبلي خارجي بوده به همين دليل نرم افزار داخلي كه تهيه شده را نصب مي‌كنند.

تقي پور با رد وجود شائبه سياسي در قطع SMSها با اشاره به دستاوردهاي اين وزارتخانه گفت: حدود 6 هزار پروژه براي اختصاص در استان‌ها داريم كه قرار است به صورت ويدئويي افتتاح شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار