بازدید 2744

۲ هدف عمده قطر از اعزام هیاتی به ریاست وزیر خارجه‌اش به عراق

این رسانه می نویسد: قطر به منظور تحقق دو هدف هیاتی به ریاست وزیر خارجه اش به عراق برای انجام سفر رسمی اعزام کرد که این دو هدف عبارتند از؛ رفع انزوا و شرکت در بازسازی مناطق آزاد شده از داعش.
کد خبر: ۸۴۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 08 November 2018

روزنامه العرب چاپ لندن در گزارشی به اهداف قطر ا اعزام هیاتی به ریاست وزیرخارجه اش به عراق پرداخته است.

به گزارش تابناک، این رسانه می نویسد: قطر به منظور تحقق دو هدف هیاتی به ریاست وزیر خارجه اش به عراق برای انجام سفر رسمی اعزام کرد که این دو هدف عبارتند از؛ رفع انزوا و شرکت در بازسازی مناطق آزاد شده از داعش.

العرب نوشت: قطر، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه اش را به بغداد اعزام کرد که تحلیلگران سیاسی آنرا اقدامی شتابزده و نشان دهنده تمایل دوحه برای پیشه گرفتن از کشورهای عربی به منظور کسب دوستی دولت جدید عراق و در راستای تلاش هایش برای رفع انزوای ناشی از تحریم چهار کشور عربی دانستند.

این رسانه آورده است: قطر به سوی عراقی حرکت کرده است که برای تامین منابع مالی به منظور بازسازی مناطق ویران شده از سوی داعش، شدیدا به پول نیاز دارد.

شایان ذکر است که محمد بن عبدالرحمن وزیر خارجه و معاون نخست وزیر قطر با مسئولان ارشد عراقی از جمله عادل عبدالمهدی نخست وزیر، برهم صالح رئیس جمهور و محمد الحلبوسی رئیس پارلمان دیدار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل