بازدید 4563
۱

تاکسی امدادگر در راه است

کد خبر: ۸۴۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 22 October 2018

طرح تاکسی امدادگر با هدف استفاده از ظرفیت تاکسیرانی کشور در حوادث به ویژه مرحله امداد و نجات پیشنهاد شده و قرار است تا ۱۵ آبان نهایی شود.

به گزارش فارس، طرح تاکسی امدادگر با هدف استفاده از ظرفیت تاکسیرانی کشور در حوادث به ویژه مرحله امداد و نجات توسط اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور پیشنهاد شده است تا با آموزش و ساماندهی داوطلبان اتحادیه تاکسیرانی شهرهای کشور بتواند در مرحله امداد و نجات همیار دستگاههای امداد رسان و اورژانس باشد.

در جلسه ای که به منظور بررسی اجرای طرح تاکسی امدادگر با حضور نمایندگان سازمانهای مدیریت بحران ، شهرداریها ، اورژانس و جمعیت هلال احمر کشور در سازمان مدیریت بحران برگزار شد هرکدام از طرفین، پیرامون چگونگی اجرای طرح نقطه نظرات خود را بیان و بر استفاده از ظرفیت و تاکسیرانی در امداد و نجات تاکید کردند.

مرتضی اکبرپور، معاون امورآمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور در جلسه بررسی استفاده و بهره مندی از ظرفیت ناوگان تاکسیرانی کشور در مدیریت بحران گفت : تاکسیرانان بعنوان بخش عظیمی از نیروهای فعال جامعه در بخش خدمات در صورت برخورداری از آموزش و ساماندهی می توانند نقش موثری در کاهش آسیب پذیری کشور بویژه در مرحله امداد و نجات ایفا کنند.

در جلسه بررسی طرح تاکسی امدادگر مقرر شد دستگاههای امداد رسان از جمله جمعیت هلال احمر و اورژانس کشور نظرات تکمیلی و کارشناسی خود را برای انجام هرچه بهتر طرح تا 15 آبانماه ارائه دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بسیار طرح مسخره ایه وقتی اورژانس در کشور هست و حاضر نیستید ظرفیتشو گسترش بدید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر