بازدید 5296
گزارش بازی

پرسپولیس با تلفات درجام حذفی به بازی السد رسید

کد خبر: ۸۴۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 18 October 2018

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نود ارومیه در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان این دیدار تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود بگذرد.محمد انصاری در دقیقه 59 تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، قضاوت دیدار پرسپولیس - نود ارومیه را شاهو اصلانی بر عهده داشت. او در این دیدار به علی علیپور، سیامک نعمتی و محمد انصاری از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با تلفات درجام حذفی به بازی السد رسید

کامیابی نیا هافبک محوری قرمزها بار دیگر دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد. هافبک پرسپولیس که طی دو فصل اخیر بارها با این اتفاق مواجه شده، اینبار در جدال جام حذفی و در استادیوم آزادی مجبور به ترک زمین به واسطه در رفتن کتف شد و با آمبولانس از استادیوم خارج شد و همه در انتظار خبری از او پیش از جدال حساس مقابل السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

ترکیب پرسپولیس: رادوشویچ, سید جلال حسینی, سیامک نعمتی, شجاع خلیل‌زاده, محمد انصاری, احمد نوراللهی, کمال کامیابی‌نیا (حمیدرضا طاهرخانی-69), آدام همتی (احسان الوان‌زاده-77), شایان مصلح, علی علیپور و گادوین منشا (محسن ربیع‌خواه-89).

ترکیب نود ارومیه: مهدی خسروی، آرمان سوادگر، محمد زینالی، محمد عبادزاده، عرفان پور افراز، علی سلیمانی، داود شاهواروقی، حسام مقصودی، امیرحسین نادم، اصغر نصیری و فرشاد اسدی

شرح گل

پرسپولیس 1 نود ارومیه 0 : ( دقیقه 59، محمد انصاری): ضربه محمد انصاری از پشت محوطه جریمه با عبور از مدافعان نود و اشتباه دروازه بان حریف به تک گل این تیم تبدیل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان