بازدید 46658

سخنان تمسخر آمیز سناتور آمریکایی در مورد ژن و تبار ایرانی!

در حالی که مقامات آمریکایی و به ویژه مقاماتی که رویکرد ضد ایرانی سخت تری دارند بارها اعلام کرده اند که هدف از تحریم ها و تهدیداتشان علیه ایران نظام حاکم بر ایران است و نه مردم این کشور، اما بارها نیز شاهد سخنان و اقداماتی از سوی آن بوده ایم که تناقض رفتاری آن ها را آشکار کرده است.
کد خبر: ۸۴۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 16 October 2018

در حالی که مقامات آمریکایی و به ویژه مقاماتی که رویکرد ضد ایرانی سخت تری دارند بارها اعلام کرده اند که هدف از تحریم ها و تهدیداتشان علیه ایران نظام حاکم بر ایران است و نه مردم این کشور، اما بارها نیز شاهد سخنان و اقداماتی از سوی آن بوده ایم که تناقض رفتاری آن ها را آشکار کرده است.

به گزارش تابناک، مقامات آمریکایی بارها اعلام کرده اند که دوستدار مردم ایران هستند و مسئله اصلی آن ها نه با مردم بلکه با نظام سیاسی است و تحریم ها اعمال شده نیز برای تضعیف حاکمیت بوده و نه جامعه ایران.

 علی رغم این ادعاها، ما در اکثر مواقع شاهد اقدامات آمریکایی ها علیه جامعه ایران بوده ایم. از شلیک به هواپیمای مسافربری ایران گرفته تا تحریم هایی که زندگی مردمان ایرانی در دور افتاده ترین نقاط کشور را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

با این حال، به نظر می رسد رویکرد آمریکا علیه ایران وارد فاز جدیدی شده که با یک نگاه نژاد پرستانه بنیان های هویتی مردمان ایرانی هدف قرار گرفته است.

در همین زمینه، لیندسی گراهام سناتور ایالت کارولینای جنوبی در سنای ایالات متحده آمریکا با حضور در یک برنامه تلویزیونی انزجار خود از «ژن ایرانی» را اعلام کرد.

این سناتور آمریکایی در توهینی بی سابقه و با لحنی تمسخر آمیز عنوان کرد: اگر آزمایش دی ان ای بدهد، شاید ایرانی بودنش ثابت شود و این وحشتناک است.

پس از این اظهارات، برخی کاربران آمریکایی واکنش نشان دادند و سخنان تمسخر آمیز این سناتور آمریکایی را نژاد پرستانه خواندند.

لیندسی گراهام این شوخی زشت و ضد ایرانی را در پاسخ به انتشار آزمایش DNA سناتور دموکرات «الیزبت وارن » به زبان  آورد.

 بر اساس این گزارش، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در جمع خبرنگاران از الیزابت وارن نماینده دموکرات سنا درخواست کرد  تا آزمایشDNA بدهد.

این درخواست ترامپ با چاشنی طنز و تحقیر همراه بود چرا که وی تاکید کرد اگر الیزابت وارن با آزمایش DNA ثابت کند اجدادش از بومیان اصیل آمریکا هستند به موسسه انتخاباتی وی مبلغی قابل توجه وجه نقد را اهدا می کند.

اما این اظهار نظر و درخواست رئیس جمهور ایالات متحده پس از آن مطرح شد که نتایج یافته های یک آزمایش انجام شده توسط دانشگاه استنفورد نشان داد که بر اساس "شواهد قوی" وارن از بومیان اصیل ایالات متحده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸۶
کم بی راه هم نگفته

اگر ما انسان های اصیلی بودم و تبار خوبی داشتیم این بلا رو سر خودمون نمی آوردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
راست گفته
بابا شوخی کرده، حالا این دیوانه رو تحریک نکنید قاطی میکنه دوباره تحریممون میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
آهان خوب نژاد ما کلی قدمت داره

نه این که دویست سال کشور ما تولید شده باشه
بازبیایید به روسیه چین فحش بدید نمیدونم چرا ملت ایران هرکی بهش بی احترامی یا کم محلی یا کمتر کار کنه را دوست داره الله علم
چیز خاصی نگفته چقدر شما حساسید. جماعت ایرانی کلا پر توقعه. ما هم کم از خجالتشون در نیومدیم بالاخره هر هفته فحاشی رو داریم تو برنامه
به نظر من يك شوخى ساده بيشتر نبوده
ما خودمون ، نبايد خودمون رو اينجورى دست كم بگيريم !!!!
من نژاد پرست نیستم. ولی کشور ایران تاریخی ۵هزار ساله داره و کسی نمیتونه منکر اصالت کسور و مردمش بشه.
آمریکا کلا پیشینه ۲۰۰ساله داره و اکثرا اجدادشون خلافکاران اروپا بودن که تبعید میشدن به آمریکا و استرالیا.حالا واژه اصلی توصیفشون بماند....ولی غلط زیادی کنن مجبوریم در تویتر از خجالتشون دربیایم و اصل و نسب شون رو بهشون یادآوری کنیم
افرادی که در نوجوانی مورد تعدی قرار گرفته اند با مطرح کردن اینگونه مسائل در صدد رهایی از کابوس هولناک هستند
اینم جز آون سری خبرهاست که جز رسانه های ایران کسی نه در موردش چیزی شنیده نه ازش خبر داره
حتما از ایرانیها خاطرات فراموش ناشدنی داره
نژاد شما اینقدر خوب است که نسل سرخپوستان را از بین بردین
ایران فتحتان خواهد کرد .
منتظر باشید هم شما و هم غرب ترس ها
در جواب این سناتور گاوچران و خاطر نشان میکنم دلیل این واکنشهای کودکانه و هیستریک ضعف و درماندگی و پوشالی بودن منطقشان در مقابل ایرانیان با غرور و عزت است
سلام،
این سناتور آمریکایی حق دارد به ژن ایرانی ها حسادت کند، زیرا آمریکا مانند پاتیلی است که همه ژن های جور و واجور دنیا در آن با هم مخلوط شده اند و نتیجه اش همین تفاله هایی مانند خود این سناتور، نیکی هیلی، دونالد ترامپ و سایرین هستند. عده ای بی اصل و نسب و بی بوته.
و من ا... التوفیق
البته منظورشون از آمریکایی اصیل حتما اونیه که 300 سال پیش آمده، نه 50 سال قبل.
فکر کردم چی گفنه! بابا این شوخی در برابر چیزای که ما رسما و هر هفته به اونا میگیم سوسول بازیه!
وقتی که برخی مسئولین وروحانیون در رسانه ملی به فرهنگ وتمدن ومفاخر ایران از جمله مولوی توهین میشود حتما از امریکاییها انتظار بزرگداشت دارید ویکی از بزرگترین عوامل گرایش جوانان به تهی شدن وبی هویتی فرهنگی بی اعتبار کردن اعتبارات ملی وتمدن بومی کشور است اما متاسفانه مسئولین کشور خواب تر از آنی هستند که اندکی به بیداری هم فکر بکنند.
خخخ. خوب اون از نژاد پاک آریایی شما خبر ندارن دبگه!!!
آمریکا گروگان لابی اسرائیل و عربستان شده است.
پاسخ ها
آرمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
این حرف شما چه ربطی به تعریف کردن از نژاد آریایی داره، شما با نژاد آریایی مشکلی داری ، ازش تعریف بشه ناراحتی
باید اندیشید که چرا چنین بی مقدار شده ایم، یادم است بعضی از دوستان در کشوری خودشان را کلمبیایی و افغانی معرفی می کردند...
مگر نژاد ایرانی را قبول دارید؟
این خانم سناتور واقعا یکی از اجدادش ایرانی است ولی از آن شرمگین است.
نژاد ایرانی مخلوطی از نژاد مغولی ترکی و ایرانیو عربی است و آنهایی که ماه گرفتگی بر روی بدن دارند حتما ژن مغولی دارند و نژاد های خالص تر ایرانی کردها و شمالی ها و در صد زیادی از آذری ها هستند که با اقوام مهاجم کمتر وصلت کرده اند
اما آمریکایی ها دارای ژن کل ملل عالم هستند و خیلی ها هم نژاد خود را نمیدانند از بس قاطی پا تی شده اند
تو اول تعداد پدرهاتو حساب کن
زبان بسته شوخی کرده
به دور از تعصب های الکی، این دروغ و فریب جز ژن ما ایرانی هاست جای تحقیق داره..
ابتدا نادیده ات میگیرند
سپس مسخره ات میکنند
سپس با تو به نبرد بر میخیزند
اما در آخر تو پیروز میشوی
گاندی
خوب ما كه نزديك ٤٠ ساله جلوشون ايستاديم

ديگه اينقدر صغري كبري نداره...
زنـــــــــــــــــده بــــــاد ایـــــــــــران
زنــــــــــــــــــــــده بــــــــاد شــــــــــــــــیـــــعــــه
گفته باشم من حلالش نمیکنم . اگه دوباره بی نزاکتی کنه عاقش میکنم.....
جاده صاف کنهای وطنی و ماله کشای داخلی لطفاً مشغول بشید،
واقعا شما آمریکا پرستا کی از رو میرید ؟کی خجالت میکشید؟
واقعا من متوجه نمیشم که آمریکا دیگه باید چکار کنه تا شما بفهمید آمریکا چیه و کیه
البته اگه کسی نژاد پارسی باشه که عالیه ولی متاسفانه ایرانی اصیل خیلی کم پیدا میشه تو ایران!
پاسخ ها
سالسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
دقیقا!
مطلبتان غیر دقیق و هدفمند بود. احتمالا از جایی این متن را کپی کردید. چیزی که این سناتور گفته اینه:"I'll probably be Iranian. That'd be, like, terrible"
اگر جمله رو در متن توجه کنید معنیش میشه که احتمالا نتایج آزمایش نشان خواهد داد که من ایرانیم که می تواند برای من عواقب وحشتناکی داشته باشد"
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
کاملا درسته.
وای چه بد! تا چند سال دیگه ژن ایرانی نمیمونه با این وضع کسی ازدواج نمیکنه اونایم که کردن جدا میشن کی قدرت سرشون کنه
این یارو چقدر قیافش شبیه اسمش زنانه ست!
نیاز نیست ژن تو ایرانی باشه. تو از بچه گی تو پاویون بزرگ شدی به گذشته خودت نگاه کن متوجه خواهی شد چرا از دست ایرانیان ناراحتی, در ثانی, لیاقت تو همین بن سلمان مزدور هست نه ایرانیان نام آور که در کشورت پست های کلیدی دارن, مردک پاویونی
این آقا احتیاج نداردتاريخ کشورش را خیلی ورق بزند.چون باتوجه به سابقه آن شايدچندصفحه بيشترنباشد.جنایت مهاجران غاصب برعلیه ساکنان اصلی یعنی سرخپوستان نشان می دهد ژن خونخوارشان ازابتدا عاشق قتل وغارت وتجاوزبوده است.درموردتاريخ ایران اگربخواهدمطالعه کند فکر نمیکنم به عمراوکفاف دهد
برای یه ادمی که طبق قانون اساسی امریک، تنش مال خودشه و میتونه در اختیار هر کس یا حیوانی قرار بده و به همجنسبازی وجه قانونی میده البته بی اصل و نصب بودن بهتره تا اینکه اصیل باشه و باعث شرمندگی تاریخ و تمدنش بشه برای همین احساس وحشت داره که ژن ایرانی داشته باشه.
در ایران در طول تاریخ چند چیز اصلا وجود نداشته و قانونی نبوده :
1- برده داری
2- قماربازی
3- همجنسبازی
و تنها کشوری که در ان پندار، گفتار ، کردار نیک که سه مبنی اصیل انسانی است در شعار فکری، زبانی و عملی به سمت نیکی سوق داده شده که هنوز هم غرب به این بینش نرسیده، هرچند این شعارها به اشتباه به زرتشت نسبت داده شده در حالیکه در هزاران سال پیش این شعار نمی توانسته یه شعار خودجوش غیر الهی باشه.
بعد از بیت المقدس که مقبره بسیاری از پیامبران است ، تخته فولاد اصفهان به تنهایی محل دفن بیش از هفتصد پیامبرست که نشان دهنده انست که ایران از قدیم مورد توجه الهی بوده و هرگز عاری از نبوت انبیا نبوده است، منتهی مستندات لازم تحقیق نشده است تا این قدمت و عظمت اثبات گردد که جای تعجب و تاسف است.
ایشون لازم نیست ازمایش ژنتیک بگیره کافیه واقعیت را از مادرشان درباره پدر واقعیشان جویا شوند
ژن ایرانی = خود برتر بین، دروغگو، زیر آب زن، تنبل، زیر کار در رو، مفت خور، متوهم، عدم علاقه به مطالعه، تفکر واپسگرا، آلوده کننده محیط زیست( به عنوان نمونه به میزان آشغالی که در مراسم محرم در خیابانها ریخته میشود توجه کنید) و حسود.

بخاطر خود برتر بینی هیچکدام از صفات فوق را قبول ندارد و انکار میکند.
لیندسی جان تو که سهله اگه اکثر آمریکایی ها و اروپایی ها هم آزمایش دی ان ای بدن شک نکن بخاطر وجود سزبازان دلیر هخامنشی و اشکانی و ساسانی و خیلی های دیگه چه دلت بخواد و چه دلت نخواد متاسفانه ایرانی حساب میشی .
البته ما ژن خوب در ایران کم نداریم!!!!
هیچ کس هم نبود این مافنگی (لیندسی گراهام) می خواد به ایرانی ها توهین کنه.
به بخش پر لیوان نگاه کنید: برخی کابران امریکایی به گراهام اعتراض کرده اند.
واقعا باعث تاسفه که بعضی ها با عملکردشون باعث شدند ژن ایرانی تو دنیا اینقدر تنزل کنه !!!!
دوست عزیز. ازقدیم گفتند حرمت امامزاده به متولیشه. لطفا اگر متوجه نمیشی چی نوشتم از یک بزرگتر راهنمایی بگیر.متولی مردم و کشور و تمدن ما حکومت ماست .حالا تحقیق کن و ببین حکومت برای این مردم و کشور و تمدن چه کرده بعدش برو سراغ آمریکاییها
اين يارو تو كدام اصتبل بزرگ شده و خودش رو سناتور هم ميداند و سوابق و تجربه نشان داده سياستمداران امريكايي بيسوادترين در دنيا ميباشند
اگه اینجوری گفته که داشته حمایت میکرده. به شوخی گفته من که سناتور شما هستم ژنم ایرانیه
وظیفه مسئولان است که با کسانی و گروهی که در امریکا موافق برجام هستند و البته بیشترشان دموکراتند رابطه برقرار کند و ائتلاف بر علیه این افراد سفید نژادپرست نظیر لیندسی گراهام که قبلا حرفهای نژادپرستی ضد ایرانیها زده بود انجام دهند و البته اگر لابی ایرانیها در امریکا قدرتمند بود مانند سیاهپوستان هیچ وقت این افراد فاشیست نژادپرست که در زمان ترامپ جرائت پیدا کردند نمی توانستند این حرفها را بزنند و این البته بی عرضگی ایرانیها ست که این فرد همیشه بع ایرانیها توهین می کند.
در برابر آتش زدن پرچم يك ملت چيزي نگفته.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
ایول زدی وسط خال
خدا بهش شعور عطا کنه
ایران متشکل از اقوام با فرهنگهای مختلف است و نمی توان همه مردم ایران را از نظر فرهنگی یکسان دانست
بدبخت نمیدونه ژن خودش از چیه ؟ اصلا معلومه اون و از کی گرفته ؟
خوب که چی یه نفر تو آمریکا از ایرانی ها متنفره نیست ما آغوش باز کردیم رو ملت های جهان... دوران مدرسه ما و زمان جنگ هر روز قبل شروع کلاسها سر صف یک ربع داشتیم مرگ بر کشورهای نصف کره زمین می گفتیم
وقتی یک آقا زاده در تلویزیون ملی از ژن خوب سخن میگوید چه ایرادی داره یک سناتور آمریکایی از ژن بد سخن بگوید.اگر ما مردم عادی(رعیت)از ژن خوب نیستیم پس یا از ژن متوسط یا از ژن ضعیف هستیم.حال نمیخواهم بگویم اگر از ژن خوب نیستیم پس از ژن بد هستیم!!!!
البته ایشون بیشتر از اینکه چطور ممکن شده است که ژن ایرانی داشته باشد میترسد . خوب یه جورایی هم حق داره
عربستان سعودیه محمد سلمان ، بحرانهای بزرگتر از جمال خاشغچی رو پشت سر گذاشته،همچون گروگان گیری نخست وزیر سعد حریری ، کشته شدن هزاران حاجی ، زندانی کردن شاهزادگان ثروتمند و با پشتوانه محکمی مثل آمریکا از همه این حوادث و رفتارهای پرخطر بدون خطر و مجازات عبور کرده. من پیش بینی میکنم این مردک عربستان رو به ۷ قدرت اول جهان تبدیل میکنه که در آینده ایران بخاطر همسایگی باید زیر پرچمش رفتار کنه چون الان تصمیمات اشتباه میگیریم.
قطعا اگر ایرانی تبارهای ساکن در امریکا که در محافل علمی پژوهشی و درمانی مشغول بکار می باشند غیرت بخرج دهند و اونجا را ترک کنند اونموقع این آقای گاو چرون سخت از گفته خود پشیمان خواهد شد
آمریکایی ها مطمئن باشند از ژن ایرانی نیستند. چون ژن ایرانی دارای هویت و پیشینه پاکی است. در حالی که ژن آمریکایی ها با توجه به خونخواری و وحشی گری به نژاد حیوانات نزدیک است.
منظورش ایرانیهای ژن خوب نیست به آقازاده ها بر نخوره
مثلا ما با اوني كه 80 سال عمرشو واسه تاريخ و هنر مملكت گذاشت چه برخوردي كرديم كه اين بايد افتخاركنه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا يكم وجدان شرف هم خوبه شما داشته باشيد
بدون تعصب نگاه کنید ! آیا الان ایرانی بودن یک افتخار است یا یک سرافکندگی ؟!؟! گفتم بدون تعصب نگاه کنید ( گرچه نمیتوانید !! )
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
واقعا" بیشعوری که اینقدر نسبت به ملیتت احاس حقارت میکنی .
احتیاجی به تست ژنتیک نیست کافیست از مادرشان بپرسند!!
این جوابیه که به اینطور ادمها باید داد.
الهی که ژنت، ژن خوب ایرانی باشد.
راستش ایرانیان هم از دارندگان ژن خوب ایرانی و خارجی بیزارند.
آمریکایی ها وقتی می خوان فحش بدن میگن نژادپرست و جالبه که اکثرشون هم نژادپرستن!
ژن ما ایرانی ها امیخته با خاک کشورمان هست،مثل شما (شخص لیندسی گراهام)نیستیم که ژن تون با خاک سرزمینی گره نخورده!
فکر کنم تو فرهنگ ما به این فرد غربت یا کولی میگن.البته اصلا قصد اهانت به کولی ها رو ندارم،فقط خاستم بگم ژنتیک ادمی بدون گره خوردن به خاک سرزمینی،مثل جسم بدون روح(یا بقول خودتون؛ماکارونی بدون سس) هست.
یه سوزن به خودت بزن اول
ما خیلی موقر و مودب دربارشون حرف میزنیم؟
من نمیگم اونا خیلی کارشون درسته ها
خب راست میگه آبروی ژن ایرانی میره آگه این یابو ایرانی در بیاد
نژادی پدید آید اندر میان

نه دهقان نه ترک و نه تازی بود

سخنها به کردار بازی بود

همه گنجها زیر دامن نهند

بمیرند و کوشش به دشمن دهند

بود دانشومند و زاهد به نام

بکوشد ازین تا که آید به کام

چنان فاش گردد غم و رنج و شور

که شادی به هنگام بهرام گور

نه جشن ونه رامش نه کوشش نه کام

همه چارهٔ ورزش و ساز دام

پدر با پسر کین سیم آورد

خورش کشک و پوشش گلیم آورد

زیان کسان از پی سود خویش

بجویند و دین اندر آرند پیش

نباشد بهار و زمستان پدید

نیارند هنگام رامش نبید

چو بسیار ازین داستان بگذرد

کسی سوی آزادگی ننگرد

بریزند خون ازپی خواسته

شود روزگار مهان کاسته

دل من پر از خون شد و روی زرد

که تامن شدم پهلوان از میان
حتما منظورش ژن برتر ها بوده چون مردم ژن معمولی پاشون به آمریکا نمیرسه ...
نظرات مردم کو
این سخنان بخاطر پوسیده بودن افکار و ضعف عقلی این سناتور بوده.
از نژاد و فرهنگ ما ایرانیا چی مونده جز دروغ و دورویی و خودخواهی ... خودمان که بهتر خودمان را می شناسیم .
خوب که چی مثلا!؟ نکند فکر می‌کنیم برترین ملت دنیاییم؟ برتر بودن به ژن و تاریخ گذشته نیست ، قصد توهین و یا دفاع از سخنان این آقا را ندارم ، من هم ایرانی هستم ولی شاهد انحطاط شدید فرهنگ و اخلاق و خیلی موارد خوب دیگر که در گذشته ای نه چندان دور داشتیم، هستم ،یاد دیدار اوباما از ژاپن افتادم، که ایشان از فرهنگ غنی ژاپن در همه امور روزمره تعجب کرده بودند ، ژاپنی ها گفتن آقای اوباما شما با استفاده از انداختن ۲ بمب اتم و کشتن مردمان بیگناه بسیار ما را مجبور به تسلیم شدن در جنگ دوم جهانی کردید، ولی باز هم ما پیروز شدیم و هستیم، اوباما پرسید چرا؟ گفتن به تلفن رو میز خودتون در کاخ سفید نگاه کنید و مارک آن و کشور ساخت آن را بخاطر بسپارید!
صفات کروموزومی افراد توسط ژن پایه ی سازگارکننده مدام با شرایط زیستی دچار بازآرایی میشوند و تبدیل انسانها از یک ریخت به ریخت دیگر امری شدنیست. مادر میتواند به هر شکلی و ریختی که خواست بچه را بدنیا بیاورد. نظریه ژنوم استاتیک از خطای آماری و تاریخی نشأت میگرفت و باعث برداشت های اشتباه و هزینه های زیاد شد
اون ایرانیانی که علیه گراهام موضع گرفته اند خودشان بدترین نژادپرستی را در کشور خودشان، ایران، علیه اقوام و ملل دیگه روا داشته اند و کک کسی هم نگزیده.
خوب شايد شوخي كردن باهاش
در این رابطه سه نکته قابل توجه است:
1.در مورد نژاد و dna بشر نسبت به هم واقعا هیچکدام برتری ندارند. فطرت انسان و قانون خلقت و ادیان این را می گویند. حتی در مورد نژاد حیوانات هم نمی توانیم چنین قضاوت ابلهانه ای داشته باشیم که فلان نژاد مثلا گنجشک از فلان نژاد آن بهتر است. مگر در خصوصیات مربوط به قابلیت تغذیه ای شان و یا مقاومت به شرایط بد محیطی. وگرنه در علوم زیست شناسی نژادها هیچ برتری نسبت به هم ندارند و اینها یک سری حرفهای عامیانه است و حتی شبه علم هم نیست بلکه شبه خرافاته.
2. اینکه همه دنیا میدونند که وقتی کسی در دنیا بخواد به نژاد خودش افتخار بکنه میگه من به نژاد آریایی وصل هستم. البته این ادعا عین نژاد پرستیه ولی واقعیت همینه که خود نژاد پرستها هم به نژاد آریایی و شاخه های منفک از اون افتخار می کنند حتی اگر این نژاد با دیگر نژادها مخلوط هم بشه خودشان با افتخار می گویند: از خون آریایی در ما هم هست.
3. اینکه اگر قرار باشه به dna امریکایی ها رجوع کنیم بعضی از اونها که خیلی شباهت فنوتیپی و ظاهری هم به حاکمان شرور ایالات متحده امریکا دارند، از نسل مردمی شرور هستند که روزگاری از زباله دانها و روسپی خانه های اروپا و حومه شهرها و کولی آبادهای اروپا به قاره امریکا تبعید می شدند یا فرار می کردند. یا شرورهای تحت تعقیب و دزدان و ماجراجویان و راهزنانی که دنبال منابع جدیدی برای سرقت و تباهی یا فرار از دست قانون بودند. آنهایی که سرزمین پهناور قاره امریکا رو تصاحب کردند و ساکنان اصلی اون رو یعنی سرخپوستان رو قتل عام و سیاهپوستان رو به بردگی گرفتند. شب و روز هم یکدیگر رو می کشتند، خودشان که می گویند: "به خاطر یک مشت دلار!"
و یا همان گانگسترهایی که شبها به کلبه ای حمله می کردند و مالکش رو می کشتند و فردا صبح در حالی از آن منزل خارج می شدند که نسلی بی هویت و بی تبار، نامشروع و نامعلوم را از شرارت و تباهی محض، در آن، پس از انجام قتل، شرابحوری، غارت و تجاوز از خود به جانشینی و یادگار می گذاشتند. این برای قرنها ادامه داشت ... . نه اینکه در یک جنگی شرارت سربازان فاتح در یک مقطع کوتاهی رخ داده باشد. بلکه علاوه بر آن، این هم برای قرنها وجود داشت.
و به قول معروف؛ زمانی که مردمی در دیگر سوی دنیا مهد تمدن بشری رو شکل داده و حتی دولت و حکومت داشتند و منشور حقوق بشر رو در مستعمراتشون نشر می دادند، اجداد جناب لیندسی گراهام داشتند بالای درخت برای غذای بیشتر یا تداوم نسل همدیگر رو تکه و پاره می کردند.
همینطور زمانی که سرزمین خاورمیانه مهد ادیان الهی بوده و پیروان پیامبران بزرگ الهی و راست دینان رو در خود جای داده بود و انسان هایی در آن داشتند در راه اخلاق و انسانیت قدم بر می داشتند، اجداد این افراد داشتند جمجمه حیوانات شکار شده توسط خودشان را می پرستیدند ، با کشتی به هرجا سفر می کردند برای یک تکه غذا و مثل وحوش به شهرها حمله می کردند و قتل و غارت فراوان می کردند تا کمی بتوانند به آذوقه ذخیره آن شهرها دستبرد بزنند.
این واقعا وحشتناک است که چیزی برای عرضه نداشته باشی و جالا بیایی فخر هم بفروشی.
آقای گراهام!این واقعا شرمد آور است که حتی در ادعاهای پوچ و بی معنی ات هم تمام سابقه ات، سراسر، تباهی و سرشکستگی باشد، ولی به به روی خودت نیاوری و بجای آن بیایی و به آنکه همگان بزرگ شمرده اند طعنه بزنی و اهانت کنی.
قطعا این چنین رفتاری برای پوشاندن این ضعف بزرگ شماست.
میدونسته روی چی دست بذاره تا داغ کنید! همه دنیا فهمیدند که چقدر نژاد پرستیم و عتیقه!
از ایرانی تعریف بشه شاکی هستید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی