بازدید 2766

توقیف ۲ خودرو با ۱۰۰ کیلو تریاک

کد خبر: ۸۴۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 15 October 2018

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 100 کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد.

به گزارش آرمان، سردار منوچهر امان‌اللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مبنی بر ورود مقداری موادمخدر به داخل استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده مشخص شد، یک باند 4 نفره که در کار تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت می‌کنند قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوب شرقی کشور به داخل استان را دارند.

سردار امان‌اللهی تصریح کرد: با انجام مراقبت‌های لازم، 2 دستگاه خودرو سواری که حامل مواد مخدر بودند در ورودی شهر کرمانشاه مشاهده و در عملیاتی ضربتی نسبت به توقیف آنها اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: در بازرسی از خودروها، 100 کیلوگرم تریاک کشف و 4 نفر نیز دستگیر شدند.وی ادامه داد: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این باند در حال انجام است.

سردار امان‌اللهی در ادامه با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان انجام شده است، افزود: کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری تا 20 مهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از اجرای هزار و 500 طرح پاکسازی در مناطق‌آلوده استان طی سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح بالغ بر 3 هزار توزیع‌کننده و خرده‌فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد خوبی داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی