بازدید 5754
۷

مرگ پسر چهارساله در نیک‌آباد بر اثر کودک آزاری

کد خبر: ۸۴۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 13 October 2018

مرگ پسر چهارساله در نیک‌آباد بر اثر کودک آزاریبخشدار جرقویه سفلی گفت: پسر چهارساله‌ای به دنبال ضرب و شتم ازسوی خاله‌اش در نیک‌آباد جرقویه جان باخت.

به گزارش جام جم، حسن جعفری‌هرندی بخشدار جرقویه سفلی در خصوص حادثه کودک‌آزاری در نیک‌آباداظهار کرد: این کودک، پسری چهار ساله بوده که پدر و مادرش در زندان هستند و مادرش، وی را به خاله‌اش که اهل یکی از استان‌های همجوار و ساکن نیک‌آباد بوده سپرده است.

وی افزود: خاله این کودک چهارساله معتاد بوده و به دلیل شیطنت این کودک، وی را به شدت کتک زده است.

بخشدار جرقویه سفلی اضافه کرد: بعد از این که حال این کودک روبه وخامت می‌رود، وی را به مرکز بهداشت نیک‌آباد آورده و ادعا کرده است که این کودک بر اثر برخورد با خوردوی در حال عبور به این وضعیت دچار شده است.

وی با بیان این که خاله این کودک به محض شنیدن خبر مرگ کودک از مرکز بهداشت متواری شده است، تصریح کرد: با پیگیری بهنگام نیروی انتظامی این متهم شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

جعفری‌هرندی افزود: در حال حاضر پرونده این کودک‌آزاری در دادگاه نیک‌آباد در حال بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
به نظرم الصاق عکس به اینگونه اخبار واقعا برای خواننده خبر ضرورتی ندارد.
پدر معتاد،مادر معتاد،خاله معتاد،عمو معتاد،دایی مغتاد،عمه معتاد،تقی معتاد،نقی معتاد و.... و .... و.... و .... معتاد،بد بخت کودکانی که به دنیا می آیند.چه سرنوشت زجرآوری
خوب اون شهردار و استاندار و نماینده رهبر اونجا چه کاره اند . بابا یه فایل اکسل بردارید یه نفر یه خانم بزارید پشتش با همکاری با شورای شهر بهداری و بهزیستی روزانه اطلاعات بچه ها را از بدو تولد تا مثلا دبیرستان به روز کنید. وقتی یه بجه مثلا وزنش کم شد مشکل داره . وقتی یه بچه ای باباش مرد مشکل داره. بابا مدیریت 80 میلیون تو این زمان مثل آب خوردنه . 100 تا نقطه وجود داره که میشه فهمید یه خانواده تو چه وضعیتی هست. آقایان ترا خدا به انسان درست نگاه کنید این فرشته کوچولو که رفت ارزشش از هزاران کهکشان بیشتره. دیگه رفت ولی شما که مسول بودید اونجا امشب خوابتون میبره ؟ شهردار نمیخواهی استعفا بدی؟
تا کی .... ؟
یعنی چی ؟ این چه وضعیه ؟ اگر با کودک آزار ها مثل اختلاسگرا برخورد نمیکردید الان این اوضاع نبود !
ای خدا خودت کمک کن
رنج این بچه ها گردن چه کسانی است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار