بازدید 8529

کارت اعتباری ۱۰۰ هزارتومانی برای ۱۱ میلیون نفر

کد خبر: ۸۴۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 09 October 2018

یک عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش مسئولان دولتی درباره چهار بسته حمایتی دولت در جلسه غیر علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس خبر داد.

علی قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: آقای سینکی، معاون وزیر صنعت با حضور در جلسه غیر علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی از تهیه چهار بسته حمایتی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در چهار سطح خبر داد و گفت‌ که این کمک ها تا پایان سال به صورت کالایی و در قالب کارت برای خرید از فروشگاه‌های رفاه به مردم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به طرح دغدغه‌ نمایندگان در زمینه گرانی در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بسیاری از کالاهای اساسی به گفته وزیر جهاد کشاورزی با نرخ چهار هزار و ۲۰۰ تومان وارد می‌شوند، ولی در برخی از موارد شاهد افزایش قیمت و نایاب شدن برخی از کالاها هستیم. انتظار و توقع نمایندگان این است که همان طور که قیمت ارز ظرف چند روز کنترل شد، در مورد قیمت کالاها نیز اقدامی صورت بگیرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه‌، یادآور شد: اگر گرانی کالاها ادامه‌ یابد هر قدر حمایت هایی از اقشار آسیب پذیر انجام شود، تکافوی زندگی آنها را نخواهد کرد. هم چنان که با تلاطمی در بازار ارز سیستم اقتصادی ما دچار نوسان شد و در این شرایط اقشار آسیب پذیر، کسانی که درآمد ثابت دارند و سه میلیون بیکاری که هیچ حمایتی نمی‌شوند روز به روز ضعیف تر خواهند شد و فاصله بین فقیر و غنی نیز افزایش می‌یابد.

قربانی ادامه‌ داد: انتظار ما از دولت این است که با برنامه خود را برای جنگ اقتصادی آماده کند، اگرچه ممکن است فروش نفت کاهش یابد، ولی این موضوع از محل افزایش قیمت نفت جبران خواهد شد و ما می‌توانیم هزینه‌های غیر ضروری را نیز کاهش دهیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان این که دولت به صورت محافظه کارانه و انفعالی با این شرایط برخورد می کند، خاطرنشان کرد: بخشی از گرانی‌ها شامل کل جامعه می‌شود، بخشی اقشار ضعیف را تحت فشار قرار می‌دهد و بخشی از کالاها ممکن است جزو کالاهای اساسی تعریف نشود، ولی گران شدن آنها زندگی مردم را تحت الشعاع قرار می‌دهد، مثل لاستیک که در ماجرای اخیر کامیونداران تاثیر گرانی آن را شاهد بودیم.

کارت اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۱ میلیون نفر پرداخت می‌شود

رئیس کمیسیون ا جتماعی مجلس شورای اسلامی از پرداخت کارت اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۱ میلیون نفر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سلمان خدادادی در حاشیه نشست غیر علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی را درباره‌ی بازار ارز و مسائل کلان اقتصادی به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: ایشان همچنین توضیحاتی را درباره‌ی بسته حمایتی دولت از اقشار کم درآمد ارائه و اعلام کرد که به زودی کارت اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی، به ۱۱ میلیون نفر پرداخت می‌شود تا بتوانند از فروشگاههای زنجیره‌ای خرید کنند.

خدادادی همچنین یادآور شد: این ۱۱ میلیون نفر تحت پوشش شش نهاد از جمله کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که طبق اعلام نوبخت ۲۳۰ هزار میلیارد تومان سبد کالا به اقشار کم درآمد پرداخت شده اظهار کرد: به گفته‌ی ایشان در این نوبت که به زودی انجام می‌شود ۱۱ هزار میلیارد تومان به اقشار کم درآمد اختصاص خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲۱
مگر مشکل مردم با یک کارت اعتباری 100000 تومانی برای همیشه حل میشه مشکل را ریشه ای حل کنید. اگر حقوق کارمندان وکارگران را براساس حقوق بین الملل در جهان پرداخت کنید تورم در کشور به مردم فشار نمی آورد مثل کشور ژاپن که حقوق مردم با درصد تورم واقعی ان کشور بالا می رود
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
عزیز جان بیخود دلت رو خوش نکن،نوشته افراد تحت پوشش نه ما مردم بیچاره از همه چیز محروم.
100 هزار تومان!؟
تقریبا 10 دلار و شاید هم کمتر تا زمانیکه بدهند!؟
... حتی یه کیسه برنج 10 کیلویی هم نمیتونن بخرن باهاش. واقعا شما توی این کشور زندگی میکنین؟
سبدحمایتی به درد مردم نمی خوره مگر چقدر میدهید؟؟؟ سبد حمایتی یعنی ایجاد شغل وکار برای مردم

وحمایت از کارمندان کارگران وبازنشسته های مستضعف ایران
سبدحمایتی به درد مردم نمی خوره مگر چقدر میدهید؟؟؟ سبد حمایتی یعنی ایجاد شغل وکار برای مردم

وحمایت از کارمندان کارگران وبازنشسته های مستضعف ایران
به جای ماهی دادن ماهیگیری یاد مردم بدید
شغل ایجاد کنید
آخه این چه مدیریت اقتصادی است هر روز بر تعداد نیازمندان اضافه میکنید و با صدقه میخواهید مملکت داری کنید ...
پس کارگر بد بخت چی میشه
واقعا معجزه کردند
ماشا اله
بنزینم گرون کنند
صبر مردم حدی داره
یعنی بقیه وضعشون خوبه
جمع کلش میشه 1.100.000.000.000 هزاروصد میلیلرد تومان نه یازده هزارمیلیارد تومان
توهین به شعور مردم .پس باقی 70 ملیون چی ؟ ...
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدرررررررررررررررررررررررررررررررررر پول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم از خوشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این خبرها رو ییهو ندین مردم خواهشا"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
100 تومن میدن اونم فقط به کمیته امداد و بهزیستی
هم مبلغ خیلی کمه هم جمعیت تحت پوشش! کارگر با حقوق 1 میلیون تازه اگه بدن و به موقع بدن مرفه ؟
حمایت از اقشار آسیب پذیر خیلی خوبه ولی آیا فشار گرونی فقط به این افراد وارد میشه ؟کارگران و کارمندان بخشهای دولتی و غیر دولتی مگه چقدر درآمد دارند که تو دید مسولین نیومدند؟ بقیه افراد عادی جامعه که درآمد پایینی دارن و تحت پوشش و حمایت هیچ نهاد و سازمان حمایتی نیستند چی؟اینها هم تو دید مسولین جا نگرفتند؟
بهتره اگه اقدامی میشه همه افراد جامعه رو شامل بشه چون همه دارن تو این مملکت زندگی میکنند و از دولت و مجلسی که باید در خدمت همه ملت باشند توقه همگی شمولی دارند نه بخشی نگری.
مشکل ما ایرانیا همینه برا خرید کردن باید نرخ جهانی بخریم و البته هیم تو سرمون میزنن قیمتای جهانی اینه و اونه.ولی پای درآمد که میاد اصلا انگار دستمزدای جهانی وجود نداره و اصلا بروی خودشونم نمیارن مسولا.یه سوخت ارزونه که هفتاد درصد مردم اصلا سواری شخصی ندارن که بخان سوخت ارزون استفاده کنن.و یه نونم ارزونم.سوخت که مال از ما بهترونه نمیشه گرونش کرد ولی نون را میتونیین گرون کنید .هر که داش میخوره هر کسیم نداش بره بمیره مثل امثال من.
اقای نوبخت 100هزار تومان به عبارتی می شود 10دلار . ایا شما نمی ترسید که این 100هزار تومان را مردم بگیرند و به دلار تبدیل کنند و بعد این دلار ها را از مملکت خارج کنند و دو باره دلار به مرز 20هزار تومان برسد؟ اخر با این 10دلار 11 میلیون ایرانی با خانواده هایشان می توانند به مدت یک ماه به مسافرت کل اروپا بروند و در هتل های 5 ستاره اسکان گزینند و یا به جزایر قناری و سواحل کالیفرنیا بروند و کشور دوباره با کمبود دلار مواجه شود؟ اخر شما چرا می خواهید دوباره خزانه را از دلار خالی کنید .مردم ما مثل مردم سویس به این پول هنگفت نیاز ندارند چرا می خواهید ولخرجی کنید و مملکت را دچار بحران ارزی کنید. البته از اینکه این پول را برای تفریح و مسافرت مردم برای خارج کشور قرار دادید از شما بسیار متشکریم.
۲۳۰ هزار میلیارد تومان یعنی به همه ۸۰ میلیون نفر ، ۲۷۵۰۰۰۰ تومان میرسد.
دو میلیون و هفتصدو پنجاه هزار تومان.
الان این عدد چه ربطی به ۱۰۰ هزار تومان و یازده میلیون نفر دارد؟؟؟!!!
خروس قندی بهتون میدن با این مبلغ ؟
بقیه مردم چی؟ تو60 میلیون بقیه خیلی از خانواده ها درآمدشان زیر 3 میلیون یا حتی 2 یا یک میلیون هست یعنی آنها ایرانی نیستند فقط باید حقوق بگیر باشند تا شناسایی شوند خیلی از بازنشستگان و مستمری بگیران الآن چند نسل شان دارن حقوق مفت می گیرندوآنها باعث تورم و گرانی شده اند وسربار جامعه هستند تبعیض و بی عدالتی تا کی ادامه دارد به جای سبد حمایتی قیمت ارز را پایین بیاورید
وقتی که بدبختی از درودیوار بباره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار