بازدید 7917

تهران بازهم بی شهردار می‌شود

کد خبر: ۸۴۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 06 October 2018

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه براساس اعلام شفاهی نهادهای مسئول، شهرداران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند گفت: در صورت ارائه پاسخ مکتوب به استعلام های وزارت کشور و اجرای این قانون درباره شهرداران، 15 شهردار مسئولیت خود را ترک خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، سلمان سامانی روز شنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا استان تهران افزود: در مورد شمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان برای شهرداران نظرهای متفاوت و گاه متعارضی وجود داشت که به منظور اجرای شایسته قانون باید وحدت نظر بین دستگاههای مجری، نظارتی و قانونگذار ایجاد شود.

وی ادامه داد: به همین منظور و به دنبال ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان، در وزارت کشور از معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نیز دیوان محاسبات به صورت مکتوب استعلام کردیم که تاکنون به صورت مشخص و مکتوب پاسخی به وزارت کشور داده نشده است.

سامانی افزود: اما در صحبت هایی که به شکل شفاهی داشته ایم شهرداران مشمول این قانون می شوند که در این صورت 15 شهردار مسئولیت خود را ترک خواهند کرد.

وی یادآورشد: رئیس جمهوری قانون منع به کارگیری بازنشستگان را به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرده است و به تبع آن هم دستگاه مجری، همین سازمان محسوب می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل