بازدید 2871

صعود پدیده در جام حذفی؛یحیی منتظر استقلال

کد خبر: ۸۳۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 05 October 2018

تیم یکدست و متحول شده پدیده با برتری مقابل فولاد خوزستان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های پدیده مشهد و فولاد خوزستان از ساعت 16:30 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 120 دقیقه با برتری 3 بر 2 پدیده به پایان رسید. بازی در وقت‌های قانونی با تساوی یک بر یک تمام شد. در وقت‌های اضافه نیمه اول، محمدرضا اکبریان دقیقه 91، پنالتی بحث‌برانگیزی به سود فولاد اعلام کرد تا تیم میهمان با ضربه پنالتی پریرا دقیقه 93، دو بر یک پیش بیفتد.

در آغاز نیمه دوم وقت‌های اضافه، این بار پدیده صاحب پنالتی شد که احمد صادقی دقیقه 106 گل تساوی را به ثمر رساند. بازیکنان پدیده که روحیه گرفته بودند، دقیقه 108 توسط محمدمهدی مهدی‌خانی به گل سوم رسیدند. نتیجه 3 بر 2 تا پایان وقت‌های اضافه باقی ماند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک بازی جذاب، راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند و همانند لیگ در جام حذفی هم قدرت‌نمایی کنند.

در 90 دقیقه بازی، مهرداد هدایتیان (12) برای فولاد و سینا مریدی (73 - گل به خودی) برای پدیده گلزنی کرده بودند. میثم دورقی، ناصر سالاری، حسن بیت سعید از فولاد و محمد قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمدمهدی مهدی‌خانی از پدیده با کارت زرد داور مسابقه مواجه شدند. سعید صادقی در آخرین دقیقه بازی در وقت‌های اضافه دوم، دومین کارت زرد خود را گرفت و از زمین اخراج شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار