بازدید 5979
رهبر انقلاب:

هر منصفی ناچار است عظمت ایران را تصدیق کند

کد خبر: ۸۳۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 04 October 2018

رهبر معظم انقلاب در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران فرمودند: موقعیت بسیار حساسی در منطقه و جهان تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

حاضران در این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی‌ هستند که شهریور‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیجیان با بیان اینکه امروز در ایام حماسه زینبی هستیم، فرمودند: این‌ها توانستند با حرکت‌های خود ماجرای عاشورا را دائمی و زوال ناپذیر کنند.

رهبر معظم انقلاب اظهار کردند: ما هم در چنین روز‌های احساس ارتباط قلبی بیشتری با این شهیدان می‌کنیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با بیان اینکه اربعین در پیش است، تصریح کردند: ملت ایران و عراق در تدارک حماسه بزرگ اربعین است چراکه حماسه اربعین یک پدیده فوق العاده‌ای است که در هنگامی که دنیای اسلام نیازمند این پدیده است بوجود آورده است.

ایشان فرمودند: این اجتماع جوان پرشور و بسیجی که یادآور همین اجتماع در دهه 60 است که در آن اجتماع جوانان به میدان‌ها رفتند و به پیروزی رسیدند، انشالله شماهم به پیروزی خواهید رسید.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: این جلسه بزرگ در موقعیت بسیار حساسی تشکیل شده است. موقعیت کشور، موقعیت منطقه و جهان، موقعیتهای حساسی است؛ بخصوص برای ما ملت ایران. حساسیت از این جهت که از یک طرف عربده‌کشی‌های سران استکبار و سیاست‌های آمریکای جهان‌خوار و از یک طرف قدرت‌نمایی جوان‌های مؤمن و پیروزی‌های پیاپی در میدان‌های مختلف و از یک طرف مشکلات اقتصادی کشور و تنگی معیشت بخش بزرگی از مردم ضعیف کشور و از طرفی حساس شدن و به تکاپو افتادن نخبگان کشور که این وضعیت آنها را حساس کرده و به تکاپو و تلاش فکری و عملی وادار کرده است.

ایشان فرمودند: کشور بخاطر وجود مشکل از خمودگی و بی عملی درآمده است و خیلی‌ها که فقط تماشاگر بودند امروز احساس وظیفه می‌کنند و سرگرم تلاش می‌شوند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز در خصوص عظمت و اقتدار و شکست ناپذیری ملت ایران سخن خواهم گفت، این ها رجزخوانی و شعار محز نیست، اینها واقعیاتی است که دشمنان ملت ایران آرزو می کنند که این ها را ندانیم و از آنها غفلت کنیم و گمان دیگری در مورد ملت خودمان ببریم، اما حقایق واضح تر از آن است که کسی بتواند انکار کند.

ایشان با بیان اینکه عظمت ایران یک امر تاریخی است، تصریح کردند: کشورمان توانسته در عرصه علم فلسفه سیاست و هنر و پرچمداری علوم انسانی در میان همه ملت های جهان سرافراز بایستد و خود را نشان دهد، عظمت ایران امروز هر منصفی به ناچار مجبور به تاکید آن است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: در این 200 سال از دوران قاجار و منحوس پهلوی عظمت ایران لگدمال شد، جمهوری اسلامی کشور ایران را از زیر سلطه آمریکا و انگلیس بیرون کشید.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول این 40 سال عمر خود در مقابل دست اندازی دشمنان سینه سپر کرده است، تصریح کردند: برای اولین بار در یک جنگی از تجزیه کشور برخلاف گذشته ها جلوگیری کرده است، شكست ناپذيري ملت ايران به بركت اسلام است.

ایشان در ادامه فرمودند: در این چهل است ملت ايران احساس ضعف نكرد ، نداشتن ابتكار برای تداوم پيروزی موجب عقب ماندگي و پيش روي دشمن مي شود و اگر مغرور بشويم ناكام خواهيم ماند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: بايد تلاش و مجاهدت به نحول اكمل ادامه داد، ملت بزرگ ایران در صحنه نبرد سیاسی و اقتصادی عینا مثل نبرد نظامی اگر جبهه ای مغرور شود و به بی عملی دچار شویم ناکام خواهیم ماند.

ایشان در ادامه فرمودند: باید تلاش و مجاهدت و شجاعت داشت، لکن چیزی که برای شما جوانان مهم است که نوک پیکان این حرکت عظیم شما جوانان هستید، پیران اگر خسته و از کار افتاده نباشد می توانند شمارا راهنمایی کنند اما موتور محرک این قطار شما جوانان هستید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار