بازدید 1783

بازگشت دلارهای خانگی شیب کاهش نرخ ارز را تندتر می‌کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: با بازگشت دلارهای خانگی و سکه‌های خریداری شده توسط مردم به بازار می‌توان شاهد سقوط بیش از پیش نرخ ارز در کشور باشیم.
کد خبر: ۸۳۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 03 October 2018

علی اسدی کرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص کاهش قیمت ارز و تاثیر آن در بازار سایر محصولات، اظهار داشت: بازار به سمت عادی شدن در حال حرکت است و تصمیم‌گیری‌های بانک مرکزی و سران قوا در فضای عمومی جامعه اثر گذار بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلارهای خانگی مردم که طی ماه‌های اخیر با قیمت‌های مختلف خریداری شده‌اند در حال بازگشت به بازار است، گفت: با بازگشت دلارهای خانگی و سکه‌های خریداری شده توسط مردم به بازار می‌توان شاهد سقوط بیش از پیش نرخ ارز در کشور باشیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه علی‍‌رغم خبرهایی که در زمینه شدت تحریم‌ها اعمالی آمریکا علیه ایران منتشر می‌شد مردم به این باور رسیدن که ترامپ آخرین حربه‌های خود را به کار گرفته و بیش از این نمی‌تواند در اقتصاد کشور اثرگذار باشد، ادامه داد: جو روانی که به واسطه اعمال تحریم‌ها ایجاد شده بود آرام گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بازار ارز در ماه‌های اخیر شدیدا تحت تاثیر جو روانی موجود در جامعه بوده ، عنوان کرد: اگر بانک مرکزی بتواند جو روانی را کنترل کند و مردم کاملا به این نتیجه برسند که شرایط از این سخت‌تر نمی‌شود امکان جذب سرمایه‌های سرگردان وجود دارد.

عضو مکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کاهش نرخ ارز قطعا در زمینه کاهش قیمت خودرو نیز اثرگذار است و ثبات در بازار ارز بازار خودرو را نیز از شرایط فعلی خارج می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار