بازدید 3908

دولت ورزیده‌تر عمل کند

نیازمند تحرّک بیشتر در اقتصاد و بازگشت امید و اعتماد به مردم هستیم .
کد خبر: ۸۳۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ 30 September 2018

دکتر محسن مصطفی پور در حاشیه کنفرانس بین المللی استیل ویا دبی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار کرد: در این کنفرانس سه روزه جدیدترین دستاورد و تکنولوژی های نوین صنعت فولاد از سوی شرکتهای بزرگ دنیا مطرح و در بخش های مختلف مورد بررسی گرفت.

به گزارش تابناک، وی که به نمایندگی از شرکت سنگ آهن گهر زمین در این کنفرانس حضور داشت با اشاره به اینکه ایران کشوری بزرگ و با استعداد بالا در حوزه بالا دستی و پایین دستی صنعت فولاد است گفت امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برگزاری کنفرانس های اینچنینی در ایران عزیز اسلامی مان باشیم تا با تعاملاتی مؤثر موجب تکمیل زنجیره ارزش در صنعت و افزایش شغل و ثروت در کشور شویم.

این کارشناس مسائل اقتصادی اطهار داشت: مجموعه هایی معظم همچون شرکت سرمایه گذاری امید. فولاد مبارکه، سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات و سایرین امکانات فوق العاده ای برای هم افزایی در جهت ایجاد ارزش افزوده از معدن تا محصولات نهایی را دارند.
 مصطفی پور در ادامه گفت: اکنون زمان آن است با اجرای قانون دولت تغییری جدی در مدیران اجرایی کشور خصوصاً مسوولین صنعتی و اقتصادی ایجاد نماید و دور کاری را برای مدیران پیشکسوت در جایگاه مشاوره در دستور کار قرار دهد و اجرا را به دست جوانان با دانش و انگیزه. مسلط به تعاملات روز و متعهد به ایران و انقلاب بسپارد که بی شک نتیجه آن بازگشت امید و اعتماد به مردم همراه با رشد و توسعه اقتصادی کشور است.

وی در پایان گفت: هنوز هم به آنچه گفتیم معتقدیم و امید داریم دولت دکتر روحانی وعده های خود را محقق کند تا مردمِ با عزّت ایران در آرامش و رفاه زندگی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل