بازدید 6264
۶

آمار فوتی‌های مصرف الکل به ۲۷ نفر رسید

کد خبر: ۸۳۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 30 September 2018

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش مسمومیت و مرگ مغزی به دلیل استفاده از الکل خبر داد و گفت: تاکنون ۲۷ نفر در ۴ استان کشور جان خود را بر اثر استفاده از الکل از دست داده‌اند.

به گزارش ایلنا، مجتبی خالدی با اعلام افزایش مسمومان مصرف الکل متانول در کشور گفت: متاسفانه مسمومیت با الکل در استانهای البرز، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰۲ نفر بر اثر استفاده از الکل متانول مسموم و یا فوت شده‌اند، ادامه داد: ۲۷ نفر براثر مسمومیت الکل جان خود را از دست داده‌اند که در استان هرمزگان ۱۶ نفر، استان خراسان شمالی ۴ نفر، استان البرز ۴ نفر و استان کهگیلویه و بویراحمد ۳ نفر جان خود را از دست‌داده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه تاکنون ۴۶ نفر نیز درمان و مرخص شده‌اند، گفت: در حال حاضر ۲۲۹ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند که ۱۵ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶
این یک آبروریزی ملی است نبایدبی تفاوت ازمنارش ردشد باید این اتفاق زشت ریشه یابی شده و بااگاهی دادن به جوانان تکرار آن گرفته شود
کدامین جوان اخلاقی و متدین به این بلا مبتلا شده است؟ ضعف ایمان و تقوای دینی علاوه بر آن، نادیده گرفتن حکم عقل، کولاک می کند.
چطور ناگهان در چند استان تعداد زیادی در اثر مصرف الکل مسموم شدند احتمال سازماندهی سیستماتیک این فاجعه وجود دارد
با با خوبه محرم و صفره ! خودتونو نکشین .... وقتی تو شهری کنسرت و تفریح حرامه ! آخرش تفریح زیر پله ای و زیرزمینی میشه ! کشته هم میده ! نگی که نگفتین
چرا نمی گویید این مساله چرا رخ داده است ؟ به این دلیل که دلال ها بطری های خالی ودکا و ویسکی مارکدار را به قیمت 1000 تا 5000 تومان می خرند و دوباره پر می کنند هیچ کشوری به اندازه ایران برای مشروب کشته نداده است ...
دلم براشون نمیسوزه ... هر چی از اینا کمتر بشه بیشتر به نفع امنیت من وخونوادمه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی