بازدید 4363
۳

اسیدپاشی روی پسر ۱۶ ساله و پدرش

کد خبر: ۸۳۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 29 September 2018

پسر ۱۹‌ساله‌ای پس از درگیری و زخمی کردن پسر ۱۶‌ساله‌ای با چاقو، روی او و پدرش اسیدپاشید و در پایان هم اقدام به خودزنی کرد.

به گزارش جوان، ساعت 20:19 شامگاه چهارشنبه ۴ مهرماه ساکنان خیابان امیر ابراهیمی حوالی محله باغ‌فیض با فریاد‌های دلخراش پسر و پدری که مدام فریاد می‌زدند «آی سوختم» از خانه‌هایشان بیرون آمدند. اهالی محل روبه‌روی بوستان کاج با پیکر‌های خونین پسر و پدری روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت آن‌ها با مایع اسیدی به شدت دچار سوختگی شده‌اند.

همچنین مشخص شد پسر ۱۶‌ساله علاوه بر سوختگی با مایع اسیدی با چاقو هم زخمی شده است. بدین ترتیب اهالی محل با تماس با اورژانس دو مصدوم را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند. با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۰‌باغ فیض در محل حادثه حاضر شدند.

بررسی‌ها نشان داد ساعتی قبل پسر ۱۶‌ساله‌ای به نام شاهین با پسر ۱۹‌ساله‌ای به نام جمشید که از قبل با هم اختلاف داشته‌اند درگیر می‌شوند که در جریان این درگیری جمشید پسر ۱۶‌ساله را به شدت کتک می‌زند تا اینکه در همان لحظه پدر شاهین به محل می‌رسد و به کمک پسرش می‌شتابد و دو نفری جمشید را به شدت کتک می‌زنند.

پس از این درگیری پسر ۱۹‌ساله با تهیه مایع اسیدی دوباره به محل بر می‌گردد و ابتدا با چاقو شاهین را زخمی می‌کند و در ادامه روی شاهین و پدرش مایع اسیدی می‌پاشد.

مأموران در بررسی‌های بعدی دریافتند که پسر اسیدپاش پس از حادثه با چاقو اقدام به خودزنی می‌کند که به بیمارستان منتقل می‌شود. بنابراین مأموران متهم را در بیمارستان شناسایی کردند و وی را تا بهبودی وضع جسمانی‌اش تحت نظر قرار دادند.

با اعلام خبر اسیدپاشی تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تحقیقات خود را ادامه دادند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت دو پسر جوان هم باشگاهی هستند که به احتمال زیاد به خاطر ارتباط با دختر جوانی با هم اختلاف داشته‌اند.

تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه از سوی مأموران ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هر چی آتیشه از گور همین دخترها بلند میشه
همیشه پای یک زن در میان است
بی بندوباری و ولنگاری یک دختر باعث تباهی سه مرد شد
چرا اول گفتید جمشید 19 سال دارد اما بعدا دبه کردی گفتید جمشید 16 سال دارد؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار