بازدید 3051

گل پورعلی‌گنجی ۳ امتیاز برای اوپن آورد

کد خبر: ۸۳۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰ 29 September 2018

ملی پوش ایرانی اوپن در شب پیروزی تیمش برابر کورتریک موفق به گلزنی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های هفته نهم ژوپیر لیگ بلژیک از ساعت ۲۲ جمعه شب با برگزاری یک مسابقه آغاز شد که طی آن تیم اوپن در حضور ثابت مرتضی پورعلی‌گنجی در دفاع میانی در استادیوم گُلدن اسپورن مقابل تیم رده یازدهمی کورتریک قرار گرفت.

گل پورعلی‌گنجی ۳ امتیاز برای اوپن آورد

پورعلی‌گنجی که پس از عقد قرارداد با اوپن بلژیک دو بازی در لیگ انجام داد، اما در دیدار سه‌شنبه شب هفته قبل تیمش در جام حذفی جزو فهرست تیمش حضور نداشت، در بازگشت به ترکیب نمایش خوبی برابر کورتریک ارائه داد و توانست اولین گل خود در ژوپیر لیگ را با شوت زمینی به ثمر برساند. در دقیقه ۳ بازی اوپن و کورتریک، لوئیز گارسیا، کاپیتان اسپانیایی سابق اسپانیول و کنونی اوپن ارسال دقیقی از روی ضربه آزاد سمت راست زمین انجام داد که پورعلی‌گنجی ضربه سر زد ولی به لپوینت برخورد کرد اما در ریباند، مدافع پیشتاخته ایرانی با شوت زمینی بدون نقص موفق به گلزنی شد.

در ادامه یاران پورعلی‌گنجی نمایش بهتری ارائه دادند و موفق شدند در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی ۳ بر یک دست پیدا کنند تا ۱۰ امتیازی شوند و با سه پله صعود در رده نهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرند. پورعلی‌گنجی که فصل قبل در ۱۹ بازی برای السد قطر موفق به زدن ۳ گل در لیگ ستارگان شده بود، بعد از انتقال به فوتبال اروپا موفق شد در سومین بازی برای اوپن این کار را برای نخستین بار در دیدار با کورتریک انجام دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار