بازدید 4057

بلیت فیلم «سوفی و دیوانه» نیم بها می‌شود؟

کد خبر: ۸۳۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 27 September 2018

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» طی پیامی اعلام کرد که با توجه به شرایط فعلی کشور، تا پایان اکران این اثر در تمامی روزها و سانس‌ها، بلیت‌های این فیلم به‌صورت نیم‌بهاء فروخته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی کرم‌پور کارگردان «سوفی و دیوانه» در اولین روز اکران آخرین ساخته خود با یک یادداشت به استقبال نمایش عمومی آن رفت.

در متن این یادداشت آمده است:

"همه نمایش‌های سوفی و دیوانه نیم‌بهاء باشد!

میهنم در شرایط ویژه تحریم و مردمان‌مان گرفتار آمده در بحران اقتصادی‌اند.

در چنین کارزاری «سوفی و دیوانه» پنجره‌ای است کوچک رو به امید و رؤیاپردازی که جامعه خشن و گرفتارآمده، سخت بدان نیازمند است.

پیش از هر مطلبی از شریک سرمایه‌گذار فیلم، شرکت پخش‌کننده و سینماهای نمایش‌دهنده عذرخواهم که با بلیت‌فروشی هنرمندان و فروش امضاء، به سلفی گرفتن بازیگران و صدای جیغ، به‌راه رفتن با لباس عجیب بر روی موکت زشت قرمز رنگ در اکران خصوصی یا احیانا مردمی دست‌کم در شرایط فعلی اعتقادی ندارم.

همین امروز و در اولین ساعات اکران به عنوان تهیه‌کننده فیلم از کارگروه اکران و سینماهای نمایش‌دهنده می‌خواهم که موافقت کنند تا پایان اکران در تمامی روزها و سانس‌های نمایش بلیت‌های این فیلم به‌صورت نیم‌بهاء فروخته شود.

همه اکران‌های فیلم «سوفی و دیوانه» از نظر من اکران ویژه برای مردمی است که علی‌رغم مشکلات فراوان اقتصادی، سینما تنها برایشان به‌مثابه خنده و سرگرمی صرف یا بازنشر صفحه حوادث روزنامه‌ها نیست.

مهدی کرم‌پور
تهیه کننده و کارگردان «سوفی و دیوانه» "

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار