بازدید 16169
۴

حادثه آتش سوزی در رستوران هتل لاله

کد خبر: ۸۳۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵ 26 September 2018

قسمت فِر و طبخ غذا در رستوران هتل لاله دچار دودگرفتگی شد.

به گزارش تسنیم، سیدجلال ملکی با اعلام خبر حادثه در یک مجتمع اقامتی در خیابان فاطمی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 16:15 امروز یک مورد مشاهده دود در یک ساختمان اقامتی و مرکز تجمعی در خیابان فاطمی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد در طبقه همکف در قسمت رستوران این ساختمان بلند مرتبه که تحت عنوان هتل از آن استفاده می‌شد، در قسمت هواکش دچار حادثه شده است.

وی خاطرنشان کرد: به مرور زمان چربی لایه داخلی دودکش را فرا گرفته و به علت افزایش حرارت دچار دودزایی و چربی‌سوزی شده بود البته شعله وجود نداشت و فقط چربی‌ها شروع به دود کردن کرده بود و دود از قسمت دودکش‌ به بالا منتقل شده و بدون ورود به طبقات از سطح پشت‌بام خارج می‌شد.

ملکی تصریح کرد: افرادی که خارج از مجموعه شاهد این اتفاق بودند، گمان کردند که داخل مجموعه آتش‌سوزی رخ داده در صورتی که هیچ حریقی به وقوع نپیوسته بود، هم‌اکنون نیز آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی محل حادثه هستند و تا دقایقی دیگر عملیات پایان می‌یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
خداقوت مردان بی ادعا
خیلی جالبه که از محل تجمع افراد ساکن هتل که بر اساس قوانین HSE باید تخلیه می شدند عکس گرفته نشده است. شاید هتل خالی بوده یا اصلاً این قوانین رعایت نمی شود؟!
بله عکس ها کاملا گویا بود فقط ماشین آتشنشانی رو دیدیم
هم توضیحات کافی و هم عکس ها گویا بودند!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر