بازدید 3553
۱
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

شاخص کل بورس حدود ۶۰۰۰ واحد افزایش یافت؛ فارس و فولاد با بیشترین تاثیر مثبت

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه سوم مهرماه ۹۷، با افزایش ۵۹۹۳ واحدی معادل ۳.۵۵ درصد به رقم ۱۷۴ هزار و ۶۱۸ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته شاهد رشد ۳۵۵۲ واحدی معادل ۲.۱۵ درصد نماگر کل بورس بودیم.
کد خبر: ۸۳۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 25 September 2018

شاخص کل بورس حدود 6000 واحد افزایش یافت؛ فارس و فولاد با بیشترین تاثیر مثبتشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه سوم مهرماه ۹۷، با افزایش ۵۹۹۳ واحدی معادل ۳.۵۵ درصد به رقم ۱۷۴ هزار و ۶۱۸ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته شاهد رشد ۳۵۵۲ واحدی معادل ۲.۱۵ درصد نماگر کل بورس بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در چهارمین روز کاری هفته جاری، در ادامه روند رو به رشد روز‌های اخیر، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۷۵۱ واحدی معادل ۳.۵۵ درصد به رقم ۵۱ هزار و ۳۵ واحد رسید. شاخص کل هم وزن همانند روز قبل، با رشد ۱۰۷۰ واحدی معادل ۳.۶۵ درصد، عدد ۳۰ هزار و ۴۱۷ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۷۵۶ واحدی معادل ۳.۶۵ درصد به رقم ۲۱ هزار و ۴۹۷ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۶۵۴۷ واحد افزایش معادل ۳.۶۴ درصد را رقم زد و به سطح ۱۸۶ هزار و ۳۶۷ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۴۴۷۹ واحد افزایش معادل ۳.۶۰ درصد به رقم ۱۲۸ هزار و ۷۹۷ واحد رسید و شاخص بازار دوم، با ۱۱۶۲۷ واحد افزایش معادل ۳.۴۷ درصد همراه بود و عدد ۳۴۷ هزار و ۳۰ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۲:۳۰ داشت و در سطح ۱۷۴ هزار و ۶۱۸ واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس حدود 6000 واحد افزایش یافت؛ فارس و فولاد با بیشترین تاثیر مثبت

در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنايع پتروشيمي خليج فارس با 505 واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مباركه اصفهان با 471 واحد، نماد کگل متعلق به معدني و صنعتي گل گهر با 309 واحد، نماد فملی متعلق به ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ با 286 واحد، نماد پارس متعلق به پتروشيمي پارس با 227 واحد، نماد تاپیکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشيمي تأمين با 224 واحد، نماد اخابر متعلق به مخابرات ايران با 209 واحد، نماد کچاد متعلق به معدني‌وصنعتي‌چادرملو با 186 واحد، نماد پارسان متعلق به گسترش نفت و گاز پارسيان با 182 واحد، نماد وغدیر متعلق به سرمايه‌گذاري‌غدير(هلدينگ‌ با 181 واحد، نماد شتران متعلق به پالايش نفت تهران با 174 واحد و نماد وامید متعلق به گروه مديريت سرمايه گذاري اميد با 166 واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط حبابه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار