بازدید 11516
پاسخ به رئیس‌جمهور درباره پیروزی بر آمریکا در جنگ اقتصادی؛

آقای روحانی! با آدم‌های شما کار سخت می‌شود/ امروز هم برای تغییر تیم اقتصادی دیر است

آقای رئیس جمهور، بهتر است بپذیرد که ادامه این راه با وضعیت کنونی، خیلی به صلاح دولت، کشور و مردم نیست و باید عزم جدی برای تغییر در روش و تفکر اقتصادی دولت باشد. با ادامه دار بودن مشکلات در شش ماه گذشته، به این نتیجه می رسیم که هر چه زمان می گذرد و رئیس جمهور بر ادامه کار چنین افرادی تأکید می کند، معنایی جز وقت تلف کردن و از دست رفتن فرصت ها در آن نمی توان یافت.
کد خبر: ۸۳۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 23 September 2018

حسن روحانی، رئیس جمهور امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در تهران، از شکست آمریکایی ها در برابر جنگ اقتصادی که با جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است، گفت. موضوعی که در لابلای اخبار مربوط به حمله تروریست ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز گم شد. معنای سخنان روحانی مقابله ایران با آمریکا در این جنگ اقتصادی بود و البته پیش بینی اش نیز از پیروزی جمهوری اسلامی حکایت داشت که قطعا این مسأله نیازمند الزاماتی است.

به گزارش «تابناک»، هرچند رئیس جمهور به فراهم آوردن مقدمات پیروزی ایران در جنگ اقتصادی با آمریکایی ها اشاره نکرد، به دلایلی خود را برای پیش بینی از پیروزی جمهوری اسلامی به صراحت مطرح و یادآوری کرد که «جنگ اقتصادی و روانی را آمریکا علیه ما آغاز کرده و پایان این جنگ از جنگ هشت ساله خوشتر خواهد بود؛ هم زمانش بسیار کوتاه‌تر و هم تجربه ما بیشتر و هم دشمن ضعیف‌تر است. آن روز همه شرق و غرب پشت صدام جمع شدند، امروز همه شرق و غرب در کنار ما هستند و کار آمریکا را محکوم می کنند.

حسن روحانی که ملاک و معیارش برای مقایسه شرایط این روزهای ایران در قیاس با دوران هشت سال دفاع مقدس بود، تصریح کرد: «در جنگ تحمیلی البته که مردم ما را آزار و رنج دادند و مشکلاتی را ایجاد کردند. برخی عزیزان ما را شهید و مجروح و اسیر کردند، اما به هدف خود نرسیدند و ملت ما دشمن را به شکست کشاند و پشیمانشان کرد.»

وی گفت: «تاریخ ماه‌های آینده نیز قضاوت خواهد کرد که شکست خورده این جنگ اقتصادی، روانی و سیاسی آمریکا خواهد بود. ملت ایران پیروز خواهد بود، همان طور که در همه صحنه‌ها پیروز میدان بوده است.» پیش بینی روحانی این است که بدون وارد شدن ایران به سناریوی در نظر گرفته شده از سوی دولت ترامپ برای دستیابی توافقی جدید با آمریکایی ها ـ که البته آنها آن را «بدون پیش شرط» دانسته اند ـ موفقیت از آن ماست.

البته رئیس جمهور ضمن اشاره دوباره بر اصول مورد تأکید جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه تعامل جهانی که پایبندی به معاهدات و توافقات گذشته خوانده شده است ( اشاره به عدم پایبندی آمریکایی ها به توافق هسته ای و خروج دولت ترامپ از آن) احتمالا هرگونه تعامل و گفت و گوی سیاسی مجدد را منوط به بازگشت آمریکایی ها به توافق هسته ای می داند که البته این موضوع امری بعید به نظر می رسد؛ اما به هر شکل پیروز نهایی جنگ اقتصادی را با توجه به شرایط فعلی نظام سیاسی جهان، از آن جمهوری اسلامی ایران خوانده است.

سخنان حسن روحانی کاملا درست است و تردیدی نیست که عزم دولت و حاکمیت، رفع مشکلات اقتصادی مردم و ناکام گذاشتن آمریکایی ها در رسیدن به اهداف خود از طریق دامن زدن به جنگ روانی و اقتصادی علیه نظام و مردم ایران است، اما طبیعی است که جدای از موضوعات مورد اشاره توسط رئیس جمهور، دسترسی به این پیروزی و برداشتن بار مشکلات از دوش مردم، نیازمند یکسری تلاش ها و اقدامات دیگر نیز هست.

به نظر می رسد با توجه به اینکه بیش از شش ماه از ایجاد مشکلات اقتصادی شدید برای مردم بواسطه جنگ اقتصادی – روانی آمریکا علیه کشورمان می گذرد، روحانی باید بپذیرد که با اعضای تیم اقتصادی فعلی دولت و بعضی آدم هایی که او در کابینه دوازدهم دارد، نمی شود خیلی امیدی به رفع سریع این مشکلات و برداشته شدن بار اقتصادی سنگین از دوش مردم داشت.

آقای رئیس جمهور، بهتر است بپذیرد که ادامه این راه با وضعیت کنونی، خیلی به صلاح دولت، کشور و مردم نیست و باید عزم جدی برای تغییر در روش و تفکر اقتصادی دولت باشد. با ادامه دار بودن مشکلات در شش ماه گذشته، به این نتیجه می رسیم که هر چه زمان می گذرد و رئیس جمهور بر ادامه کار چنین افرادی تأکید می کند، معنایی جز وقت تلف کردن و از دست رفتن فرصت ها در آن نمی توان یافت.

اگر حسن روحانی همین امروز هم تصمیم بگیرد که اعضای تیم اقتصادی کابینه اش و تفکر اقتصادی حاکم بر دولت را عوض کند و افراد جوان، صاحب ایده، توانمند، قوی و انقلابی را به جای مدیران فعلی اش بگمارد، باز هم دیر است و هر روز فشار بیشتری بر مردم وارد می شود؛ چه برسد که این تصمیم بخواهد در فردا یا فرداهای دیگری گرفته شود!

طبیعی است که ملت ایران در مقابل این اقدام آمریکا هم پیروز خارج خواهد شد، اما در حقیقت، دولت باید هزینه این اتفاق را کم و کمتر کند. دولت باید اقدامات عملی را برای کاسته شدن فشار بر مردم انجام دهد و این اتفاق را هرچه زودتر رقم بزند. نباید به صرف اطمینان به پیروزی در جنگ اقتصادی و روانی با آمریکا، از رسیدگی فوری به وضعیت مردم و تلاش برای کاهش فشار بر آنان غافل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۶۶
فعلا یکی یکی نمایندگان امضای استیضاح شریعمدار را دارند پس میگیرند !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
استعفا داد
راه کار ندیدم. فقط میگین ادم ها رو عوض کن. خودتون کی میخواین کارامد شید. تعویض چه دردی دوا میکنه.
شکست واقعی از آنه مردم است نه دولتمردان
تابناک!!!!
اندکی درک موقعیت!!!!
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
تابناک عزیز!!! از حال ببعد یا همین کامنتهای معدود مرا نگذار یا اگر درج می کنی سانسور و تحریف نکن چون بکل معنا را تغییر می دهی جانم
کاملا منطقی نوشته شده /نمونه اش وزیر محترم مخابرات مهندس آذری/وزیر محترم بهداشت دکترهاشمی /معاون محترم فناوری دکتر ستاری/و...ازجوانان هستند که به بهترین نحوی حوزه خودرا مدیریت میکنند/
ما كه جز مشكلات شديد زندگي مان چيز ديگري مي بينيم !!!!!!
حقیقت این است که اگر قرار است با شعار هدفی محقق شود، باید در جنگ شاهد چنین چیزی می بودیم. سوء مدیریتمان هم بیداد می کند، فقط کار مردم را دشوارتر می سازد و آینده را تیره تر و هراس آور تر. آقای روحانی وعده آینده می دهند، ولی با وجود میلیون ها جوان بی کار، میلیون ها دختر و پسری که از سن ازدواج گذشته اند و همچنان مجرد هستند، گسترش فساد در انواع و اقسام آن، اعتیاد و ناهنجاری های اجتماعی گوناگون، آینده به هیچ وجه چیز نویدبخشی نمی نماید، حتی اگر همین امروز زمین دهان باز کند و آمریکا و اسرائیل را یکجا ببلعد، تنها می توانیم امیدوار باشیم که کارمان به آدم خواری نکشد، چون هیچ زیربنای برای مقابله با مشکلات خود ساخته مان نداریم و بزرگان ما در این شرایط تنها به رنج کشی و خون دل خوردن مردم اتکاء می کنند،
وقتی تیم اقتصادی دولت ضعیف دلار را تا 4200تومان بالا میبرد از کشورهای دیگر چه توقعی داریم؟ مسولین را که میبینیم به همه چیز فکرمیکند الا مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
چندی پیش در گفت و گوی تلویزیون (کارشناسان ) اعلام شد که دلار 4200 در جلسه جهانگیری رای گیری بوده نه کارشناسی
اقای روحانی ما پیروزیم اما به چه قیمتی ؟؟/!!!!...............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
موضوع اینه که ما پیروز نیستیم دولتیان پیروزند. چون هر اتفاقی بیافته حقوق و مزایاشون سرجاشه. ضرر رو مردم میدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
آقای روحانی لطفاً زیاد شعار نده؟ آیا سری به بازار زده اید
زیاد جوش نزنیم
بهر حال حرف زیاده هیچ محدودیتی هم نداره ادما میتونن 24 ساعت حرف بزنن بدون اینکه مشکلی پیش بیاد
برای فروش نفت و ورود ارز خارجی دولت باید فکری اساسی کند. راه های خلاقانه را پیدا کند و از کارشناسان تجارت که با مسائل فروش نفت آشنا هستن مشورت بگیرد. در زمینه مهار نقدینگی هم باید اقدام جدی صورت دهد. وگرنه سیل نقدینگی ریال را هرچه بیشتر تضعیف میکند.

ما آدم عادی هستیم و سواد اقتصادی معمولی داریم، اما حتی یکبار ندیدم که دولت با اقتصاد دان های با تجربه کشور جلسه تخصصی بگذارد.
باید گذاشت روحانی کار خودش را بکند .بهترین کار اینست که به او کاری نداشته باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
شما برادر آقای روحانی نیستی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
پیامی از اون طرف
چه کسی نویسنده متن است ؟
اقای روحانی لطف کن استعفا بده وسکان دولت رابه یک فردمقتدربسپار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
اینهمه دکترای مدیریت داریم اما دریغ از یه مدیره خبره!!!
آقای روحانی فقط شعار میده و خودش را برنده می داند.
مشخص نیست از چه باب اینگونه سخی می گوید در حالیکه ما زیر فشار زندگی داریم له می شویم.
تبعات تصمیمات غیر کارشناسی و حرکات و رفتار سایر دولتمردان و برخی نهادها و ارگانهای که در حال موازی کاری با دولت هستند؛ کشور را دچار یک سردرگمی ، ابر چالش ها قرارداده است.
ما همیشه پیروزیم چون به تکلیف الهی خود عمل کرده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
خیلی مطمئن نباش اخوی، معلوم نیست خدا چه قضاوتی درباره ما انجام بده
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
ازاین به بعدتقصیرهاروبندازیم گردن خدابگیم تکلیف الهی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
تکلیف الهی در غیاب حضور امام تبعیت از ولیه فقیه است . ما هر جا به نفعمان باشد ولایتی هستیم و هر جا که منافع شخصیمان درخطر باشد و در تضاد با سخنان ایشان ضد ولایت و این راه به ناکجا آباد میرود .
ما امریکا را شکست دادیم زیرا کاری کردیم که اگر هزاران کارشناس امریکایی هم میخاستند نمیتوانستند انجام دهند یعنی ارزش دلار را این همه بالا ببرند ولی ما در این زمینه رکورد زدیم...
ایا با تغییرات چند وزیر انقلابی وکاردان از جناح اصولگرا واقعا فکر میکنید معجزه ای درمدیریت واقتصاد کشور بوجود میاید اگر پاسخ مثبت است چرا دولت نهم ودهم با امکانات بیشتر از دولت کنونی کاری پیش نبرد این نیرو که حضور داشتند چرا موفق نشدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
موضوع اصول گرا و اصلاح طلب و ملی گرا و... نیست باید افراد لایق و کار آمد و کار بلد در راس امور قرار بگیرند و از طرفی تا از تمام نکات و جوانب موضوعی اطلاعی در دست نباشد نمی توان اظهار نظر کرد . ما فقط شاهد فشار اقتصادی و ... در نمای بیرون هستیم ولی از خیلی نکات عامل بی خبریم .
روحانی و عزم تغییر!
زهی خیال باطل، هر کارفرمای خصوصی ( خصوصی نه دولتی یا خصولتی ) جای ایشان بود تا الان کلی کار میکرد از تغییر روش گرفته تا تغییر مدیران و ... زیرا نمی پذیرد که به مجموعه اش آنقدر خسارت بخورد تا دیر شود، البته مدیران دولتی اینگونه نیستند زیرا برای اشتباهات خود پاسخگو نیستند ...
گوجه فرنگی کیلویی ۷هزارتومان این که دیگه تقصیرامریکانیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
به رای مردم احترام بگذار. مردم دنبال گوجه فرنگی ارزان نبودند که به روحانی رای دادند. ربنای شجریان و رفع حصر از وعده های ایشان بوده که انشاالله در دو سال و نیم باقی مانده عملی میشود.
این ملت هر چهار پنج سال یه بار تمام زندگیشون به باد میره و کلا تو بحران فرو میرن چه ملتی هستیم مااااا. نمودار کاهش ارزش پول ملی یه بار هم واسه دلخوشی در این چهل سال بسمت پایین سر خم نکرده و ماشالله مثل شاخ شمشاد با گردنی افراشته رو به بالاست ماشالله
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
عزیز دل توی مملکتی که 4 درصد رشد اقتصادی و 25 تا 30 درصد رشد نقدینگی دارد یعنی سالی 20 تا 25 درصد پول بی پشتوانه وارد اقتصاد می شود که عمدتا صرف کارهای پوپولیستی مثل افزایش حقوق ،توسعه دولت و خصولتی ها و انواع یارانه می شود کسری را هم از بانک ها بر می دارند که بهره این برداشت هم به رقم نقدینگی اضافه می شود با چنین وضعی چگونه می شود پول ملی کاهش ارزش پیدا نکند.؟
نه مردم مردم زمان جنگه نه مسئولان مسئولان زمان جنگه خدا رحم کنه
چرا سر خودتون رو کردید زیر برف .اقتصاد کشور نابود شده و مردم از این وضعیت دیوانه شدند اون وقت شما می گید جنگ اقتصادی.اصلا اقتصادی هست که بخاد جنگ کنه .همش بدبخت ملت و جوونها باید تحمل کنند.به قول یه ضرب المثل همسایه ها یاری کنند عروس شوهر داری کنند.بدبختیش مال مردم.البته طبق معمول منتشر نمی کنی
خودش که حقوقش زیاده ما فقیر بیچاره ها له میشیم
یکی به داد میز خدمت تو ادارات برسه ، نمی زارن از دربری تو ! 3 ماهه هرروز تمام وقت تو نوبتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
به حقوق شهروندی مراجعه کنید .
شايد هم با أين گرانى ها دارند ملت را براى
به توافق رسيدن با غرب اماده مى كنند، بهرحال
با مردم صادق نیستن
فعلا دود وضعیت فعلی تو چشم مردم میره و غول گرونی کمر مردم را شکسته کارمون شد هر شب قبل از خواب و هر روز صبح زود قیمت سکه و دلار را چک کنیم اره پیروزی مال ما که نه مال دولت مردان است
اقتصاد رو نمی تونن درست کنن کاغذ بازی کشنده در ادارات دولتی را که جان مردم را به لب رسانده هم نمی توانند کم کنند ؟ نمی توانند دست از سر زمینهای کشاورزی سند دار بر دارند و مزاحم کشاورزان نشوند و بگذارند گندم تولید کنند ؟ آزار و اذیت مردم جان را به لب رسانده است بعد هی می خواهند با حرف زدن مثلا امید ایجاد کنند .
کلّی آدم وزیر شده‌اند و آمده‌اند و رفته‌اند.ولی هیچ کدوم از مشکلات کشور حل نشده بلکه مشکلات و بحران‌های کشور هر روز داره ابعاد جدیدی پیدا می‌کنه.هیچ چشم‌اندازی هم برای بهبودامور دیده نمیشه.
ایشون کارشون رو خوب بلدند
شماها فکر می کنید بلد نیست
خوب میدونه باید چیکار کنه
چی شد اون کلید کجا رفت امید بقول قدیمی ها از این دیگ ابی گرم نمیشه وقتمونو داریم تلف میکنیم
روحانی دقیقا از کدوم اقتصاد حرف میزنه؟؟
به بازار خرید و فروش کالا میگه اقتصاد؟؟؟ والا اینی که ما میبینیم حتی به تئوری های اقتصاد هم شبیه نیست!!!
اقتصادی که ظرف 6 ماه ضرایب 2 و 3 توش اعمال شه که دیگه اقتصاد نیست!!! ضرایب اقتصادی و بانکداری در حد دهمه درصده نه 100 و 150 درصد!!!!
راه نجات اقتصاد تعامل مثبت با دنیا و داشتن مدیران دانا و شایسته است
مشکل وزرا نیستن خود روحانی هست! خواست اکثریت مردم اینه که روحانی باید سریعا استیضاح بشه نمی دونم چرا بعضی ها مخالف با استیضاح روحانی هستن دقیقا مثل استیضاح احمدی نژاد!
اقتصادی باقی نمانده است که کسی بتواند نجاتش بدهد. در مدت هف هشت ماه ارزش پول ملی یک سوم شده است و قیمت همه کالاها حداقل دو برابر شده و گرانی بیشتر و در نتیجه رکود بیشتر همچنان در پیش است. روحانی باید استعفا دهد تا شاید یک دولت کارامد پیش بیاید که بتواند حداقل وضعیت بسیار بد فعلی را حفظ کند.
آقای روحانی رو به حال خودش بذارین، چون میخواد به هر قیمتی شده، تاکید میکنم بهر قیمتی شده رییس‌جمهور بمونه، اگر چه کل مردم زیر بار فقر و فلاکت نابود بشن، بنده کارمند بانک بودم و دیدم رییس شعبه هایی که مایل بودند دار و ندارشون رو بدن فقط رییس بمونند
تا زمانیکه کسی به اشتباهات خود اعتراف نکند قادر به حل مشکلات نخواهد بود. ترامپ و خروج از برجام نهایتا 25 درصد بر وضعیت فعلی می توانست تاثیر داشته باشد. 75 درصد مشکلات به تصمیمات غیرکارشناسی دولت و بانک مرکزی و پافشاری بر ادامه روند غلط برمی گردد
ولله بعد از انقلاب هیچ دولتی به اندازه این دولت از حمایت برخوردار نبوده آما دریغ از یک حرکت یک پارچه و منسجم با رویکرد مردمی آقای آخوندی مسکن مهر را با آن عظمت و در سطح ملی که موتور محرکه تولید و اشتغال است و بود افتضاح خواند اما دریغ از یک واحد فقط یک واحد مسکن اجتماعی که پنج سال است که فقط حرفش را می زند متولی مسکن بعد از ده روز به مناطق اسیب دیده از زلزله کرمانشاه میرود هنوز که هنوز زمستان دارد میرسد مردم منطقه در کانکس و چادر زندگی می کنند و از این قبیل قصه های پر غصه زیاد
آقای روحانی بعنوان رای دهنده به شما دردودوره باچه زبانیس بگویم که ازصمیم قلب ازرای دادن به شما پشیمانم لطفا بیش ازاین ملت رازیر فشاراقتصادی له نکن واستعفا بده به اندازه کافی در5سال گذشته استخوانهای اکثریت مبلت رازیر فشاراقتصادی خردشده
آقای روحانی ملت از وعده وعید های شما خسته شده اند در طول انقلاب اسلامی تا بحال رئیس جمهوری اینقدرناکارامد نیامده شما میگویید رشد اقتصادی داریم میتوانید نشان دهید کجا رشد اقتصادی داریم کسی که توانایی اداره کشور را ندارد بنظرم من باید استعفا بد.......
شیخ حسن روحانی بیش ازاین کارمکندان وبازنشستگان را بخاطر معیشت زندگی وفشارهای اقتصادی شرمنده خانواده هایشان نکن
بدون شک تا زمانی که در کشور تیم استراتژیست تشکیل نشود برای آینده کشور برنامه و سناریو مطالعاتی شده و تحقیق شده نداشته باشیم اوضاع کشور سلیقه ای عمل میشود باید برای تمام موارد برنامه دقیق مطالعه شده داشته باشیم .
جناب روحانی شما که درمناظره های انتخاباتی به احمدی نژاد ایرادمیگرفتی به هیچکدام ازوعده هایش عمل نکرد و قیمتها لحظه به لحظه دردوره وی بالامیرفت بعنوان مدعی حقوقدانی بطورمستند به ملت ایران به یکی ازوعده هایی که ازسال 92 عمل کرده ای اعلام بفرما تا ملت مطلع شوند ضمنا قیمت مایحتاج زندگی ملت از دوره 8ساله احمدی نژاد هم بالارفته وگویی در این مملکت دولتی ونظارتی وجودندارد و اظهارات تکرای ووعده های پوچ و آمارهای کذب به ملت ارایه میدهد هیچ دولتی تاکنون مانند دولت شما موجب نارضایتی اکثریت ملت ایران نشده بود ب استعفا بده
این یک ضعف مدیریتی است که تصمیمات دولت قائل به فرد است وگرنه نباید این پندار وجود داشته باشد که تیم اقتصادی را عوض کنیم وضع بهتر میشود . در مدیریت بحث سیستمی بودن فرآیند یک اصل است اگر سیتماتیک عمل کنیم فرد نمیتواند اعمال نظر شخصی کند و افراد ناکارآمد ناچار خواهند بود میدان را ترک کنند .بنابراین بسیاری افراد در مقابل تغییر مقاومت می کنند چرا نمی توانند خود را به روز کنند و یا با علم روز پیش بروند و مسلح به علم شوند و ناتوان باقی می مانند
آقای روحانی متاسفانه دولت شما بهترین فرصتها را مفت ازدست داد پس ازرفع تحریمها وآزادشدن بیش از150میلیارددلارازاموال بلوکه شده وافزایش قیمت جهانی نفت از 45دلاربه بیش از70دلار وافزایش تولید وفروش نفت به بیش ازسه میلیون بشکه ودرآمد سرشار چه گلی بسر اقشارآسیب پذیر مانند کارمندان وبازنشستگان وکارگران زدی ازچندماه مانده به شروع تحریمها هزینه مایحتاج ملت بیش از صددرصد افزایش یافته وشما ثابت نمودی کارامد این میدان نیستی و24میلیون رای رادرمدت کوتاه سوزاندی
آقای روحانی فراموش نکرده ای که درسال 92 اعلام کردی قدرت خرید کارمندان آنقدرضعیف شده که درمدت 10روز حقوق تمام میشود واقعا پس از5سال صدارت بر صندلی ریاست جمهوری به وجدان خودتان مراجعه کنید چه اقدام مثبتی برای افزایش قدرت خرید کارمکندان وبازنشستگان وکارگران بعمل آوردید بااجرای سیاستهای اقتصادی ناکارامد استخوانهای 80درصد ملت رازیر فشاراقتصادی خرد شده میزان تورم 8سال دوره احمدی نژاد را هم افزایش دادی
جناب روحانی گرامی!
ما در عصر سرعت به سر می بریم. بچه های 3 ساله تبلت به دست هستند.
7 ساله ها با گوشی هوشمند کار می کنند.
بزرگوارا !
به پیر به پیغمبر
با اندیشه ها و روشهای قدیمی نمیشه مشکلات امروز رو حل کرد.
مدیریت شما ارز رو ظرف 6 ماه 3.5 برابر کرده
شما را به خدا فکری نو بکنبد
جناب روحانی مهمکترین ابزار قدرتنمایی یک دولت همدلی ملت بادولت است که متاسفانه شما با اشتباه بزرگی که به رای ونظر ملت کردی وبا اجرای سیاستهای اقتصادی ناکارآمد قلب یک ملت راشکستی
دولت جنابعالی بخاطر فشاراقتصادی کمرشکنی که به اکثریت ملت ایران وارد نمودی وباپرداختیهای ناعادلانه بین کارمندان وبازنشستگان با مقامات ووزرا فاصله طبقاتی بی سابقه ایجاد نمودی ملت وتاریخ از عملکرد جنابعالی به نیکی یادنخواهدکرد
این ملتی که میفرمایید کجا تشریف دارند ؟ کی هستند ؟ تازه قراره پیروز میدان هم باشند . ( البته اگه زنده بمونند )
اخه این 85 میلیونی که دارند زیر بار اقتصاد مسموم له میشند آدم نیستند ؟ فقط یه عده میلیاردر که شما باهاشون سلام علیک و برخورد دارید " ملت " هستند .
ما که روز به روز بیشتر و بیشتر شکست میخوریم و بدبختر میشیم . لطفا برید برای همون ملتی که ازشون دم میزنید ریاست کنید .
واقعاًجای تعجب و تاسف است که همه فساد و گرانی ها را به پای امریکا می نویسند! آیا به مدیریت ناکارامد بر نمی گردد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر