بازدید 1671

آموزش کدنویسی به دانشجویان بزرگسال

کد خبر: ۸۳۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 21 September 2018

دانشگاه اورگن برای افراد بزرگسال اردوی آموزشی کدنویسی برگزار می‌کند تا نیاز نیروی کار به مهارت‌های دیجیتال را برطرف کند.

به گزارش آنا، از اجوکیشن دایو، دانشگاه اورگن با مشارکت سرویس آموزش سه‌گانه (شتاب‌دهنده‌ای که به منظور آموزش مهارت‌های دیجیتال به نیروی کار با دانشگاه‌های جهان همکاری می‌کند) قصد دارد یک اردوی آموزشی کدنویسی پاره‌وقت برای دانشجویان بزرگسال و افراد علاقه‌مند به توسعه وب راه‌اندازی کند.

این اردوی آموزشی 24 هفته‌ای به منظور نیاز این منطقه به توسعه‌دهندگان وب برگزار می‌شود. کلاس‌ها در دانشگاه اورگن و مطابق با ساعات کاری برگزار می‌شود تا همه افراد بتوانند حضور داشته باشند. برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها نیازی به آموزش یا تجربه قبلی نیست.

در این برنامه اصول کدنویسی، الگوریتم و ساختارهای اطلاعاتی در کنار زبان برنامه‌نویسی جاوا و دیگر زبان‌های کدنویسی آموزش داده می‌شود.

در حالی که تقاضا در بازار کار برای افراد دارای مهارت‌ها خاص مانند توسعه‌دهنده نرم‌افزار زیاد است؛ اما کسب مهارت کارکنان برای بسیاری از کارفرمایان یک چالش باقی مانده است. برنامه‌های شتاب‌دهی تحصیلی می‌تواند نیازهای آموزشی کارکنان را برطرف کند و مهارت‌های آنها را ارتقا دهد.

شکاف مهارتی موجود در کسب‌وکار باعث شده است که کارفرمایان خلاق‌تر شوند و راه‌های نوینی برای آموزش و کسب مهارت نیروی کار ایجاد کنند. در برخی موارد حتی زندان‌ها نیز برنامه‌های آموزشی ایجاد کرده‌اند تا زندانیان مهارت‌های مورد نیاز را کسب کنند.

طی چند سال اخیر کالج‌های آمریکا با برگزاری برنامه‌های فشرده مهارتی و آموزشی به نیازهای بازار کار پاسخ داده‌اند. سرویس آموزش سه‌گانه در همکاری با کالج‌ها و دانشگاه‌هایی چون دانشگاه جرج واشنگتن و دانشگاه برکلی کالیفرنیا برنامه‌های تحصیلی برگزار می‌کند تا نیازهای نیروی کار را در جوامع مختلف برطرف کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار