بازدید 4391

فرمانده نیروی هوایی اسرائیل امروز به مسکو می‌رود

کد خبر: ۸۳۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 20 September 2018

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به منظور ارائه توضیحاتی پیرامون چگونگی سرنگون شدن هواپیمای روسی بر فراز آسمان سوریه، به مسکو سفر می کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «آمیخام نورکین» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه به مسکو می رود.

بر اساس این گزارش، هدف از انجام این سفر، بررسی حادثه سقوط هواپیمای روسی بر فراز آسمان سوریه و کشته شدن ۱۵ نظامی روسی، است.

در همین ارتباط، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تأیید این سفر اعلام کرد: نورکین برای ارائه توضیحاتی پیرامون چگونگی سرنگونی هواپیمای روسی به مسکو می رود.

گفتنی است که شامگاه روز دوشنبه، یک هواپیمای نظامی روسیه با ۱۵ سرنشین که همگی از نیروهای در حال خدمت ارتش این کشور بودند، توسط سامانه پدافند هوایی سوریه که برای مقابله با حمله موشکی اسرائیل به استان لاذقیه به مدت یکساعت و نیم فعال شده بود، بطور اشتباهی هدف قرار گرفت که در جریان آن نظامی روس کشته شدند.

در همین ارتباط، وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد که موشک پرتاب شده از سامانه پدافند هوایی «اِس- ۲۰۰» سوریه این هواپیمای دیده بانی ارتش روسیه را به اشتباه هدف قرار داده است زیرا حملات هوایی اسرائیل دقیقاً در همان زمان اتفاق افتاد و بنابر این، حمله همزمان اسرائیل را دلیلِ بروز این اشتباه فاحش دانست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار