بازدید 2023

کشف محموله موادمخدر از کامیون

کد خبر: ۸۳۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 17 September 2018

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف قریب به 50 کیلوگرم موادمخدر از یک کامیون در غرب تهران خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: به‌دنبال دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی درخصوص توزیع موادمخدر توسط یکی از قاچاقچیان در محدوده غرب تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرارگرفت.

وی با اشاره به تحقیقات ماموران برای تایید صحت و سقم این خبر گفت: ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند که گزارش‌های واصله صحیح بوده و متهم با یک دستگاه کامیون مواد مخدر را جابه‌جا کرده است.

حسنوند با اشاره به شناسایی محدوده تردد حرکت کامیون از سوی ماموران گفت: در ادامه با اخذ مجوزهای لازم تیمی از ماموران با زیر نظر گرفتن مسیرهای تردد خودرو با هماهنگی مقام قضائی کامیون متهم را شناسایی و توقیف کردند.وی افزود: در این عملیات راننده کامیون دستگیر و در بازرسی از کامیون وی، مقدار 46 کیلو و 500 گرم تریاک که به‌طرز بسیار ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه متهم به قاچاق موادمخدر اعتراف کرد، گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی دیگر همدستان متهم همچنان ادامه دارد و متهم پس از اعتراف به جرم خود در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار