بازدید 4126

جزئیات ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته پیام نور

کد خبر: ۸۳۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 09 September 2018

جزئیات و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه پیام نور، تمام پذیرفته شدگان آزمون تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ دانشگاه پیام نور، از تاریخ ۱۹ شهریور ۹۷ لغایت ۲۵ شهریور ۹۷ فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان برای نیمسال اول ۹۸-۹۷ ثبت نام کنند.

ثبت نام تمام پذیرفته‌شدگان این دوره برای نیمسال اول ۹۸-۹۷ و به صورت غیرحضوری بوده و پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس: http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه، وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

ضروریست، تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری ۳ عدد)، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه شود)، و گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه اسکن شود.

این مدارک در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت باید تهیه شده و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل